
Ako je suditi po šuškanjima koja dolaze iz Mercedesa, izgleda da je ovaj brend osmislio za sada još nepotvrđenu strategiju kako da zauzme vrh lestvice premium modela, i to od 2020. godine i da sa prvog mesta zbaci svog konkurenta BMW.
Reč je o dva poteza koji se pripremaju u Mercedesu. A radi se o napadu na dva rivala, i to na Audi TT i Porsche Panameru.
Audiju TT žele da konkurišu modelom koji će biti zasnovan na MFA2 platformi sa prednjim pogonom a ista će debitovati na sledećoj A klasi koja će biti predstavljena 2017. ili najkasnije 2018. godine. Rival TT-u bi trebalo da bude predstavljen nakon toga na tragu nedavno promovisanog AMG GT sportskog automobila.
S druge strane Panameru će "napasti" sa sedanom baziranim na E klasi. Model će imati zaseban dizajn i neće biti sportska verzija nove E klase. Naravno, najavljeni rival Panameri će biti predstavljen tek nakon što se sledeće godine i predstavi nova E klasa.
Ipak, iz Mercedesa nisu još zvanično potvrdili ali ni demantovali ova nagađanja.
Izvor: Index.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Mercedes
U suštini, novi CLS će dobiti i novo ime, biće coupe na platformi A klase.
ТТ и Панамера се продају у толиком броју да ће Бркица без проблема надокнадити пар стотина хиљада до Аудија.
А о првом месту само нек маштају, није забрањено... :)
Neka imaju kakav god hoce plan, samo nemoj da im svetli znak :)
Zar SLK i TT nisu konkurenti?
Jesu ali je SLK iz praistorije iako je novi enterijer dobrodosao. Ne znam ni koliko kosta taj model sada, ali bih ga svakako pre kupio nego TT da trazim sminkerski auto. Mercedes ima odlicnu ponudu automobila, sprem da meni cenovnici uopste nisu jasni, a moguce ni njima. C klasa kosta isto kao E, smesno vozilo kao CLA kosta isto kao C, a samim tim i kao E... Smart kosta isto kao A klasa, iako je A klasa sada C segment, a ne B... Zbrka.
SLK je konkurent Boxteru i Z4.
Ovaj plan je skroz ostvariv. Posebno posle BMW-ovog saopstenja da ce 2016. na svoj 100 rodjendan potpuno zaustaviti razvoj novih modela, dok ce sledece generacije sadasnjih automobila biti samo blazi fejslifti, koji ce se pojavljivati na svakih 18 godina.
Uz ovaj pomenuti plan, nisu rekli da imaju i veliku zelju, a i nada poslednja umire......
Za vecu prodaju treba parirati konkurentima u komercijalnim klasama.
Recimo ponuditi A kupe, kabrio.
BMW ima GT modele, kojima ja ne bi konkurisao vec bi pre napravio automobile u drugim kategorijama, kao recimo TT-u, Q1 itd.
Trebalo bi napraviti baby CLS na bazi C klase.
Generalno ima jos prostora za SUV-Crossover modele i kupce.
@Fordovac
Meni je novi TT vrh, nisam na ranije modele obracao paznju, ali sa novim razbili. Ali sa osnovnim nivoom opreme da ga ne pogledas. Z4 i TT imaju skoro pa iste cene, oko 35.000e, dok je SLK skuplji ali barem za tu cenu dolazi i sa Ok opremom, tj barem spoljasnom sminkom. Ako hoces iole normalniji TT, treba preko 40.000, barem tako gledam na sajtu. Osnovne su neke smesne pritom male felne, nema LED, naravno ni Matrix farove, MMI Navigation system 2500e. U fazonu ako hoces pucka TT, treba dosta.
A, za Mercedes se ne slazem. C klasa je oko 33-34 hiljada, a E oko 40. Nije mala razlika. C je skupa od starta bila zato sto je full nov model, vec joj polako obaraju cenu. Tako bese i sa S klasom, bila oko 90 i nesto osnovna, sada vec ima za oko 81-82 hiljade. To tako rade svi...
P.S
Kod novog TT-a mi posebno lezi enterijer. Klasa! Za mene barem izgleda vrh...
@Fordovac
Eto i A1 secam se posle fejslifta bio 21.000e!?!? A, A3 je do duse onaj sa troje vrata oko 22, bez logike. Ali evo sada vidim A1 je vec 18.000. Tu cenu nece ni dirati, tako bese i prethodni. Dok su za A4 LEGENDE, kosta skoro kao totalno nova C klasa. A, model staaar, staaar pa nema gde vise. Vec 2, 3 godine zreo za zamenu...
Pite
Pa zar nije Merc Benc i sada najači ??
Ili od kada je kompanjon Crusler prišao Fiatu, pade moć?
A posle kažeš, kako ja gledam neka leva kola, kad ono oni uzeše Mercedesu "levu ruku".
Meni se čini da će saradnja sa Renaultom, Merc dovesti na vrh. Evo, već u gami imaju dosta čistokrvnih Renaulta.
@dusan
Posle prvog TT, drugi i ovaj sad treci su nekako bezlicni. Pogotovo sam ovaj novi zagledao na sajmu
Da, treba da stave brojnije LED-ove oko trokrake zvezde, da bi bila upadljivija i da bi podsecala na kineski pijacni kasetofon sa CD-om i MP3 plejerom...
Posle predivne A klase mislim da ce opet da prave penzionerski dizajn.