
Hyundai Motor America je najavio da će luksuzni sedan Genesis za nekoliko godina dobiti i twin-turbo V6 motor.
Tačnije, prvi čovek Hyundai Motor America Dave Zuchowski je za medije na ovogodišnjem sajmu automobila u Njujorku izjavio da će Genesis 2017. ili 2018. godine dobiti novi twin-turbo V6 agregat koji bi trebalo da ima sličnu snagu kao i sadašnji 5,0 litarski V8 (ima 420KS i 519 Nm).
Zuchowski je takođe najavio da će Hyundai nastaviti sa trendom "downsizinga", budući da planiraju još turbo motora manje zapremine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Veoma lep auto.
Ne znam sto bi neko uzeo Passat-a pored ovakvog automobila.
Sonata je njihov konkurent Passatu.Ovo je Hjundai premijum sa zadnjim pogonom, dugacak 5 metara i njemu su konkurenti A8, BMW 7, Mercedes S klase, on je nesto izmedju njih i segmenta nize, u USA spada u full-size sedane.
@ Bobo
Nije Sonata, vec je i40.
Sonata je limuzinska verzija modela i30.
@AQS,
sonata je limuzinska verzija i30? sta pricas ti? kao prvo, i30 i elantra su slicnih dimenzija (i30 se u americi prodaje kao elantra gt, ali postoji i regularna elantra sedan) dok su i40 i sonata slicnih dimenzija, ali nisu isti auto.
@Eki,
zato sto je, barem u americi, passat $22,000, a genesis sedan $38,000.
@Bobo,
genesis sedan je klasa sa 5-series, e-class i slicnima. hyundai equus je klasa sa 7-series, a8, s-class ...
@mile
U pravu si za Equusa, ali sam za Genesisa napisao prvo seriju 5, E klasu i A6, pa sam se predomislio pa prepravio jer on je nesto veci od njih, a tek nesto manji od Equusa, pa sam onda napisao da je nesto izmedju na primer serije 5 i 7, iako je u sustini napravljen kao konkurent seriji 5, A6 i E klasi.Samo sam stavio poentu da je on Hyundaijev Feton, a ne Pasat.
@ mile antena
Ako se ne varam VW Passat V6 je $35,995, plus opcije?
U svakom slucaju, Genesis je ustvari u visoj klasi, VW Phaeton-a, koji je tek besmisleno skup.
Џенесис је нискобуџетни Кореански одговор на Петицу, Е класу, А6...али пројектован искључиво за северноамеричко тржиште. Генерално ауто накрцан опремом какву швабе дају у највишим пакетима али избор мотора му не даје ни јотицу шансе у Европи.
Вероватно ће у будућности порадити и на моторизацији, заправо изгледа да већ раде.
Potencijalnog kupaca automobila iz segmenta za koji se pretpostavlja da Hyundai Genesis pripada, ne zanima ni Hyundai Genesis, ni KIA ma koliko oni nudili i ma koliko kostali.
Rezultat prodaje ovog automobila na evropskom tlu bio bi rava nuli. Ovoga su sasvim sigurno svesni i u Hyundaiu. Zato ga i nece ponuditi u Evropi.