home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Na testiranjima je motor bio previše glasan

Za sve koji čekaju isporuku 20.000 evra vrednog Mini Coopera D ne dolaze dobre vesti. Automobil je vraćen na doradu, a isporuke su odložene.

Turbo dizelaš je na testiranjima bio suviše glasan, daleko iznad očekivanih vrednosti. Iz Minija nisu objavili kada će se isporuke nastaviti.

- Trenutno istražujemo u čemu je problem. Naši klijenti moraju da dobiju vrhunski automobil, nema kompromisa. Dok ne ispravimo problem, isporuka neće biti - poručili su iz kompanije.

Izvor: Autoportal.hr



čitanja : 1369



Komentari

Je l' to taj savršeni i superiorni drajcilindraš ?! :)))
BLAAAM !!!
Mini "advenčr" - https://www.youtube.com/watch?v=f6QKR4CI5ro

Autor Pit 29 Mar 2014, 00:56

pit
malo si se prerano obradovao. Prvo ova vest se nije nigde pojavila (barem do sada) na stranim sajtovima i forumima. Drugo, na ovom hrvatskom portalu odakle su je ovi sa autobloga skinuli pominje se motor od 1.6L i postavljena je slika starog MINI-ja. Ja sam procitao dosta testova novog MINI-ja cooper D, i nigde nisu naveli da ima veliku buku. Naprotiv. Evo ti test gde cak kazu - "kad smo presli iz coopera D u model sa dvolitarskim benzincem dobili smo dosta bolje performanse, ali vecu potrosnju i vecu buku"
http://www.pocket-lint.com/review/127871-mini-cooper-d-review-2014-review

Tako da bi ti bilo bolje da proucavas onu novu vest o Mercedesovim (Renoovim) trocilindricnim motorima u roku od 2 godine. Imas na WCF.

A ja mislim da je BLAM kad motor na velikom sajmu u direktnom tv prenosu uopste nece da se upali.

Autor toma 29 Mar 2014, 01:58

Kako neki ne shvataju da ce bmw ovaj motor usavrsiti, a drugi ce tek krenuti sa konstrukcijom istog..

Autor NemanjaBB 29 Mar 2014, 02:00

U WhatCar npr. kazu:"trocilindricni dizel je izuzetno ugladjen i tih u odnosu na vecinu konkurenata"

http://www.whatcar.com/car-news/mini/cooper-2014/2014-mini-cooper-review/1229966

i gomila drugih:
http://www.motors.co.uk/news/guides/2014-mini-cooper-d-review
http://www.autoexpress.co.uk/mini/mini/86176/mini-cooper-d-2014-review

Autor toma 29 Mar 2014, 02:24

Sada sam nesto saznao, a to je da postoji problem u fabrici u Oxfordu, i vezan je za probleme koji su ponekad prisutni na samom pocetku proizvodnje.
I da obavestim dusebriznike da nije problem sa drajzilinderom:) i da je on kao sto se da procitati u testovima "odlican", "fantastican", itd, koga zanimaju ostali pridevi kojima su novinari castili ovaj drajzilinder neka procitaju testove koje sam linkovao. Isporuka ce se malo oduziti za sve MINI modele, a ne samo za dizel.

Autor toma 29 Mar 2014, 02:30

После две-три године тестирања у разним условима и пуштања у продају су закључили да је мотор бучан? :)
Могуће...али и ако јесте то су пре финесе него разлог за наслађивање, лажну славодобитност туђим евентуалним потешкоћама и журењем да се што пре остави коментар (нећу речи какве природе) ;))

Autor Гагиба 29 Mar 2014, 02:33

Dizel sa tri cilindra i ne moze da bude nesto posebno tih,to je posledica konstrukcije takvog motora.

Autor milan 29 Mar 2014, 07:46

Tuga.
I Toyota će da uzme ove motore?

Autor moron 29 Mar 2014, 14:00

mange
Šta kažeš na ovo ?

Autor Pit 29 Mar 2014, 19:37

Šta da kažem sad novo, kad sam ja ovo najavljivao odavnoooo. Kad je toma ovaj zvuk poreedio sa šestakom, a ja sa Wartburgom (mada je o dizelu sa 3 cl, bilo još razvijenijih priča :)).
Šta sad reći... Jedino da opet kupe od PSA 1,6 HDI i reše problem. Drugo rešenje nemaju, ako neće bruku i ismejavanje tipa Top Gear i sl.
Sve u svemu ovo mora da slično zvuči i vibrira kao 1,4 TDI, koji je VW napustio. Posebna stvar su vibracije, koje su nerešive za standard premijum automobila.
Sve u svemu, BMW je ponovo pokazao brzopletost i nedostojnost jednostavnog zadatka.

Autor mange 29 Mar 2014, 21:02

PS
Zna se ko može da napravi vrhunski dizel motor u ovoj klasi do 1600cm3. Čak i za benzince važi isto pravilo.
To su PSA, Renault i Fiat i tačka...
Mnogi vežbaju, ali mana na pretek...
Tu podrazumevam i VW sve ostale...
Eto, Golf, čudo od tehnike :)), ali motori žedni za uljem, često su na poluremontima, a 1,6 TDI totalno promašen po pitanju performansi, posebno elastičnosti.
Ovo što BMW vežba, apsolutno nema veze... Samo kad se setim BMW benzinaca od 1,6 koji su više u servisu nego na putu, a zvuče ko motokulitivator, a rad na leru kao jugo 45 kad produva i sa propalim setom lanac - lančanici.

Autor mange 29 Mar 2014, 21:14

mange

Problem je mnogo manji nego sto je predstavljeno u ovom hrvatskom clanku, i nema veze sa motorom. A ostavio sam gore linkove nekoliko magazina koji su testirali novi cooper D, pa procitaj hvalospeve za motor... Nikada nisam poredio trocilindras sa sestocilindrasem na nacin na koji vas nekolicina to pokusavate da predstavite. A naravno kao dokaz tu je i link sa te teme: https://autoblog.rs/blog/auto/video/2012/09/16/bmwblog-isprobao-bmw-seriju-1-sa-novim-trocilindricnim-motorom

Autor toma 29 Mar 2014, 22:38

U temi kojoj navodiš , mnogo mojih komentara je obrisano, jer su se smatrali uvredom za BMW i modernu tehnologiju.....
Sa druge strane, svi se sećamo kako si postavljao linkove, ulazio u analizu "harmonika" zvuka šestaka i trocilindraša, pri čemu si sve ubeđivao kako je to sjajan zvuk, koji je bolji od četvrtakak, i nikako ne zaostaje za šestakom.
Tu su se "ovdašnji" BMW fanovi čudili tvom raskošnom znanju.
Na žalost, moji komentari su obrisani...
A eto, vest iz BMW u vezi ružne buke i vibracija drajcilindraša, stigla je iz BMW-a, i tvoje istančano uvo i znanje demantovala....

Autor mange 29 Mar 2014, 23:22

mange
kad sam rekao neuk, mislio sam na to da ne umes da prcitas i ukapiras sta pise. Ni iz druge nisi uspeo. Dakle nigde nisam napisao da je bolji od cetvorocilindrasa.
Testovi ljudi koji su vozili novi mini sa pomenutim motorom su ti linkovani, ali ti koji novi MINI nisi ni video uzivo, a kamoli cuo ili vozio, valjda znas bolje.
Ja sam svestan tvoje frustracije, a i svacije, kad mrze nesto sto je trenutno najbolje. To mu dodje kao da si svojevremeno mrzeo Majkl Dzordana a voleo kosarku, ako kapiras sta hocu da kazem. Znam da ti nije lako, pa se trudim da imam razumevanja za tebe i slicne.

Autor toma 30 Mar 2014, 00:53

Mange
Moram da priznam da imas zanimljive komentare, iako si ponekad tvrdoglav za neke stvari. : )
Ali oraspoloze me neki tvoji komentari, duhoviti su i sto je najgore nekima, istiniti. : )
Recimo bas na ovoj temi. A iz predjasnjih komentara i na blogu inace, verujem da se najbolje razumes od svih nas u mehaniku.
Ti si fan Francuza jel ?
Zato valjda tvrdoglavo branis Reno u F1 i odbijas realnost. : )))

Autor Pit 30 Mar 2014, 01:05

toma, pit
Ja ne mrzim BMW. Zašto? To bi bilo ludo nezdravo. Mrzim lovačke priče o BMW, kao i njihove nepotebne izlete tipa tri cilindra na limuzini premijum klase, izmišljanje i3 i sličnih zavrzlama. Ne volim zašto BMW nema super sportski automobil i ne radi ništra po tom pitanju. Ako BMW treba neki mali jeftin automobil, neka izmisle drugo ime, ili nek sa nekim uđu u kooperaciju.
Isto tako nekada sam kritikovao Mercedes kad se pojavio prvi sramotni A klasa mercedes. Eto danas su osdustali od takvih promašaja, ali izmislili i brend Smart, gde mogu da guraju svašta nešto.
Nisam ja ljubitelj francuza. Ja volim njihova vozila zato što su za naš džep, jeftina i ništa gora od skupih nemaca niže klase (VW opel i sl).
Za F1, pit mislim da je "brka" obezbedio dooobar budžet, ali eto razliak se smanjuje. Već posle Bahreina, krećemo po starom. Razlike neće biti....

Autor mange 30 Mar 2014, 15:20