home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Skoro 80 odsto vlasnika automobila marke MINI u Kini su žene. U toj kompaniji strahuju da bi kineski kupci mogli da počnu da doživljavaju MINI modele kao "ženske" automobile što bi potencijalne klijente odvratilo od kupovine ovih vozila.

Proizvođačima automobila ne odgovara da njihovi modeli budu okarakterisani ni kao "muški" ni kao "ženski" jer se na taj način ograničava ciljna grupa kupaca, što utiče na prodaju vozila.

Kompletan članak na sajtu B92.net

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 1392



Komentari

Prekasno. MINI je odavno postao potpuno ženski brend. Tu ne pomaže više ni, inače izuzetno muževan, Ivan Ivanović, ha ha ha ! :)))

Autor MV 04 Jul 2014, 16:58

Mini je unisex. Muskarci vole kako se vozi i shto zhne volge kako izgleda, a zhene vole kako izgleda. Sve super.

Autor Fordovac 04 Jul 2014, 22:54

Šmekerski automobil, spoj praktičnosti za urbane sredine, solidnih performansi i sportske upravljivosti.

Autor Nino 05 Jul 2014, 11:13

Žena ima više nego muškaraca. Pri kupovini mnogo utiču na odabir automobila. Da neki auto bude "ženski" je finansijski gledano OK.

Autor SUBITO 05 Jul 2014, 11:15