
Kako piše B92, Ferrari je i u 2014. pokazao da njegovi klasični automobili dostižu najviše cene na aukcijama koje okupljaju bogate kolekcionare oldtajmera. Čak 9 od 10 najskupljih automobila koji su promenili vlasnika u godini koja je za nama nose na sebi značku propetog konja.
Da je trgovina klasičnim automobilima sve unosnija pokazuje podatak da je vrednost najvažnijeg tržišta oldtajmera, američkog, porasla sa 1,2 milijarde dolara u 2013, na 1,3 milijarde u 2014. godini.
Dominirao je Ferrari zauzeviši prvih 9 mesta, dok se na 10. poziciji nalazi jedan Ford.
Pogledajte listu 10 najskupljih automobila sa ovogodišnjih aukcija:
1. Ferrari 250 GTO iz 1962. (prodat za 38,1 milion dolara)
2. Ferrari 275 GTB/C Speciale iz 1964. (26,4 miliona dolara)
3. Ferrari 375-Plus Spider Competizione iz 1954. (18,4 miliona dolara)
4. Ferrari 250 GT SWB California Spider iz 1961. (15,2 miliona dolara)
5. Ferrari 250 LM iz 1964. (11,5 miliona dolara)
6. Ferrari GTB/4 iz 1967. (10,2 miliona dolara)
7. Ferrari 250 GT LWB California Spyder iz 1958. (8,8 miliona dolara)
8. Ferrari 275 GTB/C iz 1966. (7,9 miliona dolara)
9. Ferrari 250 Mille Miglia Berlinetta iz 1953. (7,9 miliona dolara)
10. Ford GT40 iz 1964. (7 miliona dolara)
Izvor i foto-galerija na: B92.net
@carobnjak
Tesko se odricu ljudi retkih Porsea, pa ga zato nema. A, nije Porse ni pravio 10 komada nekada, pa 5 da nestanu i 5 da se prodaju sada i naravno astronomske cifre. 550 je napravljen u solidnom broju pa je sada na aukcijama oko 2, 3 miliona, 917 je pre 2 godine otisao za preko 20 miliona $. 356 imas replike za 50 soma ako te zanima i ako si kupac, a originali na aukcijama idu tu oko 4 miliona. Ne pratim to puno posto me zanima ali po nesto znam, znam da prva Carrera RS iz '73 na aukcijama ide na oko 2-3 miliona iako je proizvedena u oko 500 komada barem. Barem sam citao tako...Pa ovaj najskuplji na aukciji Ferrari je proizveden u samo 50 komada i kazi ga da su 20 zagubljena, 10 iskrsena dobijes vrhunski raritet i 'fala Bogu da za to treba da se plati mnogo :)