
Kako prenosi Tanjug, nemačka automobilska kompanija za proizvodnju luksuznih automobila, Dajmler, zabeležila je u martu 2015. rekordnu prodaju od 183.467 vozila marke „mercedes benc.“
To predstavlja rast od 16 odsto u odnosu na isti mesec prošle godine.
Zahvaljujući martovskoj rekordnoj prodaji u Evropi, Kini i SAD, u prvom ovogodišnjem kvartalu ostvaren je rast prodaje „mercedes benca“ u odnosu na isti period prošle godine za 15 odsto, na 429.602 vozila, prenosi AFP.
Izvor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Mercedes
razvalili.pitanje vremena je samo bilo kad ce im kina postati najvece i najvaznije trziste.i to se desilo.
ocekujem da ce BMW prvi put u istoriji objaviti da je u 1 mesecu prodao vise od 200.000 komaTa.
opsirnije:
http://media.daimler.com/dcmedia/0-921-1655029-1-1803823-1-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0.html
Ogroman rast.Mart 2014 158000 a ovaj mart 2015 183000=25000 vise nego prošle godine u istom mesecu.Rekoh ja ide brzi voz.
A evo danas objavili na Mercedesovom blogu u Kini fabrika počela sa proizvodnjom novih kompaktnih automobila za sada samo GLA.Biće razvaljivanja.Zna Brkica posao i brzo ce da preleti konkurente neće mu trebat da čeka 2020.
messi
pa u prva tri meseca prosle godine se nije jos prodavala nova C klasa, GLA, CLA SB,... Evo ti S klasu, prosle godine kad se procenti racunali u odnosu na 2013. kada se prodaval stara S klasa, procenti su bili 80, 100, 90,....a sada negde -, a negde jednocifreni plus. Tako ce biti u drugoj polovini godine na nivou celog brenda.
Inace ova cifra prodaje jos uvek nije dostigla proslogodisnji mart suverenog lidera.
bs8
Valjda će uskoro Mercedes početi da posluje u plusu ( Fordovac genije ). :)))
messi,mnogo se zaleces.budi umeren.u svemu.odlicna prodaja,ali sta ces pricati ako npr BMW objavi rezultate sad u martu i bude 200.000 komaTa?
toma
W205 production commenced on 4 February 2014 at the Bremen plant.[5] European sales began in March 2014, while the vehicle went on sale in North America in September 2014, and in South Africa in March 2015.
pit,ma on je genije...najjaci je kad je izjavio da ne razlikuje m3 kupe prosle generacije od novog m4 :))).
na njega i na onog lazarevcanina ne treba ni obracati paznju.lupe i ostanu zivi.
Da, kaže za automobile koji se potpuno razlikuju stari od novog, da su restajling.
A neki gde je faktički restajling samo, ti su potpuno novi. :)))
Možda nisi znao, pored toga što je Mercedes tek od skora ušao u plus, da samo restilizuje ML-a. :)))
Tako "diplomirani dizajner" tvrdi, a i vidi se kad pogledaš prvog ML-a, drugog i aktuelnog, da je samo restajling u pitanju.
Ne zna ni za platforme, pošto svaki ima svoju, misli da je aktuelni ML na platformi prvog. :)))
Ni ja ovo sve nisam znao, sreć da je Fordovac tu, pa da i naučimo nešto. :)
pit pa jeste krajem marta, i prodaja nikad nije u punom obimu u prvih nekoliko meseci. Kao sto rekoh, pogledaj primer S klase i tu je sve jasno.
toma
U Usa tek od Septembra, a veliko je trziste...
Mala ponuda motora na pocetku, kupe i kabrio tek treba da stignu.
pit
kako god uhvatis - dzaba su krecili. Dok ne izbace konkurenta Audiju TT, nista od prvog mesta:)
ps. u USA dok C klasa nova nije stigla, ubijali su se sa CLA (nije ni cudo da prodaju 100.000 komada vise u nizoj kompakt klasi od BMW-a), sad je pojacala C klasa, CLA stagnira. I taman kad se budu ponadali necemu, stize konkurent CLA - serija 1 sedan, ....2AT jos nije dostigao maksimum....zar ne vidis da u tim najprodavanijim segmentima mercedes ima sve nove modele (C, GLA, A klasa novija za godinu dana, CLA - bmw nema konkurenta, serija 2 tek pocela, a i uvek ce se automobil sa 2 vrata prodavati manje od onog sa 4), itd.....A 28. marta pocela nova jedinica, od jula stize restilizovana trojka, od septembra potpuno novi X1....
Dakle, za Brku ce biti veliki uspeh kad neku godinu bude zavrsio sa manje od 100.000 zaostatka. Pa vec posle ova 3 meseca ce biti 30-tak hiljadarki komada razlike....
http://www.benzinsider.com/2015/04/march-2015-is-best-sales-month-in-mercedes-benz-history/
~15% rast kao i u odnosu na prošlu god za prva tri meseca.
C-Class sedan and estate sales are up 57.8 percent, while SUVs are up 31.9 percent and compact car sales are up 25.3 percent. Even the S-Class sedan saw a 7.1 percent gain in quarterly sales.
http://www.worldcarfans.com/115040991878/2016-mercedes-benz-c-class-cabriolet-spied-in-amg-line
http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2015&mm=04&nav_id=978823
toma
Koliko se proda serije 1 sa troje vrata, kabriolet, tu je serija 2. Mercedes tu nema konkurente.
Do sada nije bio ni konkurent X6-ci, a sad počinje sa prodajom.
Takodje MB ne pravi konkurente GT verzijama 3 i 5.
realno,BMW je mercu bezao do pre 2 god 200.000 komada.razlika je bila dosta veca nego sad.ove godine ako bude bilo 100.000 komada u korist BMWa bice dobro za BMW.ali ako se dugorocno gleda slazem se sa tominom konstatacijom da taman sto se brka ponada, i primakne se merc,BMW ce se odlepiti.
evo kako:x1 sad pojacava i dize prodaju lagano,zajedno sa serijom 7,vec u 2016 stize serija 5 i novi 1 sedan,odma posle toga x2,2017 novi x3,posle toga nova serija 3 i x7...znam da sam verovatno dosta premijera preskocio a i znam da merc nece sedeti skrstenih ruku,ali ovo im je do sad najjaca ofanziva jer su izbacili dosta manjih i pristupacnijih modela(neracunajuci s klasu),i to sad daje rezultat.ali moje misljenje je da ce im ova i sledeca godina biti vrhunac,dok je ove godine BMW dosta mirniji sa premijerama modela koji su jeftiniji.opet ocekujem bum sa prodajom 2017,2018 i kad bude stigla najnovija serija3.
kad se podvuce crta,do 2020 BMW ce sigurno biti ispred merca po broju prodatih vozila.
p.s. bes mi sve ako znam kako audi odrzava dobru brojku:)...
80% modela im je staro i nekako na ulici vec izgledaju izlizano.nema covek za kojim audijem da se okrene.
pit
kao sto rekoh, serija 2 je pocela da se prodaje tek u martu-aprilu prosle godine. Za tvoju informaciju u prosloj godini cela serija 2 je prodata u 40.000 komada, dok CLA ide dobrano preko 100.000 koamda. Osim toga, sta se stresiras da li serija 2 ima konkurenta, pogledaj brojke - Mercedes kompakt klasa (A, B, GLA, CLA) oko 470.000 komada, BMW u tim segmentima (1, 2, X1) oko 380.000 komada. Valjda je sve jasno. U toj klasi Merc nema vise nesto novo da ponudi u narednom periodu, GLA je nov, CLA je nov. Dok kod BMW-a u tom segmentu stizu novi X1 i potpuno nova serija 1 sedan.
A da moj odgovor bude potpun, mada nema nekog znacenja, sobzirom na gore receno, serija 1 sa troje vrata cini 10-tak % ukupne prodaje serije 1.
Umalo da zaboravim jos jedan model. Doduse, njegove brojke nisu toliko presudne na krajnju cifru, ali nije zgoreg da pogledamo zvanicnu skicu za taj model:
http://www.dodaj.rs/f/32/rx/243EWt01/g.jpg
toma
1 kupe i kabrio, sada ga zovu serija 2, tu MB nema predstavnika.
Od skoro je tek GLA, bmw vec dugo ima X1. X4 je tu, MB pandan treba da stigne.
3GT i 5GT nemaju pandana kod MB-a.
4GC takodje.
Konkurent X6-ci je tek sad stigao.
X2, moraju i tu da konkurisu da bi se borili sa brojkama.
GLA nije bio u Kini do sad, ne znam za druge kompakte.
Ukoliko se ne varam, razlika se pravi u Kini.
Tamo bmw i Audi vise prodaju.
Ok Audi ima A1, taman za tih 100 000 godisnje, koje MB nema. Ali bmw proda oko 100 000 ( ili skoro toliko )vise godisnje u Kini. Tako mislim da bese prosle godine. Audi jos skoro 100 000 vise od bmw-a u Kini.
pit
jel ti razumes sta pise, ili ja dzaba lupkam po tastaturi?
Lepo sam gore napisao koliko ko proda u kompakt segmentu. Aj obnovi malo gradivo, i procitaj jos jednom moje ranije postove.
Ako te mrzi, da sumiram: ne nadaj se da Mercedes moze u dogledno vreme da prestigne BMW!
pit,x4+3gt+5gt jedva dohvate 100ak hiljada komada.a cla se sigurno proda u toj cifri.nemoj zaboraviti jos par modela merca koji isto prave cifru a BMW jos uvek nema na tu odgovor(bar za sad).koliko se npr proda gl-a toliko se proda x6.
takodje merc je do sad 100.000 komada samo na b klasu imao a BMW tek pre manje od god dana odgovorio sa 2at.
novi x1 i serija 1 sedan ce znacajno podici prodaju(uz dodatak nove serije 7).
Bmw serije 4 se u svijetu prodaje u više od 120000 komata,tako da priča o prodaji Cla ne pije vodu.Najveću razliku je Bmw pravio u srednjoj klasi
Ako Mercedes odradi dobar posao konkurentu Bmw 4 biće blizu da ih predje.I zamalo zaboravih Kinu dje Bmw mnogó vise prodaje od Mercedesa
I što se tiče Gla i drugih kompaktnih modela koja se do sada nisu proizvodila u Kini tu će imati dosta mesta za rast.Ne treba zaboravit 3gt koji je popularan u zapadnoj evropi i na mnogim drugim tržištima.
toma
Izgleda da ti ne razumes.
To sto MB proda vise kompakta, ne znaci da je popnuio klasu, fale modeli koje sam pomenuo, a bmw ih ima !
http://www.worldcarfans.com/115040991913/mercedes-gle-coupe-goes-into-production
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/04/meilenstein-in-china-produktionsbeginn-von-mercedes-benz-kompaktwagen-in-peking/
2017 Mercedes E 63 S AMG
4.0 V8 590 ks
http://www.dodaj.rs/?g/tW/1p09SoHK/e.jpg
messi
jel ti to poredis rasni kupe, nastao na bazi serije 3, auta kome svi vec decenijama teze i nikako da mu pridju, i CLA, A klase sa Reno motorima, i nakaradno nakalemljenim gepekom?
pit
ne ti ne razumes....limuzina sa 4 vrata ce se uvek vise prodavati nego kupe sa 2 vrata.
Ali cak i da ima smaisla to sto ti pricas (nepovezano i nesmisleno, doduse), za tvoj info, serija 2 (kupe i kabrio) ce se ove godine prodati 50-70 hiljda komada vise nego prosle godine, a 2AT jos dodatnih 80.000, i sta onda? Onda stize sedan serije 1 i potpuno novi X1. Boo!
pit,1 sa 3 vrata,2 kupe i 2 kabrio (to sto BMW ima a merc nema) se proda u broju do 70,80.000 komada.npr mnogo se vise proda cla od ovog nabrojanog.
sta 2gt?to jos nije krenulo u prodaju.
BMW da ima konkurenta glu,konkurenta cla,konkurenta s kupeu,konkurenta g klasi...zaboravljamo da svake god ode 100.000 b klase,a 2at je nedavno krenuo u prodaju...realno i jedni i drugi imaju mnogo klasa da covek ne moze da pohvata sta imaju jedni a nemaju drugi.ali mislim da kad se porede klasa vs klasa BMW pobedjuje u gotovo svakom poredjenju sem s vs 7 (bar u ovom trenutku,videcemo kad izadje nova 7,i mislim da je b prodavaniji od 2at).totalno je glupo kod merca sto tako djuture broji.njima je jedna grupa kompakt klasa,druga grupa suv,a ovo sto bolje prodaju kao npr s klasu onda i stave s klasu jer se vise prodaje od konkurenata,ono sto zeli da sakrije to stavi tako djuture pa gataj sta se koliko prodalo.
bs8
Ali da bi se poredila prodaja, onda mora da budu isti, odnosno da imaju pandane.
Ili da se poredi po klasi.
Sada će biti 1 sedan, kao konkurent CLA, a ostaju ovi što MB nema, pobrojani.
Biće onda X2.
Tu su 4GC, 3GT, 5GT, X4.
MB nema konkurenta njima.
Kao što nema konkurenta Audiju A1, pa za tih 100 000 A1 više proda Audi.
pit
stobom ocigledno nesto nije u redu.
"Pored toga što misliš da si otkrio toplu vodu time da se više prodaje limuzina nego kupe, ili izbegavaš ili zabijaš glavu u pesak."
a onda:
"Drugo, stvar je u tome da bmw ima neke modele koje MB nema.
1 i 2 kupe i 2 kabrio."
E sad, momche, ubaci jos informaciju da i Mercedes u ovoj klasi ima neke modele koje BMW nema (uporno se to ovde prica, ali ocigledno je ko zabija glavu u pesak), pa povezi to sa prvim citatom (dakle, sam imas sve potrebne informacije, ali uporno imas problem da ih povezes), i dobices jednacinu koja ce te prosvetliti, da se ne blamiras vise ovde...
I na kraju, osim kod SLK i S modela, u svim drugim klasama gde BMW i Merc imaju odgovarajuci konkurentan model, BMW je prodavaniji. Uskoro ce tako biti i u dve pomenute.
BMW nema konkurenta cla,gl,g,s kupe,cla sb,cls sb,sl.
merc nema konkurenta 1 sa 3 vrata,2 kupe,2 kabrio,3gt,5gt,x4(mada je on bukvalno par meseci na trzistu),6 kupe,6kabrio.
ovo sto merc ima a BMW nema se proda u minimum 200.000komada.idemo redom.
cla 100.000 sigurica,gl oko 30.000,g klasa 20.000,s kupe bar 15ak hiljada,cla sb bar 30.000,sl bar 10ak hiljada.u svakom slucaju preko 200.000.
ovo sto BMW ima a merc nema se proda:serija 1 sa 3 vrata 20.000,2 kupe i 2 kabrio oko 70.000,3gt 50.000, 5gt 25.000,x4 neka bude godisnje oko 50.000 mada se on ne proizvodi god dana al nek bude.kad se sve sabere dolazimo do cifre od 215.000.
a kod merca smo dosli do cifre od 205.000. obrni,okreni to ti je tu negde.
ako mislis drugacije da je kazi.
bs8
Pogledaj jedne i druge klase i cene.
cla,gl,g,s kupe,cla sb,cls sb
1 sa 3 vrata,2 kupe,2 kabrio,3gt,5gt,x4
Samo kazem da treba da budu pandan pa da se porede. Da se porede tamo gde imaju konkurente.
Odnosno da bi i toma razumeo ( :) ), treba da imaju predstavnike u svim klasama kao i konkurenti, da bi poredjenje bilo adekvatno.
zaboravio si 6kupe i 6 kabrio (verovatno da bi izgledalo da su BMWove klase feftinije,sa cim se i slazem),ali mi ovde mozemo samo da pretpostavljamo kako bi se prodavali konkurenti jednog i konkurenti drugog koji sad ne postoje,tako da je najbolje porediti klase koje sad postoje.uvek sam bio za to.a takvo poredjenje,slozices se ako si realan,mercu ne ide u prilog.
bs8
6 je kupe od 5, E kupe i kabrio postoje, mada su na platformi C klase.
Elem, slazem se da treba porediti ono sto imaju oba konkurenta.
Najjeftiniji 6 kupe, ima istu cenu kao i najjeftinija S klasa. E kupe je daleeeekoooooo....po ceni E kupe i serija 4 su blizi nego E kupe i serija 6....
toma
To je zbog ponude motora.
Tek su daleko S kupe i 6-ca, 40 000 razlika.
Razlika izmedju E500 kupe i 650 je 20 000.
A izmedju S500 kupe i 650 preko 30 000...
U praksi je 6-ca izmedju ova dva auta klasa.
Sledeca E kupe ce biti na platformi E klase, bice i 2 i 4 turbo dizelas 3,0.
"To je zbog ponude motora."
Ponuda motora, ponuda modela, ponuda tehnologija, ....uvek neka ponuda.
70% svakog modela se proda u najjeftinijim varijantama....
"Sledeca E kupe ce biti na platformi E klase, bice i 2 i 4 turbo dizelas 3,0."
Polako, nek oni prvo izbace sa dva turbo punjaca taj 3.0....vec kaskaju 11 godina....
Inace, sledeca serija 5 nece ni da se pojavi....ostace ova stara... nece je usavrsavati....a kad merc bude imao 4 turbo punjaca na V6 3.0L motoru, BMW ce tada verovatno imati 1 turbo punjac......po cilindru:))))
toma
Pa zbog ponude tehnologije je S klasa duplo prodavanija od 7-ce.
Flagship modeli, najbolje sto ima da se ponudi, eto rezultata.
sledece godine ce 7ica biti prodavanija od s klase.
lepo vreme,provetrite se malo :).poz
pit
e vidis, u ovom primeru je u pitanju to sto je S klasa 5 godina mladja od sedmice. Sto se tice tehnologije, navedi mi jednu tehnolosku novinu koja je ispred sedmice - menjaci, motori, MM sistem, HUD,....
Ima merc nekoliko stvari koje sedmica nema, ali to je i ocekivati sobzirom da je auto 5 godina mladji. Sobzirom na tehnologiju deluje kao da je godinu, eventualno dve mladji. Sto se tehnologie tice, dve godine mladja G11 sedmica, delovace kao da je barem 7-8 godina mladja....
bs8
Najvise sto ce moci je da smanji da ne bude duplo, vec malo manje.
70 000kom ako dobace, odlicno.
Ja jesam, toma se zacaurio, valjalo bi mu malo cistog vazduha. :)
Pozz
pit
pa sadasnja generacija serije 7 (f01) se u najboljim danima prodavala u 70k primeraka. Ti cenis da ce nova to jedva da dobaci:))))))
Sta ti mislis, ako si skoknuo da internet kafea, da si napolju? Nije bs8 na to mislio...
bs8
jel si ti cuo za mobilni internet?:)
toma,jesam.ali mi je neverovatno da sedim sa drustvom na adi,setam se ,uzivam....i mislim na autoblog i prodaju tamo nekih nemaca...kad izadjem iz stana imam nokiu 3210 koja mi sluzi samo za pozive i poruke druge opcije gotovo i da nema :).odmorim oci od ekrana i neta.
al dobro,svako ima svoje navike.
brzo stize (sto bi brat gagiba rekao) karboNLO pa cemo videti oce li prica otici na tominu i moju ili na pitovu vodenicu.
bs8
ja nisam napolju, ali sam ceo dan sa sestricinama koje su nesto prehladjene, tako da nema izlaska.
Moram i ja nesto da radim dok one gledaju Mashu i Medveda:)
A sto se prodaje 7-ice tice, nisam Tarabic, ali ako se ne bude prodavala bolje od S klase, bice to veliko iznenadjenje....Sobzirom na tehnologiju koju ce posedovati, a i na moc samog BMW brenda (sto je u ovoj klasi prilicno bitno), gotovo da nemam sumnju da ce to ici preko ili oko 100-tke;)
toma,taman posla da nekome nesto prebacujem u vezi neta,javljanja,setnje...svako ima svoje navike i pravo da pise kad hoce.
nego si me sad malo zabrinuo...evo zbog cega:
"A sto se prodaje 7-ice tice, nisam Tarabic,",
"ili oko 100-tke;)"
osecam li ja kod tebe da postoji crv sumnje? :)
gagiba i ja smo izgleda dosta optimisticniji :)
mislim da je jedina malo veca prednost kod s klase njeno ime.realno,u proslosti,s je bio dosta dominantniji u odnosu na seriju 7 kod bogatijih ljudi.imao je vecu dozu luksuza,izgledao je smirenije,otmenije,upravo onako kako i treba u toj klasi.pricam o 80im i 90im godinama.pocetkom 2000 i kasnije je vec dosta manja razlika. kad se pojavio f01 gotovo da im je bila izjednacena prodaja.sada vec ocekujem da ce im prodajne cifre biti dosta slicne i bice u pitanju par stotina komada gore-dole.stim sto bi blagu prednost dao seriji 7.
pokazace vreme.budimo strpljivi.
Ne gledajte S klasa sta radi.
Mercedes je sinonim za luksuz i limuzine, S klasa je institucija.
Ako nova 7-ca prebaci 70 000kom, bice to ogroman uspeh, zivi bili pa videli. A o prestizanju S klase sa prodajom, to mogu da mastaju samo. Nece pomoci ni da ubace 720d i dosta nizu cenu.
Kad kazes Mercedes, pomislis na S klasu, kad kazes BMW , pomislis na seriju 3.
Zato bmw nikad nije mogao, niti ce ikad moci da parira Mercedesu u tom segmentu.
@MB
I Rols i Bentli su jos veci sinonim za luksus, prestiz, pa ti opet stavljas S klasu u njihov rang.
Kad mozes ti to, sto da BMW fanovi ne porede BMW 7 i S klasu u bilo cemu, pa i da kazu da ce 7 biti prodavanija.
Secam se pre 3, 4 godine su bili tu negde brojkama...Sad je 7 dosta starija, S totalno nov model, marketing odradjen odlicno i zato se dosta odlepila. Ali ne sumnjam da ce odvaliti novom 7-icom i prodajom mozda preskoce S klasu.
Nece biti 720 kao sto imas ML250, pa X5 opet mnogo daleko :)
Pre 3 godine i serija 7 i S klasa su se prodale u po 69.000 komada, pre dve godine je rezultat bio 5-6.000 razlike u korist S klase jer je pocela nova da se prodaje u septembru/oktobru, i to je to. X5 moze da bude dobra indikacija. Stari X5 je maksimum uspeo da dobaci do 107.000 komada u jednoj godini. Novi, u prvoj celoj godini prodaje (2014.), razvalio je sa 147.000. komada. I pored toga, u prva tri meseca ove godine otisao je dodatnih 40% u odnosu na rekordnu 2014., pa se ocekuje da ove godine dogura do blizu 200.000 komada (ukoliko Spartanburg bude mogao da proizvede, bice i vise). Slicno ce biti i sa novom 7-icom. Bice to savrsenstvo od auta. Nova platforma koja ce donete mnoge stvari koje ce se kod mercedesa pojaviti tek sa sledecom S klasaom, posle 2020., a neke, kao sto je lagana konstrukcija od karbon fibera, ni tad. Mozda sa W224, 2028.
Pit se ne seca da je isto govorio za E klasu, pri cemu je bila naucna fantastika da serija 5 prevesla E klasu, i svi znamo sta se dogodilo. Armagendon za taksiste. Bice tako i sa serijom 7. A pit sto ima iluziju da se nova sedmica nece prodavati bolje od stare, samo ce uciniti da emotivni udarac bude jos tezi kad se to bude dogodilo. I poslednji adut u ovim raspravam ce mu otici niz vetar.....
"Nece pomoci ni da ubace 720d i dosta nizu cenu." sta ti ovo znaci?pa valjda i sam znas da ce svaki BMWov pocetni dizel da bije svaki mercov pocetni dizel.
merc asocira mnogo ljudi na mnogo pojmova....isto vazi i za BMW.
neko ko cuije za merc prvo mu na pamet padne ciganski san,turci,siptari,pazarci...
neko kad cuje za merc pomisli na luksuz,raskos...
i sto kaze dusan RR i bentli su svetlosnu godinu iznad merca pa pokusavas da ih stavljas u isti kos.
gledao sam testove pre neki dan porede skodu superb sa 5icom i a6.ali zna se sta su a6 i BMW 5 a sta je superb.
"Zato bmw nikad nije mogao, niti ce ikad moci da parira Mercedesu u tom segmentu."
parirao je brojkama par godina,a videcemo u narednim godinama kako ce to biti.strpljenja malo nije na odmet.imas na autocajtungu test s klase i serije 7 gde u zakljucku pise tesna pobeda s klase,a nova 7ica stize za 5 meseci.cim se sadasnja prastara serija 7 nosi sa potpuno novom s klasom onda ce nova u testovima da je oduva.to je moje misljenje,a videcemo da li ce biti tako.
p.s.treba li podsecati da je u testu autobilda pobedila 7ica...
Opet pit o 720d....e sta ti je inadzija...
Pa kao prvo taj 720d i ako se pojavi imace istu ili vrlo slicnu cenu sa najjeftinijom S klasom (jbg. skup karbon:)). Drugo, imace performanse bolje od njajace S klase dizel.
I za kraj:
"Nece pomoci ni da ubace 720d i dosta nizu cenu."
Zasto nece pomoci? Ako je pomoglo S klasi, sto ne bi seriji 7. Slabasni (za tu masu) R4 dizeli su vec godinam okosnica prodaje S klase...
audi prodao u martu blizu 178.000 komada.
za prva 3 meseca razlika izmedju audija i merca manja od 10.000 komada u korist audija.
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/04/mercedes-benz-a-klasse-modellpflege-haendlerpremiere-erfolgt-am-26-09-2015/
manje nego prosle godine.zato je i njima i audiju trebalo toliko vremena da izbace rezultate.proslo pola meseca...merc odma.
bs8
Evo, hvala. :)
Nisam nesto pratio, koliko MB prosecno mesecno proda, znam i da je sareno, zavisi kako koji mesec.
Razno je kod sva tri, kojim mesecima prodaju vise, kojim manje, ali i pored toga, znam da ova cifra odskace kod MB-a od ostalih meseci. :)
salim se za zahvaljivanje.stagniraju audi i BMW.merc non-stop 15%+.
bs8
Ma znam, salim se i ja opusteno. :)
Iovako smo ovde da cavrljamo, opusteno razmenimo po koju itd.
Iovako od ovoga nemamo nista, ali eto cavrljamo.
Mene mnogo vise zulja da se dokopam S kupea. :)
Pa nek proda ko kolko oce. :)
Ako Bog da za koju godinu, mada kakva je situacija u zemlji, sve gore i gore.
Trenutno nisanim nesto mnogo prizemnije i racionalnije.
Mozda resim c215 pa uz dzipa da pridodam za 525xd.
Do boljih dana. :)
I W212 sam resio jer mi vise stajala nego sto sam je vozio, otkako uzeh malisana za grad.
Sad mi se ne isplati da opet gomilam, nego jedino ako uspem ova dva da "spojim" u jedan, pa uz gradskog, jedan auto i za put i zimi da moze i puna kapa.
zakocila kina,zakocila prodaja:
http://www.autocarpro.in/news-international/audi-posts-march-sells-177-950-cars-8173
http://www.prnewswire.com/news-releases/bmw-group-achieves-best-ever-march-sales-499654331.html
ovo je vec realnije.bratic mali kucao na net juce i izvukao cifru 179.000.ja se zacudio.195.000 je vec nesto sasvim drugo.x5 kida.preko 15.000 samo u martu,x6 skoro 4.000.
i3 preko 2.000.citao sam pre neki dan da ukoliko u BMWu zele da im se isplati "i" podbrend treba godisnje da prodaju 20.000komada godisnje. kako su krenuli to im uopste nece biti problem.
redizajnirana 3ica i novi x1 ce biti vetar u ledja od leta.
bs8
179 hiljada je pre cifra za Audi (tacnije 177 hiljada). BMW je zvanicno prodao 195500 komada. Dakle, ta sala ti je nmasna, neki su presvisnuli od srece....
Vec sam pisao, merc ima 15% zato sto u ovim mesecima prosle godine nije imao ni novu C klasu, ni GLA, ni CLA Shootingbrake (a ova prva dva su prilicno visokotirazni modeli). Moja procena je da ce ovakvi procenti da im budu jos mesec dva.
Inace, 2AT se "zavrteo". 10.000 komada u martu. Serija 4, 15.000, isto i X5. Cak se i serija 5 malo poboljsala u odnosu na proslogodisnji mart. Uzmi u obzir da je BMW u martu prodavao staru jedinicu, stari x1 i seriju 3 pred fejslift. A merc sve nove u ovim klasama. Mislim da im je ovo bila jedinstvena prilika da ih prestignu. I otisla je u nepovrat.
Inace sto se tice nove sedmice, trebalo bi zvanicno ove nedelje nesto zanimljivo da saznamo...evo poruke koju je napisao administrator bmwbloga na jednom forumu:
"It looks better than this photo. You will see it this week. Most of your questions will be answered in a few days." :)
toma,serija 4 preko 18.000.zaboravljamo da se uskoro na trzistu pojavljuje i 2gt.
p.s.nema potrebe da bilo ko ko je realan svisne od srece jer i narednih par godina BMW je zacementiran na mestu br.1 i tu promene nece biti.e sad za 2 mesto mislim da ce ove godine biti dobra borba ali malu prednost dajem audiju.za sledecu godinu nisam bas siguran.
i da,svisnuli bi i ti i ja od srece da nam se sledeca 7ica pojavi u dvoristu(garazi) ili pitu s kupe,ovako...
prava rec je "zadovoljan".zadovoljan sam sto brend koji volim je na vrhu premijum segmenta.
iskreno,obradovao si me ovom zadnjom recenicom.sve u vezi nove serije 7 cekam sa nestrpljenjem.