
Novac može kupiti skoro sve, a ušetati u salon egzotičnog proizvođača automobila i naručiti neki od njihovih modela zasigurno ne bi trebalo predstavljati problem čoveku s dovoljno sredstava na računu u banci, je li tako? Ne baš sasvim i ne kada je u pitanju Ferrari.
Politika te kompanije nešto je drugačija, bar kada se radi o najskupljem modelu u ponudi, hibridnom LaFerrariju sa ukupnom snagom od 950 KS i proizvodnjom ograničenom na 499 primeraka.
S obzirom na to da je potražnja kod ovakvih ekskluzivnih serija često višestruko veća od ponude, što dokazuje i primer navedenog automobila za koji je nakon službenog predstavljanja javnosti u Ženevi 2013. godine primljeno 1.000 zahteva zainteresovanih kupaca za svega tri dana, nastaju problemi.
A glavni problem bio je u tome što su već svi bili rasprodati, pa je onima koji su ostali praznih ruku samo preostalo da razmotre opcije iz McLarena ili Porschea.
Kako je Ferrari sastavio listu individualaca koji su dobili pravo na kupovinu LaFerrarija? Za početak, važno je biti među prvima, iako ni to ne garantuje mesto na listi.
Jedan od odabranih srećnika bio je Robert Herjavec, preduzetnik i medijska ličnost (Dragons’ Den, Shark Tank) rodom iz Varaždina. Herjavec, koji trenutno živi s porodicom u Kanadi, za Wired je objasnio da potencijalni kupac LaFerrarija u svojoj garaži mora imati minimalno pet drugih modela kompanije kako bi uopšte ušao u uži krug. On je tu proveru prošao bez problema, budući da je ponosni vlasnik Testarosse, 599 GTO, 599 Aperte, 458 Italije i FF-a, a uskoro očekuje dolazak 458 Speciale i doista retke F60 Americe.
Kako je lista ljudi s tolikim brojem Ferrarija iznenađujuće dugačka, potrebne su dalje mere za eliminaciju zainteresovanih. Ono što se traži svojevrsna je odanost marki i strast koju kupac pokazuje prema Ferrarijevim proizvodima i uslugama. Potrebno je biti deo tima, a šta to tačno znači ostaje misterija nama koji sebi tako nešto ne možemo priuštiti.
- Slatka je to igra sa živcima jer nikada niste sto posto sigurni da ste na popisu onih koji će moći naručiti ultimativni Ferrarijev model. Čak i ako saznate da jeste, stvari se mogu brzo promeniti, objašnjava Herjavec. Kupac LaFerrarija nema pravo na dvoumljenje i vaganje je li donosi ispravnu odluku, već mora jako ceniti pravo da izdvoji milion dolara za nešto što je puno više od običnog automobila i to mora biti jasno čelnicima koji sastavljaju popis.
Izvor: Economy.rs / AutoGeek
" što dokazuje i primer navedenog automobila za koji je nakon službenog predstavljanja javnosti u Ženevi 2013. godine primljeno 1.000 zahteva zainteresovanih kupaca za svega tri dana"
Ma ovo nije tačno, Duka kaže...
Elem, ovo je po meni čista glupost. Trebali bi napraviti ih onoliko koliko ima potražnje.
Sigurno je da bi brojka od hiljadu kom brzo bila premašena.
auto
http://vesti.mojauto.rs/Aktuelne-vesti/508118/Kazna-Ferariju-u-SAD-zbog-cutanja-o-kvarovima-i-udesima
@Pit, već objavljeno:
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2014/11/02/ferrari-kaznjen-sa-3-5-miliona-dolara-zbog-neodgovornosti
Kakvu famu dramu i mit oko sebe oni prave to je neverovatno... kao da su masoni... meni su najsmesniji oni koji se primaju na tu pricu i na ove "zahteve" i imaju "brige" da li su na listi... ali dobro to je marketing i menadzment koji rade dobro... zapravo oni na ovaj nacin stvaraju i fanove necega, cija se "ljubav" temelji na opet ne znam cemu... nicemu verovatno...
Lepo odes na Autoscout24.de i imas u ponudi tri komada izaberes lepo bez cekanja, stresa, frustracije... :)