
Nakon što je Mercedes objavio podatke o prodaji za prvi kvartal ove godine (plasirano 374.276 automobila, rast od 15,2%), i Audi je saopštio da je u prva tri meseca zabeležio rekordnu prodaju.
Audi je širom sveta u prvom kvartalu naime prodao rekordnih 412.850 automobila (povećanje od 11,7% u odnosu na isti period 2013. godine), zahaljujući između ostalog i povećanju prodaje u Kini za 21,1 odsto.
Odlična prodaja je zabeležena i u Nemačkoj (+12,4%), Velikoj Britaniji (+11,3%)...
Najveće tržište u prvom kvartalu za Audi je je i dalje Kina gde je u ovom periodu plasirano njiihovih 124.520 automobila.
Što se tiče prodaje u martu, Audi je je prošlog meseca prodao 170.450 vozila ili za 15 odsto više nego u istom mesecu 2013. Za poređenje, Mercedes je u martu 2014. plasirao 158.523 vozila.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Rekoh ja...
21,1 odsto povecanje u Kini! I pored toga sto tamo prodaju mnogo, tj mnogoooo vise od konkurenata.
Koliko ce tek bezati Mercu kad izbace novi A4, A5 pa Q7...
Ne treba uopste da dodaju nove modele da barem malo pridju broju modela koliko ima Merc, samo zamene ove novim i cao :D
Duka
Naravno da im ne trebaju novi modeli pored A1.
Q3 imaju, MB tek sad predstavio GLA.
Ali zato zna se skuplje modele ko najbolje prodaje.
Zato i ne čudi što Audi ima otpilike duplo manje zaradu od MB-a.
Iako se MB najmanje ugradjuje po autu od trojca, bmw najviše a Audi u sredini.
Dok je najskuplji MB, pa BMW pa Audi.
BMW nema A1, ali mogao bi da se računa Mini da bi bilo fer poredjenje sa A1.
Moraće Audi da prepakuje Škodu Citigo i da zbudži Q1, tj A1 stepway i opet ne bi stigao bmw po prodaji.
Do Q5 nekako i ide, posle toga, totalni zaostatak za konkurencijom.
Zna se ko najbolje prodaje skupe modele.
MB najbolje prodaje njih, bmw srednje, a Audi najjeftinije. :)
Svako na svom terenu. :)
koliko se razumem u brojeve skuplji modeli su serija 5,serija 6,serija 7,x5,x6(to bar za sad BMW nudi) i znam samo da je s klasa prodavanija od serije 7,ovo ostalo je na strani BMW-a.
pricacemo za par godina kad budu izasle serija 8,x7 ko je gde u tim najluksuznijim klasama.
p.s.audi me iznenadjuje da i dalje odlicno gruva sobzirom da su im pojedini modeli vec zreli za zamenu.
kina je nekom majka,nekom maceha :)
dusan
"kad audi izbaci nov A4, A5,..."...A konkurenti ce da spavaju. I jos ce da kazu:"Pozuri Audi, prestigni nas. Ne mozemo vise da cekamo!":)
Audi je u Kini prodao 124000 u prvom kvartalu, a BMW 108000. Dobro je to Audijevo povecanje u Kini za 21.1%, ali priznaces da nije lose ni BMW-ovo od 25%:)
Audi moze da prestigne BMW i da se odrzi ispred Mercedesa jedino tako sto ce da stancuje male modele, tj. prepakovane modele Polo, Polo mini SUV,...dakle Q0, A0,...
A ako pronadjem link sa istrazivanjem kako Kinezi gledaju na tri nemacka brenda okacicu ga kasnije.
Razmisi malo: Merc ima S kupe, mozda i S kabrio ce biti, XXL S. BMW sprema X7,X8, seriju 8, seriju 9,...A audi sprema A9, Q1,...
Nije ni cudu sto kad je vrednost brendova u pitanju Audija nema ni medju 100, u skoro svim istrazivanjima.
Haha...
A1 :D
Pa i A1 da izbacis opet je Audi prodavaniji od Mercedesa :D
A1 je najmanja klasa, a kosta kao Golf, tako da vase price o A1-ici su smesne :))
Automobili koje najvise prodaju sva tri brenda su slicnih cena, A4, C i Bmw 3, A6, E i Bmw 5, Q5, Glk i X3. Q3 uopste nije jeftin auto, skoro 30.000 za auto te klase nije malo...
Audi je prodavaniji od premijum konkurenata u Kini i Evropi. U Kini im su im najprodavaniji modeli Q5 i A6, ako su oni jeftini, ok.
Takodje i u Evropi su im najprodavaniji A6, Q5 i A4, nigde A1. Ali ako ti je lakse da se tesis kako im je A1 sve, tesi se :))
Odakle ti znas ko najbolje prodaje skuplje modele, te price su ti takodje smesne :))
bs8
Pa samo MB i ima skupe modele kao što su SL, S kupe, GL, G klasa, SLS AMG.
A stiže i S kabrio , S 600 Maybach i Pulman, stiže i AMG GT.
Tu BMW nema konkurenciju, ajde Audi ima "low budget Lambo". :)
Kobajagi Audi, u stvari ti to dodje kao Renou Dačija, ili Vagenu Škoda. :)
dusan
Kad porediš prodaju i porediš nekog ko ima auto od 15 soma sa nekima koji ga nemaju, kako to može da bude egal poredjenje ?!
Al trebaće njima i A0 i Q1 da bi probali da prestignu bmw, mada ne verujem da će im i to pomoći.
Škoda Citigo sa kožom bi bila baš pravi "premium". :)))
dusan
slazem se sa tobom. Nego malo se vode salimo. Otkud znam, mozda Audi prodaje najvise najskupljih modela. Ali generalno su svi tu negde. Mada ima jedna sitnica koja me kopka. Dakle, ako je tako kako ti pricas, otkud, dodjavola, ovakve brojke za prihod sva tri brenda u 2013. Dakle prihodi u 2013. su ovakvi:
MercedesBenzCars - 64.307.000.000 evra,
Audi - 41.732.000.000 evra,
BMW - 76.008.000.000 evra.
To mi samo objasni, pa da ne diskutujemo vise o temama u kojima ti ipak mnogo vise znas. Cisto da se ne blamiramo, pre tolikim kapacitetom.
toma,BMW ga je razvaljivao bez milosti:)))
skoro duplo vise od audija ali i dosta vise od merca.
sta kaze brat gagiba:"Samo je BMW autoindustriaj..." nastavka znate :)
ako sam razumeo dobro,prosecna cena:
BMW 45.922 e
merc 43.955e
audi 26.488e
do ove cifre se dodje kad se prihodi od prodaje podeli sa brojem prodatih modela.
toma
: )
Ih, kako taj Mercedes najmanje prodavan i najmanje se ugradjuje po autu , a u vrhu sa zaradom, mnogo blizi bmw-u nego Audiju. Da podsetim, 3 000e po autu se prosecno ugradjuje MB, Audi 3700 a bmw 4200.
I pored toga, Audi daleko slabija zarada od MB-a iako vise "komata" proda. Kako to, mora da razbija sa A8 i R8. : )))
Vrv najskuplje modele najvise prodaje, kako se našalio toma. : )))
A razlika izmedju bmw-a i MB-a nije velika kad se uzme u obzir koliko je bmw vise prodao i da se po svakom autu ugradjuje 1200e vise, iako je konacan proizvod jeftiniji. : )
Koliko je prosle god vise prodao , blizu 200 000kom ?
Tacnu cifru kolko je vise prodao pomnoziti sa 4200 i otprilike to je ta razlika, kad se doda da je na oko 1,7 mil automobila se ugradjivao po 1200e vise od MB-a. U svakom sl, mnogo su blizi bmw i mb iako je bmw najprodavaniji a mb najmanje od trojca sacinjenog od dva prava premiuma + uljez na silu uguran u premium tapacirajuci Skodu kožom. : ))) A gle cuda, Audi daleko ispod, skoro duplo od bmw-a a i prilicno debelo ispod mb-a.
Ali Audi jurisa da bude najprodavaniji. I kad bi bio, trebao bi da proda kao mb i bmw zajedno, da bi se izjednacio po zaradi sa jednim od njih. : )))
Drago mi je da bmw pravi nove jake klase, tako ce i MB da tera na odgovor. : )
Јесте разлика у бруто профиту таква каква јесте али погледајте колики су трошкови развоја за који бренд!?
Шта фолцика потроши да развије неки модел Аудија? Конац за штепање коже и реклама за наивне Кинезе. Све остало већ има од Шкоде, Сеата и које каквих других.
Па и Мерц ми је чудан по том питању. Улупава паре у развијање неких скупоцених возила које прода у пар стотина (евентуално хиљада) комада и онда их загаси, док за ниже класе дозвољава себи да дели компоненте са рецимо Дачијом??
Срећом Дајмлер је велики, доброћудни Брка-дедица који држи заједнички буђелар (у коме богу-фала још увек има и прелива) па ето, гура се некако.
А Баварци се ослањају само на себе и на оно што развију.
Јесте да убедљиво највише пограбуљају али зато су им улагања баснословна!
Мислите да аеротунел који има могућност да симулира кривине (једини на свету) није коштао или карбон-технологија, па самостални агрегати и слично?
Сума сумарис - Фолцика дели бонусе радницима, прави пиљке и опиљке и не секира се. Мерц прави неке петометарске крстарице које пролазе како пролазе а Баварци штекају лову и живи не смеју да упадну у СС возила.
Која је стратегија паметна - време ће показати. :)
... е кад вас читам оваке, стварно ћу да заливадим и тројку и икс тројку, и це 180 (прц, купио и ја мечку) и да пазарим неки пежо или тојоту
bs8
nije bas tako. Od mercedsa se treba oduzeti Smart, a od BMW-a RR i Mini. BMW je bez RR i Mini-ja oko 69 milijardi, a Mercedes bez Smarta oko 62 ili malo manje, da ne trazim sada broj prodatih smart-ova i njihovu prosecnu cenu. Dakle otprilike.
Kad se ove cifre uzmu u obzir, Mercedes bi trebalo da je za dlaku skuplji u proseku. Dakle, koja stotina evra vise.
Столе - Стојковићу Владимире!!!
Па зар Мерца да набавиш??? ;))
Х3 можеш да утопиш и да пазариш овај ристајлинг!
Мерца си и онако купио жени, нека га исчука довољно па поклони неком.
А тројчицу...е тројчицу ти не можемо дозволити да мењаш!! ;)))
Gagiba
Hahahaha. : )
MB ima najbolji simulator na svetu, znas ono cudoviste. I znas koliko ulaze puno u razvoj. A i u F1. ; )
Benka se resila tih troskova i sve preusmerila na automobile. Mada ako sam dobro procitao, novi X5 koristi platformu starog ?
Elem, dobra ti fora za konac i kožu. : )
Nego vidis, kako toma sracunao sve, razlika manja kad se racunaju samo MB i BMW i ispadne ipak najskuplji prosek ima MB. ; )
Nego izgleda da je u racunici zaboravio i ostalu gamu MB-a. Tako da sa svim segmentima, sigurno vise ulazi u budjelar nego kod komsija. : )
sobzirom da imaju cl ili sad s kupe,gl,sls,g mislio sam da ce biti veca razlika,ali kad se racuna bez njih tj.klasa na klasu BMW ispade i naskuplji i najprodavaniji i najnajnaj...:)
stole,volimo brojke,sta ces.
a to sto ces se odreci i merca i BMW-a...hahahha...mislim da sad u minhenu i stutgartu placu.nece veceras moci da spavaju.
pit
117 milijardi ima Dajmler ukupno. Dakle MercedesBenzCars, MercedesBenzVans (mada su se od ove godine ova dva izmesala) i ostalih 50-tak kamionskih i autobuskih brendova (naravno, ne bas 50, ali ima ih). Iz cega se vidi da skoro polovina prihoda dolazi od skalamerija sa vise od dve osovine:)
toma
Sila...
Zato i mogu da rade šta im se ćefne...
A kolika im je cista zarada, MB cars i Daimler ukupno?
Kolko Audiju promet ? : )))
Гагиба
не мешај ме са Мустафом брате ... ја то теби не би урадио ни ни да купиш национални 500Л све са трепавицама оним што вире да има женски поглед ...
јбг це 180 остаје, ћери сам га узо место МиТе, половног у Њемачкој, а и да знаш да је добар аутић, Т верзија караванчић, душу дао за Темпо и пијац (ил су ми се смучиле нафтарице) ... што се тиче икс тројке она лети за који дан свеједно, и стара је и више ми у животу не треба СУВ ни за чега ... елем, тројчица се врће у Италију и мења за ново и узима се 320д иксдрајв туринг :) нов
pit
napisah gore za audi.
BMW ima dosta veci profit od MercedesBenzCars divizije, i nesto malo manji od celog Dajmlera.
Столе
Насмеја ме баш са тим трепавицама!! :)))))
И у праву си. Један је Мустафа, нема смисла уопште уводити га у поређење. ;))
Иначе таква замена већ личи на нешто! Каравана значи? :)
Баш строго намерно караван или је нека добра понуда искрсла?
Пит,Гаги
па и не троши превише, ал уме да те превари па да га натераш да троши ... са задовољством ... и то често. И да, искрсло је у туринг варијанти са иксдрајвом уз неку невелику доплату старо за ново код оног буразеровог жабара код кога сам узо и овога. Уствари, мењам због иксдрајва, шта год ко причао, задња вуча је неупотребљива на снегу, мислим, иде он и по снегу уз помоћ гума и компа, ал то није БМВ више!