
Od trenutka lansiranja na francusko tržište, Peugeot 308 SW etiketiran je kao vozilo sa garancijom francukog porekla i na taj način postao osmo po redu Peugeot vozilo (posle Peugeot-a 508, 308, 2008, 3008, 5008, 208 GTI, 208 XY) koje je ovako deklarisano.
Ova oznaka dodeljuje se proizvodima koji su napravljeni u Francuskoj i čijih je
50% delova takođe proizvedeno u Francuskoj.
Proizvodnja na teritoriji Francuske veoma je važna jer se na taj način čuva
tradicija i kvalitet na koji su Francuzi vrlo ponosni i ističe se prepoznatljiv
identitet Peugeot brenda. Peugeot 308 SW
napravljen je u gradu Sošou koji je
kolevka ovog brenda.

Peugeot 308 SW je dinamičan, odvažan automobil koji je nasledio sve ono najbolje što i standardni Peugeot 308 poseduje i zbog čega je dobio prestižnu evropsku titulu „Automobil godine“.
Peugeot 308 SW poseduje benzinski (PureTech) i dizel (BlueHDi motor) sa oznakom Euro 6. Sa takvim motorima Peugeot 308 SW stvara nezaboravne osećaje u vožnji dok u isto vreme smanjuje potrošnju goriva i emisiju CO2.
PR Verano Motors
@ Milan
Pogledaj samo cene polovnjaka PSA grupacije i sve je jasno. Ja sam gledao cene Grand Picassa. Pre 4 godine nov 22000, prodaje se isti taj za 8000, pritom mu nista ne fali, presao 50 i nesto hiljada, a ovi sto su presli vise mogu da se nadju i za 6 i kusur. Sve receno.
Pa, i prethodni 308 SW je bio iz FR. U čemu je "napredak"?
Fordovac
Nema ti polovnjaka koji danas drži cenu, bio on PSA ili ne bio, bio iz FR ili van nje
Umesto ovog "praznog" PR saopštenja, mislim da bi za Verano bilo celishodnije da malo "osveži" ponudu i napokon formira cene i za modele za PureTech i BlueHDi motore (što o okruženju odavno postoji ), kao što okruženje već ima i cene za novi 308 SW. Za razliku od njih, na sjatu Verana "visi" cenovnik za stari 308 SW, koji odavno uopšte i ne može da se kupi. Smešno