home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

U jeku lansiranja dva modela, novog C1 i C4 Cactus, CITROËN je juče svečano otvorio novu sezonu svog izložbenog salona C_42 u znaku obnove marke.

Za svoju novu sezonu pod nazivom „CITROËN Happy [R]evolution”, C_42, koji je svoja vrata otvorio juče, želi da prikaže obnovu marke odajući počast novim modelima Citroen C1 i C4 Cactus. Ta dva vozila tek puštena u prodaju konkretno prikazuju vrednosti na koje je CITROËN odlučio da se fokusira u: „Optimist, Human, Smart”.

Vođen tim vrednostima, marka ruši ustaljena automobilska pravila koja su se do sada činila nedodirljivim. CITROËN se nalazi u samom srcu očekivanja kupaca današnjice, na koja donosi nove odgovore automobilima koji nude više dizajna, više udobnosti, više korisne tehnologije i to sa uštedom u troškovima, a ovoga puta su za to izabrani novi Citroën C1 i C4 Cactus.

Kako biste otkrili filozofiju i vrline novih modela, C 42 nudi do sada neviđene animacije:

·        Kako bi istaknuo Airbump na Citroën C4 Cactus, korisnu i estetsku inovaciju marke CITROËN sa mogućnošću prilagođavanja, koja doprinosi dizajnu i štiti karoseriju od malih svakidašnjih udaraca, posetioci su pozvani da u partiji virtuelnog stoni tenisa izazovu Airbump.

·        Nova animacija „Crazy smile”, osim što podseća na nepokolebljivo optimističan dizajn novog Citroën C1, takođe podstiče posetioce da se što više smeju... Kada detektor osmeha proceni kod posetilaca zadovoljavajući nivo osmeha, on može pogledati video o novom Citroënu C1.

C_42 se vraća korenima obnove marke CITROËN izlažući koncept Citroën C-Cactus, prvi put predstavljen 2007. u Frankfurtu. Taj koncept je bio pokretač marke u smeru nove vizije automobila, prelazeći iz perioda vođenog idejom „uvek više” u period „uvek bolje”.

Na kraju, upravo zato što je spoj automobilske inovacije i približavanje automobila svima bio oduvek u samom srcu marke CITROËN, C_42 izlažući Citroën 2 CV iz 1961. odaje počast svom nasleđu. Predstavljen 1948. na Međunarodnom salonu automobila u Parizu, 2 CV svojim neobičnim stilom, praktičnošću i štedljivim karakterom predstavlja pravu revoluciju. Legendarni model svetskog uspeha, do 1990. napravljen u čak 3,9 miliona primeraka, Citroën 2 CV znao je veoma dobro da odgovori na potrebe svog doba zahvaljujući svom nepokolebljivo optimističnom i hrabrom pristupu. Pristup koji danas reinterpretira marka sa novim modelima Citroën C1 i C4 Cactus!

PR Citroen / Automototrend.com.hr



čitanja : 644



Komentari