home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ford je nedavno objavio da će nakon ovogodišnjeg finala Lige šampiona u Lisabonu napustiti sponzorstvo najboljeg fudbalskog klupskog takmičenja na svetu, a danas je potvrđeno da će njegovo mesto preuzeti japanski Nisan koji već duže vreme pokušava da pretekne Tojotu kao najprodavaniji azijski brend u Evropi.

Nisan je dogovorio četvorogodišnje partnerstvo sa UEFA-om, a ovaj ugovor ujedno predstavlja i najveće sponzorstvo u istoriji firme:

"Rast na evropskom tržištu je važan Nisanu, a UEFA je savršen partner za naš plan da postanemo najprodavaniji azijski brend u Evropi do 2016. godine", rekao je šef Nisana za Evropu Bastijan Šup.

Nisan nije zvanično objavio koliko je novca uložio u novi projekat, a procenjuje se da je u pitanju sponzorstvo od oko 50 miliona evra godišnje.

Izvor: Mojauto.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Nissan



čitanja : 805



Komentari