
Kako prenosi Tanjug, nemački Mercedes je u prvom polugodištu ostvario rekordni rast prodaje od 12,8 odsto na godišnjem nivou, na 783.520 vozila. To je saopštio Daimler, u čijem sastavu posluje Mercedes.
U junu je Mercedes kupcima isporučio 142.136 vozila, osam odsto više nego u istom mesecu prošle godine, preneli su nemački mediji.
Iz najnovijih podataka proizilazi da je proizvođač luksuznih automobila u prvih šest meseci zabeležio rast tražnje na svim najvažnijim tržištima, uključujući i domaće.
Prodaja vozila marke Mercedes u Evropi je od januara do kraja juna povećana 7,4 odsto, na 352.198 jedinica, od toga je u Britaniji skočila 17,8 odsto, u Švajcarskoj 7,7, a u Nemačkoj simboličnih 0,7 odsto.
Na svom najvećem tržištu, u SAD, Mercedes je u prvoj polovini godine prodao 151.624 vozila, 6,8 odsto više nego u istom periodu 2013.
U Mercedesu su zadovoljni uspehom u prvom polugodištu i smatraju da su na najboljem putu da ostvare i rekordnu godinu.
Izvor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Mercedes
slabo je to.mlako.uskoro ce br.1 da objavi rezultate.cisto ovi iz radionica da vide kako se prave deca :). p.s.ovi mercovi rezultati su sa sve v klasom:).ali i to im dzaba.opet su na mestu br.3.i opet,i opet,i opet.. :). nije vise zanimljivo.
Najskuplji MB.
Ovi prodaju 10 soma jeftinije 7-cu, ostale manje, al ugl najsuplji je MB, pa bmw pa Audi.
Ipak samo MB ima jake klase, a ovi i3. : )))
Rekao sam na pocetku godine najmanje 200000 automobila ce da da prodaju vise u odnosu na 2013 godinu.
P.S. Zao mi ovih sto im je jedina radost bmw-ov profit. S druge strane, MB pravi i sportiste i terence, jake klase sto konkurencija nema itd.
Ajmo navijaci, radujte se koliko ce komaTa i3 da se proda, Mercedesovim fanovima ce ipak osmeh na lice da izvuce AMG GT. : D
Videh danas novu C klasu bele boje 180 (pojma nemam jel cumuras ili petrolej samo broj pise) jako lepo izgleda uzivo ali onaj bilbord unutra bas zraci...
po ovim komentarima se vidi koliko je tesko biti merc fan.ubise frustracije.koja je to nemic kad se ubaci i v klasa u prodaju i opet debeli fenjer :).ko sto rekoh pre neki dan,ali nekima treba ponavljati milon puta,ako prosecan BMW vredi 45.300e,prosecan merc kosta 45.500,taki da price o ceni ne piju vodu kad su BMW i merc u pitanju.audi je vec druga prica.e njima je prosecna cena po modelu oko 28000 evra.
Da razjasnimo, ovde postoje dve grupe fanova, auto fanovi i fanovi profita.
Vi se radujete bmw-ovom profitu a auto fanove obraduje neki novi ss auto na primer. To je razlika. Uzivajte vi i radujte se jos vise ako bmw proda jos vise komata sledece god. Meni je ipak zanimljivije da vidim AMG GT, S kupe itd.
Dakle, tesko je biti fan vaseg tabora, jer u nedostatku ss auta, serije 8 itd, vi lazete i zavaravate sebe i druge kako ste srecni zbog bmwovog profita, i3 itd. Tesko je to, razumem vas.
Ajd sad lepo nadji pripadnike istog fan miljea, pa sa njima diskutuj koliko je para uzeo bmw, ja cu sa auto fanovima na ovom blogu da pricam o kolima.
@Pit
Mercedes je bas poznat po sportistima koji se vrte na 6500 obrtaja kao moj 1.6 benzinac.
Nejveca ikona je SLR. Ovo sve ostalo je podbacilo, SLS, a i citava AMG divizija. Toliko konja gruvaju i ne znaju da prebace na asfalt, a uvode 4x4 da bi mogli da iskoriste to, poprave bar ubrzanje i staju na crtu Audiu, ciji je to reon bio do sada, a od sportske voznje imate samo sumanutost i divljeg konja ispod sebe (recimo C63 amg BlackS), koga ne mozete obuzdati.
Prvi Meckin ultimativni jak motor 65 amg u S i CL proslom je isto bio klasican dragstar auto i rasipanje konja u krivinama.
Sto se tice offroad auta, tu je medju najboljima, mislim naravno na G klasu, ostalo je daleko od toga.
Kada se misli na sportski auto, zna se na koga se misli :)
@Pit
Gledajuci cene BMW i Audi su dosta izjednaceni. Gledajuci ono onako osnovne modele na njihovim sajtovima. Mercedes jeste nesto skuplji, ali kod 80% modela je nesto malko skuplji, sto ako pogledas, ako neko daje 38.000, dace i 40.000e npr. Te 2 i 3000 ako je razlika je bitna ako kupujes auto do 20.000 mozda, 40, 50.000e ko daje za auto, njemu ne igra ulogu 2, 3.000.
E, sad. Jeste, ima Mercedes te neke skupe nabudzene AMG modele, ali njih prodaju u mizernim brojevima, nisam siguran tacno koji je ovo model na slici, ali ako je C klasa, taj model je zasluzan za sve bolji rezultat Mercedesa, kao i A klasa. Sigurno nije nova S kupe. Evo ja sam npr u zadnja 2 dana, video 5 komada Audi A8 W12 L naravno na stranim tablama i sta sad, Audi prodaje od A8 samo to i za rezultat je on bitan? Ne, na svakom trzistu svaki brend ima neki model koji se istice.Tako se npr u Evropi kod Audija istice A3 sedan, Q5, A4 u Kini im je Q5 broj 1, u USA takodje. Zanimljivo da je dinosaurusu Q7-ici skocila prodaja, ja ne znam na koju foru iskreno, zreo za zamenu vec barem 3 godine. Takodje, treba da imas u vidu da Audi uopste nema neke nove modele, a opet je ispred Mercedesa u globalu. Tu su restilizovani A4, A5, A7, A8, eto novi A3 samo bukvalno. Q7 zreo za zamenu, Q5 vec poodavno imao ristajling, znaci sa vec modelima koji su duze tu ispred su. E, kada stigne novi A4, A5 Sportback i kupe, ristajling A6(mada i dalje se dobro prodaje) tada ce se imati nova slika...
Postoji i treca vrsta fanova. Oni najvise vremena provode po konfiguratorima Mercedesa i sto jacu cenu nabudze to vecu ekstazu dozive. Oni, sto im Mercedes prodaje skuplje auto, to su srecniji.
Sto se tice rezultata prodaje, ovi jedva da su za 6 meseci prebacili BMW za 5 meseci. Prodali 142 hiljade sa sve Vittom, a BMW prosle godine u junu prodao 153 hiljade bez MINI-ja. Dakle samo sa plavobelom znackom, i samo automobili. Da li neko sumnja da ce sada biti oko 10% dodato na tih 153K komaTa?
Nbb
Sportski auto je SLS trenutno u gami pa pogledaj na koliko se vrti. A sta ti ocekujes od V12 biturbo motora od 6000ccm, da se vrti na 9000 obrtaja ?!
Turbo motori manje idu u obrtaje i ranije povlace od atmosferca, sta nije tu jasno. Drugo 65-ca je zivotinja, monstrum, ko nije probao bezveze je da prica i pljuje.
Trece, slazem se sa tobom, SLR je ikona i najlepsi MB koji je ikad napravljen. A vrv ce i ostati najlepsi ikad MB. Posebno prednji deo.
Mercedes zna se sta odlikuje. AMG je high performance Mercedes, mora da ostane Mercedes, samo da bude brzi.
I naravno da se zna na sta se pomisli kad se kaze sportski auto: Porse, Ferrari, Lambo, GTR... ; )
Ako budes probao Kajena, shvatices da to sto ti mislis da je bmw sportska masina je mnogo daleko od Porsea, pritom je jos mnogo udobniji. Dobra Duka rece, druga klasa u odnosu na X5. X5 me podsetio "udobnoscu" na Hondu Civic ( tj kao karting ). Lep je spolja, i ide dobro 3,0 d, ali je Kajen sasvim druga klasa u odnosu na njega, kako voznim osobinama tako i udobnoscu i luksuzom. BMW jeste sportski ali to ne znaci da je najsportskiji i da nema sportskijih od njega. Kako rece onaj za M3 i 911, M3 mu dodje kao SUV spram Porsea. : )
Stvarno, ogromna je razlika, Porse je skola, ne volim ga, kao sto svi znaju, prvenstveno zbog eksterijera ali pricam iskreno, Kajen me odusevio. Taj Kajen mi se svidja, novi samo unutra.
Dakle kad bi probali ova dva SUV-a, jedino sto ima da se kaze je "lep je X5 spolja" i to je sve. Sve ostalo je na strani Kajena, prosto neuporedivo, visa klasa, u svakom segmentu. Da ne budem grub i kazem iskreno, pomislice neko da sam hejter i pljujem bmw. Probajte ko ima priliku X5 i Kajen i videcete sami. Meni se X5 prethodni svidja, spolja, ali sam se razocarao koliko je tvrd. Ocekivao sam, ali ono ko Civic. Jos kad sam onda probao Kajena...
Odma zaboravis, kao da sa Dare Bubamare predjes na Moniku Beluci ( iz mladjih dana ). Da ne kazem, da je spram Kajena krs, tolka je razlika. Ne ono nijanse, vec nebo i zemlja.
ML je mnogo udobniji od X5. Tako da spram njega je Kajen luksuzniji, vozniji, ali cini mi se da je ML udobniji.
A Kajen vs X5, 6 puta udobniji i vozniji, takav utisak stekoh. Doduse GTS je u pitanju, tako da nije bas adekvatno poredjenje ali 21" spram 19" i opet mnogo udobniji. Da je vozniji, to je ocekivano. I to puno, moze da se driftuje sa njim. Dakle jasno je ko je sportista kad se pomene, skola sporta- Porse. ; )
Duka
Ja ne znam na kojoj planeti ti zivis, Audi je jeftiniji i to fino od bmw-a a kamoli Mercedesa.
S klasa duplirala prodaju. S kupe tek izasao, polako. Sto se tice Q7, bas se setih tebe kad neko okaci globalnu prodaju, link, Q7 tanko spram ML-a i X5.
Za 2013-u god X5 valjda 107 000kom, ML 103 ili 104 hiljada kom a Q7 nesto smesno daleko ispod, da li 2-3 puta manje. Naci cu. Ne budi tvrdoglav i uporan da dokazujes nedokazivo.
I 4-a grupa koja se hvali doplatom za duga svetla od 10 soma. : )
Pogresio si tomo, ne umes da citas.
MB fanove obraduje novi proizvod, inovacija a bmw ( ovdasnje fanove sa ovog bloga ali samo pojedine ) obraduje koliko je bmw grupa zaradila.
To je razlika.
Doduse, mora da je frustrirajuce da Audi ima ss auto a Bmw ne. : )
"Evo ja sam npr u zadnja 2 dana, video 5 komada Audi A8 W12 L"
Dusane, ti si fenomen. Za samo 5 dana video si celu proslogodisnju produkciju tog modela:)))
Za tvoju informaciju, Audi trenutne rezultate ostvaruje najvise zahvaljujuci modelu A3. Konkretnije A3 karavance, i A3 limuzince. Ostali beleze +, ali mali u odnosu na ova dva pomenuta modela.
x5stari vs ml novi i opet prodaja na strani x5 u 2013god. i nije x5 dominator? pretpostavljas li kakvo ce odvaljivanje biti ove god?
21:15
Hahahaha, e jedan dobar komentar i od tebe. Bas htedoh da kazem, smanji malo, nisi video 5 novih A8-ca a ne W12.
A8 se koliko znam najmanje prodaje u segmentu, da li duplo manje a Duka vidr svih 5 komada sto kaze toma. : )
Audi najvise prodaje Q5 i ako je tacno ovo sto toma kaze.
Bs8
Ne pretpostavljam, znam da MB ima GL i G klasu, ne kupuju svi ML-a.
Pretpostavljas li ti kakva je taraba X5 spram GL-a ?
Novog ML-a nikad ne bi uzeo pored GL-a, osim ako nemas dovoljno za GL-a, samo u tom slucaju. Drugo, znas li kako odvaljuju Mercedesi bmw-a van puta i po pitanju udobnosti ?
Da ne pricam o G klasi, jer bmw ni nema terenca pravog. Da ne nabrajam druge klase, teskase koje bmw nema. Ugasio CL seriju 8. Zato se bmw preorjentisao na i3. : D Zna gde mu je mesto. Tri cilindra i eto beskrajne srece bmw fanova. : )
@toma
A, Q5? A6? Q3? I ta 3 modela imaju jako dobru prodaju. Ne spominji samo A3. A, takodje ni A3 limuzinica nije bas nesto jeftina.
@Pit
Vec znas da sam na magistrali, vec duze vreme prolazi mnogoo, mnogoo stranaca. Neverovatan broj trenutne Bmw 7 i trenutnog A8. I stvarno sam u 2 dana video 5 komada A8-ice W12. Ne moze da se omasi kod W12 da je on...Impozantan uzivo. Kad god sam ih video bio i jedan ortak sa mnom, koji takodje prati automobilizam, kaze 'Brate sta ih je W12, pa taj je 150 soma, odakle', to odakle je bilo zato sto je 2 komada bilo na 'probne' table... Novi S8 takodje juce i to crvene boje, vrh mu stoji crvena kako su uglavnom svi A8 crni...
A, poziv si dobio da navratis. Posedecemo i popicemo pice sat, dva videces sta najvise prolazi i sta najvise voze 'zapadnjaci'. Bmw i Audi dominiraju u odnosu na Mercedes, pa svakog dana vidim neverovatan broj poslednje serije 7 i A8. Da ne pricamo koliko A6-ica karavana kao i 5-ica karavana, limuzina. Kazem ti, ako krenes juznije dodjes, pojedes, popijes, posedis i videces. Da ne bude da hejtujem. Posto mnogi idu u koloni po 5, 6 auta, desi se da budu svi Audi ili svi Bmw voze...Znaci naravno ima Mercedesa, daleko od toga da nema, ali manje. Vec sam video i dosta novih S klasa i C klasa...S klasa dooobra, ali meni smetaju onolike ekrancine unutra, mozda deluje to ono 'vrh tech', ali vise gotivim stil kao kod 'cetiri prstena', gde ekran izadje, sve lepo odradjeno, minimalizovano...Prolaze svi ti i nocu dosta, kako sam i uvece napolju, desi sa da prodju po 7, 8 u koloni, sve crne S klase, 7-ice i A8...Nista manje, samo sljaste LED. Zanimljivo da je 90% automobila made in Germany, ma i vise od 90%, kad se vidi nesto sto nije Bmw, Mercedes ili Audi, zacudi se covek. Verovatno mnogi i odu u rent-a-car pa uzmu, da li zbog komsije, da li zbog sigurnosti, ne znam :))
Duka
S klasa najprodavanija u segmentu a nju najmanje vidjas. : )
Eh...
Jesi seo u novu S klasu ?
Kad sednes, onda reci.
@Pit
Pa meni je to i cudno. Ne znam kako toliko prodavana, a stvarno je manje vidjam od A8 i Bmw 7.
Nisam, zagledjivao samo. Jednostavno meni onolike ekrancine ne prijaju i sve ono sto sljasti okolo. Totalni mi je full kokpit kod A8, ekran koji na dugme izadje, sve na dohvat ruke sa touchpad-om, meni se to tako svidja. Mada je kokpit kod S klase zlatan u odnosu na nove kokpite kod ostalih novih Mercedesa sa onim nakacenim tabletom.
Duka
Mora da laziraju podatke. : )
Skup je auto, tek se pojavio, treba vremena dok se ne pojavi u malo vecem broju, makar kod nas.
Pusti gledanje , kad budes seo unutra i video enterijer, onda reci.
Ne mozes da komentarises enterijer gledajuci ga kroz prozor...
P.S. Duka, kod tebe je uvek sve cudno kad je Mercedes tema, tako da opusteno. ; )
Dobro, uporedjujes Kajena koji je sam po sebi sportska marka, BMW je komercijalniji, tako da osnovni x5, ako nije full M, maltene kao m50d, onda nije u ravni sa Kajenom, pogotovo GTS modelom.
A C klasa se prodaje dobro i prodavace se najbolje kao sto sam predvideo, prvo zato sto dobro izgleda, uzela je ono najbolje od S klase, a opet ne izgleda nezgrapno, a drugo sto je kao S ali umanjen, isli su na dozu luksuza i prestiza...i to je to
Definitivno, dva koraka ispred prosle C klase
Nbb
Pa pitao si na sta pomislis kad kazez sportska marka, ja ti kazem.
BMW je "normalna" ili kako ti kazes komercijalna marka sa sportskim afinitetima.
Sportski brendovi su Porse, Ferrari, Lambo, McLaren...
Cuo si sta kaze lik koji je imao M3 i 911, poredjenje, kaze da je M3 kao SUV spram 911. Ovaj mnogo direktniji, precizniji, sportskiji.
Dakle jedno je sportski orjentisan, a drugo pravi sportista.
Doduse bmw ni nema ss auto. Ali po definiciji, sportski brend je onaj koji pravi sportake, kao gore pomenuti. A Benka je komercijalni brend sportski orjentisan. Pazi gamu Porsea, Boxter, Cayman , 911 i otkada su ubacili SUV koji su takodje sportski. Pazi gamu bmw-a ili mb-a. Ili Ferrari, to je sportski brend. Samo prave sportska kola.
Merc je pre tri godine ozbiljno bio u problemu, bezlicni i penzionerski modeli. Jedino je S klasa uvek bila na nivou, pa i danas. Nova A klasa, CLA, pa fantasticna C klasa, uz novu S klasu, razbijaju. Iako nisam Merc fan, skidam kapu. Ostaje da eglaju odvratnog ML-a, i da ubodu iz prve sledecu E klasu, i na konju su. Odmah iza BMW-a. Audi se pogubio, bas kao Mercedes pre par godina...
U "obicnoj" auto i dustriji, sledi expanzija Renoa i Sitroena, imaju ozbiljne dizajnere, razbice sledecih par godina, svako na svoj nacin.
Neko pravi sportski orjentisane, a neko penzionerski orjentisane:) Svakom svoje....
BMW je uvek bio poznat po sportskim limuzinama. Izmislio je segment M - sportske limuzine. Prate ga u pokusaju, AMG, Audi RS, .... Svaki Porsche koji se poredi sa nekim BMW-om je u proseku 50 ili vise % skuplji. Ajmo neki porsche od 70.000 sa novim M4. Pa da vidimo gde smo. Kada budu odradili M4 GTS ili CSL, sa jos 70-tak Kg manje i 50-tak KS vise, i kad dodatno (skuplje) istjuniraju ogibljenje, upravljanje, itd., sa cenom od oko 120K evra, ima da ubije bilo koji Porsche sa tom cenom. Novinari lepo kazu za novi M4 - najbolji turbo motor danasnjice i najbolji elektro upravljac danasnjice.
M3 spram 911 kao SUV? To sto je doticni to negde procitao (naravno na sebi prepoznatljivim fake sajtovima) da je M3 (pretpostavljam stari model) kao SUV, sta onda reci za poredjenje renomiranog novinara koji je taj isti M3 nazvao mackom spram C63 kojeg je nazvao nilskim konjem. Kako bi taj "LIK" onda nazvao C63 spram 911. Pretpostavljam AKTROS:)))
Da, ali sigurno kad kazes "sportski modeli", ne pomislis na Mecku, vec na BMW, to je poenta :)
Pa tog Cayman S uporedjuju sa 1m i sa ovim novim 235i...nisam video da mecku uporedjuju.
Lepo si rekao, 911 i m3 coupe stari...opet ne i sa Meckom :)
toma
U pravu si, BMW sportski orjentisan a Rols penzionerski, za babe i dede. : )
Ne poredi Porse i bmw ! Porse je mnogo ekskluzivniji, luksuzniji. BMW je unutra spram Porsea Dacija.
Kao da kazes sta nudi Superb po ceni u odnosu na seriju 3.
Opet ti "bmw bolji od Porsea"...
Nema sta, u pravu si, ceo svet se slaze sa tobom. : )))
Ja ne znam kako neke nije sramota da tako nesto izjave, ali ovde su bmw fanovi totalno zastranili, otisli u aut tako da me nista ne cudi od takvih.
Boze ima li te. : )))
Nbb
BMW jeste sportski nastrojen, ali bmw limuzina , hatch, SUV, koji to oni sportski model imaju ? A da nije tjunirana limuzina odnosno hatch , suv ili kupe. Sve su to hp modeli standardnih obicnih kola.
Mecka ima ss auto, Audi takodje. SLR, SLS, sad stize AMG GT.
Nemoj da se lazemo, veliki je minus bmw-u sto nema sportski auto ( ss ).
P.S. tomo , ako gledas cene, uzmi GTR. Razbice bilo koji bmw kolko god da kosta i sta god da mu urade. Toliko o "sportu".
A ti gledas cene, pa nije isto kilo bifteka i kilo parizera. Gledaj slicnu snagu i tezinu bmw vs porse pa ces videti. Znam da ti imas iluzije o M4 Manhart, ali 911 Turbo S bi ga razbio sa pola gasa.
Ej covece sta ti poredis...
Slr da, SLS je podbacio skroz, pogledaj mu prodaju samo...a nije neka ni vremena odradio na stazama. R8 jeste ss, iako je prestampan Galjardo, ali jeste ss i dosta se dobro prodaje.
Ne znam da li primecujes, ali sa SLR su sisli na SLS, ne ide SLS, pa prave jos manji. Umesto velikog motora, ubacuju manji, jeftiniji turbo, koji je i laksi, da bi cena bila niza, a auto sposobniji. Uporedi SLR i ovaj novi GT, pogledaj im cene prvo. Sve spustaju za po klasu, prave vecu komercijalu, koja ce biti prodavanija.
SLR-a ne racunam, on je bio poseban, a bio je i preskup.
3komentara za redom.ma ne,ne boli te,nisi isfrustriran:) i ja bi bio da mi je omiljeni brend fenjer.
Е бре нашли сте брата Питунгу да форсирате на теми о драгој му Мечкани... :))
Мерц се враћа у седло после година лутања и то треба поздравити јер без јаке Мечке аутоиндустрија није то што треба бити!!
И у праву је Пит за БМВ супер-аутомобил и то је јасно свима, али исто тако је јасно да БМВ не прави фењере и да неће пошто пото улазити у сегмент па да тамо служи за исмевање. (Не асоцирам ни на кога, свака подударност је случајна!!!) ;))
Gagiba
Znaci bmw ne ume da napravi pa onda bolje da ne bude fenjer na zacelju nego da pravi. Pa ok i to je neki odgovor. : )
Nbb
Meni se ne svidja sto SLS fura retro stil, SLR je bez greske. AMG GT ce biti nesto kao baby SLS malčice modernijeg stila.
bs8
O cemu ti pricas ?!
Fan profita, uporno glavom kroz zid. Zaboravlja da bmw nema ss auto a MB ima. Ajd polako...
Tačno je da je super sport automobil iz mercedesa fenjer prema konkurenciji, ali bi trebalo i BMW da napravi nešto... Krajnje je vreme!
Lično sam mišljenja da gori od Mercedesa ne bi bio i da se potrudi....
Пит
БМВ (уколико би желели његови менаџери) би могао и (врло вероватно) ће направити СС машину да ће Бркица тренутно добити фацијалис и један брк ће му ићи право на страну а други ће му завршити оклембешен у стилу учинка Мерц СС аутомобила на стази!! ;)
Ради се о (хиљаду пута поновљена прича) томе да БМВ нема камиончиће и комбиће попут Мерца да га финансијски подржавају у бродоломним покушајима да на силу утера префикс "спорт" испред префикса "пензио".
Баварци се ослањају на само себе и није им у интересу да улупавају паре у непрофитне класе возила. Алииии...никад се не зна, руморења су заживела, видећемо... ;))
Gagiba
I ja da hocu, mogao bi na mesec. To je ta prica otprilike.
Pusti... Nije bmw jos dorastao Mercedesu, kad pokrije odredjene segmente onda mozemo da pricamo.
A zanimljivi su bmw fanovi sa pricicom da bmw nema para za ss auto, dok u isto vreme dozivljavaju nirvanu na njihov profit, stalno ga pominjuci i isticuci. Odlucite se jednom koju bajku cete da propagirate. Duhovit si, ali znas i sam kako stvari stoje. Bolje cekaj AMG GT da se pojavi, pa da ti se digne nesto drugo nego brki. ; )
Пит
Не ради се о томе да ли Баварци имају кеш или не, већ да ли хоће да га оплоде или не.
То је елементарна економија и заснива се на проценама менаџера око исплативости инвестиција.
Не ради се о томе да ли Баварци умеју да направе СС или не.
Моторе имају, инжењере имају карбонску технологију имају (то је онај материјал од кога се за СЛС наручује задњи спојлер), дакле само недостаје зелено светло...
Е кад буде тог зеленог светла, некима ће мркача на очи!! ;)))
Gagiba
Znaci nemaju m*da, jajare...
Nema opravdanja. Nek se pokriju usima. Kad izbace , ako izbace, onda mozemo da pricamo. Ima jos klasa gde kaskaju...
priznajemo svi odreda da BMW ne ume da napravi fenjer kao merc.sto nbb kaze,iz godine u godinu idu sa tzv.ss po klasu ispod jer gde god su se na testu pojavili dobili su po njonji.prodaja im uzas zivi.vise ni kamioni ne mogu da izvlace fenjer.sad amg gt za 100.000 evrica.kakav li ce biti njegov naslednik....:)
Vec sam jednom pisao o tome da su super sportski automobili uglavnom neisplativi, i u velikom procentu prave se zbog imidza (to ne vazi za marke poput Ferarija, Lamba, i slicnih, koji jedino i prave ss automobile). BMW se odlucio da zakoraci u buducnost. Proizvode hibridni karbonski auto po (ako se uzme u obzir primenjena tehnologija) ne preterano visokoj ceni.
Ja ovde potpisujem da ce Mercedes, kad pukne GT za 5 godina da ga zameni nekim hibridnim modelom.
Sto se tice BMW-a i ss automobila, pojavice se. Sada se razvija posebna sportska platforma, koja ce ugostiti nove z modele, novu seriju 6, i jedan ss model. Taj ss model bice potpuno isplativ i profitabilan, i ne samo da nece biti fenjer, vec naprotiv....
@toma
Kazes taj novi CSL sa nekom 911 do 120.000? Aj ja i ti u sta hoces da nece moci ni sa Carrerom S PDK koja ima 400ks i kosta oko 105.000e? Evo kazi, opklada samo u sta kazes.Moci ce sa osnovnom Carrerom, preko toga tesko. Jednostavno je Porse podigo i slabije verzije 911-ice na neki dosta veci nivo u odnosu na prethodne.
@Pit
Eto je ta magistrala. Aj te A8-ice u zadnja 2, 3 dana, nego danas jedan Ferrari F430 Scuderia(mada se ispostavilo da je to lik kojeg znam, onaj koji me je provozao u Gallardo-a pre 2 godine, secas se da sam pricao o tome), pa onda novi Audi RS6, covece kako ono izgleda uzivo, znaci monstrum i Q7 V12 TDI, mada njega sam vec vidjao...Da ne bude da spominjem samo Audije, bese jedna E 63 AMG, S63 AMG, bese danas i nova M5 i M6...Kada bih slikao sve sto prodje, ovi sto jure po Bg-u bi ispali smesni da meni to samo naidje, samo da uslikam :))
Da, juce i Bentli Kontinental Kabrio, ali naisao u losem momentu, bas u momentu dok sam sedeo kod druga u autu, inace samo sto mu stigla C180 kompresor, 2005-to i bas tada prodje ovaj Kontinental kabrio. Fina Meca, bas se dvoumio oko Bmw 3 i ove C klase i na kraju uzeo C klasu posto mu kao ispalo jeftinije, neki uvoz iz Italije, neki njegov covek bla, bla neke price. Ne znam...
@dusan
Pojavila se neka komb kod mene na Brdu za aute...imaju ih momci dosta povoljno, ali ne znam odakle su, nisam se raspitao, samo znam da su jeftini. A ne sredjuju ih, takve ih prepodaju, dovoze, sta vec :)
toma
Nije tačno da su SS automobili neisplativi. Poenta je da je LOŠ automobil uvek neisplativ, to jeste promašena investicija, ili najgora reklama za firmu i budući rad.
Dobro si rekao da se SS prave i radi imidža kompanije. Pa zašto onda BMW ne napravi SS automobil? Zašto ne napravi automobil u rangu Audija R8 ?? Audi R8 je jako isplativ automobil i ako je na samom dnu SS automobila.
Mercedes pravi nešto štp po meni ni jedan ljubitelj pravog SS automobila ne bi kupio. To je nekakva kombinacija retro automobila sa haubom od 5m i pozerskog imidža. Ali opet Merc ima nekakv SS....
Dakle, zar BMW nije stalo na imidžu? Do kada će imati imidž limuzina koje spaljuju gume ??