
Mercedes-Benz je postigao rekordnu prodaju od 183.467 prodatih automobila u martu (+15,7%). Prodaja nikada do sada nije dostigla toliki nivo tokom jednog meseca. Od početka godine, 429.602 vozila predato je kupcima, pri čemu je oboren prošlogodišnji rekord za 14,8%.
„Mercedes-Benz ostvario je najbolju prodaju u martu i zabeležio najbolji prvi kvartal u istoriji kompanije“, rekao je Ola Källenius, član upravnog odbora Daimlera AG, zadužen za prodaju i marketing Mercedes-Benz putničkih vozila: „Ovaj uspeh dugujemo malim delom i ofanzivi naših proizvoda koju smo nastavili da sprovodimo u martu. Model CLA Shooting Brake koji je predstavljen 28. marta sjajan je dodatak našoj ponudi porodičnih automobila“, dodao je Källenius.
Prošlog meseca, Mercedes-Benz postavio je u Evropi novi rekord prodaje koja je porasla za 16,3% na 89.041 vozila. U Nemačkoj, 27.118 kupaca zadovoljno se odvezlo svojim novim Mercedes-Benz vozilom u martu. Od početka godine, prodaja na domaćem tržištu porasla je za 7,3%, odnosno na 60.115 vozila. Posebno visoke stope rasta zabeležene su, između ostalog, u Francuskoj (+42,4%), Španiji (+44,5%) i Belgiji (+38,8%).
Više od četiri miliona kupaca iz celog sveta izabralo je A-Klasu, B-Blasu, CLA ili GLA nakon što je Mercedes-Benz 1997. godine predstavio svoj prvi porodični automobil. Porodični automobili su i dalje veoma popularni, što je dovelo do porasta u prodaji od 25,3% tokom prvog kvartala 2015. čime je postavljen novi rekord.
Put do rekordne prodaje limuzine i karavana C-Klase nije prekinut. Od početka godine, prodato je 109.050 vozila iz ove serije, što je 57,8% više u odnosu na isti period prošle godine.
E-Klasa je posebno popularna u Kini: tokom prvog kvartala 2015, limuzina E-Klase zabeležila je rast od 4,9% i time je postignut novi rekord u prodaji.
Ključeve u ruke najprodavanijeg luksuznog sedana na svetu, limuzine S-Klase, dobilo je 25.849 kupaca od početka godine (+7,1%). Ovoliki broj vozila iz ove serije nikada ranije nije bio prodat u prva tri meseca godine.
SUV modeli su takođe postigli novi rekord: od početka godine, prodaja je porasla za 31,9% u poređenju sa istim periodom prošle godine, tj. na 107.323 vozila. G-Klasa zabeležila je rast u prodaji od 24,2% i novi rekord prodaje svih vremena u martu.
Novi smart modeli takođe su uživali popularnost u martu: ukupno 11.984 kupca izabralo je varijantu sa dvoja ili četvora vrata ovog gradskog automobila prošlog meseca (+25,4%).

Nakon uspešnog predstavljanja na evropskom tržištu, ovaj gradski kupe sa dvoja vrata biće u prodaji i u SAD od jeseni. Smart fortwo je u ovom periodu premijerno predstavljen u SAD na Međunarodnom sajmu automobila u Njujorku.
PR saopštenje – Star Import d.o.o.
C klasa íma izvanredan rast i ako još nisu sve ponude mótora u ponudi.Biće još mnogo bolje kad nove modele kao što su kupe,kabriolet i naravno konkurenta Bmw 4 sa četvoro vrata i Brkica neće morat da čeka 2020.Iznenadili su i automobilske analitičare koji su bili pesimisti povratka Mercedesa
toma,nema smisla ziveti ako nema nade :).dobri su,izbacili su ove jeftinije modele i fino siju.e sad sto je to nedovoljno za mesto br.2 to je druga prica.
Popunjavaju polako modele koje nude konkurenti, GLA tek od skoro, X1 ide godisnje preko 100 000 kom.
Pljuvali su MB kad je najvise od svih distancirao modele, pljuju ga i sad kad rade korporativni dizajn kao drugi, sto dize prodaju.
GLK su odradili da se razlikuje potpuno od svih, novi ce biti fluidnijeg dizajna, kao ostatak game i bice mnogo prodavaniji.
Ostali noviteti takodje.
GLA od ove godine krece u Kini.
Vidi C klasu novu, videcemo na kraju godine, doduse kabrio i kupe tek treba da izadju.
To je tendencija Mercedesa.To nema veze jesam li ja optimista ili pesimista.Da su na pravom putu i da im strategija funkcioniše pokazuje njihova prodaja ali i rezultati na Njujorškom salonu automobila gdje su njihova tri módela pobedila u najvažnijim segmentima auto industrije,a ja mislim da bi u svih pet da žiri nije sramota bilo da im daju nagrade što nebí bilo nezasluženo
da.slazem se.
2at isto tek krenuo u prodaju a i imace pomoc 2gt tako i da tu ocekujem 100.000+ komaTa.jos kad stigne serija 1 sedan...nakalemice se tu jos 100.000+komaTa.x4 i x6 su pre par meseci krenuli,i tu ocekujem jos novih 70, 80.000 komaTa...serija 3 reizajnirani uskoro krece,nova 7ica ce podici prodaju 50.000 komada u odnosu na ovu aktuelno...i tako...mozda sam nesto zaboravio ali to je to za narednih god dana.
bs8
Da. BMW ima tu popunjenu gamu sad, kad stigne 1 sedan. X2 ce biti, X4 vec ima itd.
Mercedes dosta modela treba da izbaci da popuni "rupe".
bs8
Da.
Mada je meni trenutno favorit od svih onaj sto se ne prodaje u tolikom broju, S kupe. : )
Mada ce i on sigurno imati ogroman rast u odnosu na CL, ne bi me cudilo i veci od limuzine.
http://www.worldcarfans.com/115041091979/mercedes-rules-out-three-cylinder-engines--a-seven-seat
A evo sta kaze i BMW North America Chief, Ludwig Willisch :
"Willisch said is not eager for BMW to launch a Maybach fighter. He says BMW is content with competing against Mercedes in the super-luxury segment with its Rolls-Royce brand."
http://www.bmwblog.com/2015/04/10/bmw-north-america-chief-talks-about-the-u-s-market/
Ali "dusan" bolje zna od njega. :)))
Ipak je ovaj covek nebitan, samo sef Americkog odeljka. :)))
Sef mercedesovog razvoja Weber je odbacio mogucnost da Mercedes napravi trocilindricni motor zbog velikih troskova. Sto bi pravili kad mogu da kupe od Renoa.
I zato sto ne bi ispunio Mercedesove norme kada je u pitanju buka motora i vibracije. Izgleda da Weber nikad nije cuo Mercedesove dizel motore...