
Skoro 80 odsto vlasnika automobila marke MINI u Kini su žene. U toj kompaniji strahuju da bi kineski kupci mogli da počnu da doživljavaju MINI modele kao "ženske" automobile što bi potencijalne klijente odvratilo od kupovine ovih vozila.
Proizvođačima automobila ne odgovara da njihovi modeli budu okarakterisani ni kao "muški" ni kao "ženski" jer se na taj način ograničava ciljna grupa kupaca, što utiče na prodaju vozila.
Kompletan članak na sajtu B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs
čitanja : 1392
Komentari
Prekasno. MINI je odavno postao potpuno ženski brend. Tu ne pomaže više ni, inače izuzetno muževan, Ivan Ivanović, ha ha ha ! :)))
Autor
MV
04 Jul 2014, 16:58
Mini je unisex. Muskarci vole kako se vozi i shto zhne volge kako izgleda, a zhene vole kako izgleda. Sve super.
Autor
Fordovac
04 Jul 2014, 22:54