
Iz Mercedesa su stigle neke nove informacije o budućoj ponudi ove marke.
Njihov šef za istraživanje i razvoj Prof. Dr. Thomas Weber je u izjavi za američke medije odbacio mogućnost da ova kompanija ponudi rivala BMW-ovoj Seriji 2 Gran Tourer. To u praksi znači da nema ništa od Mercedesa B klase sa sedam sedišta, iako su u kompaniji razmišljali i o tome.
Weber je takođe potvrdio da u kompaniji ostaju posvećeni V12 motorima, a odbacio je mogućnost da Mercedes napravi trocilindrični motor iz nekog od njihovih četvorocilindraša. To bi po njegovim rečima previše koštalo i ne bi zadovoljavalo njihove standarde koji se tiču buke i vibracija.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
motori od 3 cilindra su ispod njihovih standarda, ali im nije ispod standarda da ubacuju renaultove motore koji se takodje koriste u daciji
@mile
Dobra prica za vozace Dacije.
'Ej brate lepa ti ta nova Dacija', 'Ej pa jeste i ima isti motor kao tvoj novi Mercedes, sjajno, nego mene Dacija kostala 8000e, tebe Mercedes?' , 'Pa ja, ej, ja, ej zurim, vidimo se'! :D
Citam koliko se loze fanovi Mercedesa zbog velikog rasta prodaje, zmure na jedno oko da je dosta modela novo ili fejslift, pa je to ono udarno povecanje, menja se stariji za noviji model. Rezultat je kao kad BMW izbacis seriju 3 i 4 kupe i prodas 450 hiljada komada, a ne izbacis novu C klasu i nekako dogura do 320 hiljada, pa onaj prastari A4 se prodao u vise primeraka prosle godine. Bitno da ga neki na osnovu rendera zovu Korsa, samo zato sto znaju da ce i A4 da demolira C klasu cim se pojavi u svakom smislu :)) Posto su Bmw 5 i A6 demolirali E klasu, sada i ovo, kroz 3, 4 godine i S klasu i bye bye :)
Sta je, nema Reno nista sa 7 sedista?
Hehe, ako vide da BMW pocne da prodaje 2GT u 40 i vise hiljada komada godisnje, predomislice se laganooo....pa oni su nudili A klasu sa produzenim medjuosovinskim rastojanjem....mozda su mislili da ce tako lakse da prodje test severnog jelena:))))
04:00 i 09:40
Evo ih opet frustrirani kompleksaši. :)))
Jedan računa delimičnu prodaju C klase prošle godine, a drugi peni od besa što Mercedes neće praviti karikaturu nalik na 2GT sa drajcilinderom. :)
Onih "7 sedišta" vredi jedino ako u treći red sednu mačke.
Eksterijer kombi, auto izgleda kao miš koji se naduvao od muke.
Što reče Eki, onaj auto nema veze sa bmw-om.
Pre Kia Carens.
dusanu Ne smeta što Porše i Bentli koriste Folcikine motore i platforme, dule zvani objektivnost. :)
I da, on "gotivi" Mercedes kako reče, haha.
Dule istina. :)))
dusan,mala ispravka.serija 3 i serija 4 u prosloj godini 600.000 komaTa.480.000 serija 3, 120.000 serija 4.
bs8
Jel u tih 476 hiljada ulazi i karavan ?
Pretpostavljam da ulazi.
Za prva tri meseca C klasa 110 000.
Ne znam koliko je trojka.
A tek su skoro prosili malo ponudu motora.
U prosloj godini C klasa + SLK su prodati u 363.000 primeraka.
Audi A4 sedan-225.000, avant 84.000, allroad 19, i sve varijante A5 oko 87.000 komada.
Serija 3 u svim varijantama je prodata u 480.000 komada, od cega je 11% model GT. I serija 4 je prodata u nesto vise od 119.000 komada.
pit
dzaba pokusavas da produzis ove merc teme. Znam da ti mnogo znaci da neka merc tema ima puno postova:) Tako si nekada racunao popularnost....nikada nece na nekoj merc temi biti preko 300 komentara. Ustvari, znas li sta je potrebno da na Merc temi bude preko 300 komentara? Potrebno je da se na toj temi pojavi, na primer, neki BMW fan-debil, i da ostavi preko 70 komentara.
ulazi i karavan.2013 je prodato malo preko 500.000 samo serije 3. verovatno ce ove godine prodaja serije 3 stagnirati zbog redizajna.
"U prosloj godini C klasa + SLK su prodati u 363.000 primeraka."
koja im je to logika da racunaju zaj c i slk..?
ne.oni obicno objavljuju cifre automobila kojima skace prodaja.mozda toma ima neku info pa neka baci.u svakom slucaju ce objaviti na kraju godine.
bs8
Ma cim toma ne sme da objavi, sumnjivo mi je to. :)
u 2013 :
500,314 units (prev. yr.: 406,752). The BMW 3 Series Sedan remains segment leader with 348,540 vehicles
Kad se od prosle godine oduzme GT, dolazi se na cifru od oko 430 000.
Ove godine ce biti tesno C vs 3.
Naravno, mislim na sedan + karavan poredjenje.
C klasa nema ni GT ni Allroud. :)
pit,gt se proda u najvise 50ak hiljada komada godisnje.
prosle godine serija 3 u prva 3 meseca 116.671.
bs8
Da.
Ne znam kako ove godine stoje, ali ne treba zaboraviti da se C klasa tek skoro nudi sa baznim modelima C160-C180d , kao i jacim verzijama.
Izgleda da ce biti tesna bitka. :)
Prosle godine C sedan od Marta se prodavao, u USA od Septembra, a karavan tek od polovine godine.
Sad tek su prosirili ponudu motora, a kupe i kabrio tek treba da stignu.
Inace kupe ce biti baby S kupe, bestseller u najavi. :)
bs8
vec godinu dana ne objavljuju zasebne podatke po modelima, vec samo za celu seriju. Ali sto se tice 3GT modela, to znam da cini 15% prodaje serije 3 na Nemackom trzistu, odnosno 10 ili 11% globalno. Dakle kao sto si ti rekao, oko 50.000 komada...
Neki ovde zaboravljaju da krece nova tj. restilizovana serija 3 od jula:)
U Nemackoj se 3-ka prodaje vise u karavan nego sedan verziji, cini mi se 56-60% karavan.
u nemackoj i serija 5 ide vise u karavan nego u sedan verziji.isto vazi i za e klasu i za a6.po tome je specificno nemacko trziste.inace u martu BMW najvise prodao u britaniji na evropskom kontinentu,a nemacka im bilo trziste br.2.
sto kaze toma uskoro stiza i redizajnirana trica.bice tu svega.isto ko sto ce biti svega sledece godine s vs 7.
bs8
Da. Nemci su poznati po zastupljenosti karavana.
Zato je i izbacen CLS SB kao i CLA SB.
U Nemackoj, na domacem trzistu, MB je najprodavaniji.
http://www.bmwblog.com/2015/04/09/comparison-2015-mercedes-benz-c63-amg-vs-2015-bmw-m3/
http://x3.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=1036659
mislim da ce se u mercedesu predomislit jer prve bukvalno sve , oni ce otic i na dva cilindra ako treba , inace vozao sam se u skodi sa tri cilindra i zvucao je neuskladjeno i kao dizel , a bio benzin.lose auto. ovi bmw-ovi 3 cilindrasi nemam pojma kako idu i zvuce , nadam se da su barem 10 puta bolji od vw-ovih.
heha
Nema tu puno filozofije.
2 prema 1 nikad ne moze da bude rafinisan kao 4-orocilindras.
Nema tu nikakve veze bmw , sta ti ocekujes da tu bmw uradi a vw ne zna ?!
VW vise ugradjuje te motore od bmw-a, duze iskustvo.
2:1 , zato se i cuje tako, nerafinisan itd.
pit,procitaj test i videces sta kazu za BMWov trocilindras.a to isto mozes naci i u stranim testovima:
http://topspeed.telegraf.rs/vozili-smo/18642-test-bmw-218i-active-tourer-brend-jaci-od-trendova
Pa dovoljno je pogledati test i8 i videti kako zvuci trocilindras:)
Za jednog trocilindrasa - spektakularno!
Mante se VW-a, Ranoa i Dacie. Sto se zvuka tice Merc ne ume ni krsteni cetvorocilindras da napravi....
"Quick though it may be, it doesn't sound very good. It emits a kind of grumbly indifference, though at a cruise it mellows out nicely."
when the engine restarts (it has stop-start) does the engine betray its nature with a lumpy shudder.
toma
Ako pod krsteni podrazumevas onaj bmw-ov sto visi po servisima, tom stvarno treba da je Bog u pomoci i da se krstis stalno da radi. : )))
pit,odakle citiras to? daj izvor.
"Ako pod krsteni podrazumevas onaj bmw-ov sto visi po servisima,"
zbog ovakvih stvari posle pukne tikva pa jedni druge nazivamo hejteri i vredjamo se.ovakve pauselne konstatacije pokazuju ko je hejter a ko ne.
i meni pricao brat od muske tetke da je video da se 3 nove s klase zapalile.e to je na nivou onoga sto si ti napisao(stim sto se 1 s klasa stvarno i zapalila:))
bs8
pa to je isto kao da sada kazem: poznajem njih petoro sa mercedesima, svi razliciti motori, od R4 do V12, veci deo im provode u servisu nego na drumu.
Pa naravno da bi samo retard u to poverovao. Tako i pit, misli ima retarda na blogu koji ce u tako nesto poverovati.
btw. ne kod A45, vec kod ni jednog drugog AMG modela ne moze da se cuje zvuk motora. Jedino da se zabije glava pod haubu.
Pa kod toma pokrece pricu, da vidimo onda. Pitajte u servisu, 307 sa bmw-ovim motorom. Vise ispred servisa, golime. Pitajte i mangea.
Hejter je neko kao toma sto prica bez pokrica. Ovo za 307-ce ja nisam izmislio, to je tako.
pit
sad imam jedno ozbiljno pitanje za tebe. BMW cetvorocilindrasi su losi i ljudi kada ih kupe, uglavnom cekaju po servisima. Imas E klasu koja je bolja od serije 5. Mercedesa je nemoguce ukrasti, za razliku od BMW koji se na svakom cosku krade za 30 sekundi. I pored svega toga, ti imas zelju da kupis BMW.....seriju 5.....sa cetvorocilindricnim motorom..
Ako bi to mogao da nam objasnis.....jel si mazohista mozda? Ili si, najverovatnije svestan, da si klasican fanboy koji u dubini duse ipak zna pravu istinu.
Za tvoju informaciju, taj motor u 307 (iz koje godine bese taj auto) proizvodi Peugeot, i nije identican sa motorima koji se ugradjuju u MINI(da ne pricamo sto se od nove generacije MINI-ja i ne ugradjuju vise). Ne kazem da je motor sjajan i idealan, ali da je istina to sto nekolicina hejtera ovde k*nja, BMW bi propao do sada....tri puta.
Zato su sada tu fullBMW motori, a u testovima se taj trocilindras opisuje sa hvalospevima. Cak se razmisljam da odem do Delte i zakazem test voznju nekog modela sa tim trocilindrasem (bilo MINI ili BMW) i da se sam uverim. Ne mogu da verujem da je bas toliko dobar koliko ga hvale....:)
Razmisljao sam i o test voznji nekog Mercedesa pa mozda odem do starog sajmista posle praznika...
toma
Na tvoje hejterske provokacije, dao sam ti konkretan kontraprimer.
Eto i sam priznajes da taj motor "nije sjajan i idealan" i da je izbacen iz proizvodnje. Kad ti tako kazes za njega, koji velicas sve sto je bmw...
Elem, porediti taj neslavni motor 1,6 benz sa 2,0 biturbo dizelom , u 525xd i Pezo 307, to mozes samo ti.
Upristoji se , ne hejtuji bice ti bolje.
Trazis djavola a onda kad ga dobijes, onda places...
pit
taj motor u 307 mozda nije sjajan i idealan za BMW standarde, ali je sigurno pojam za Dacijine motore. Nego neodgovori na pitanje, kako to da zelis (dakle zelis, necu dalje) BMW peticu koja moze da se ukrade, i koja je losija od E klase?:)))
bs8
ma mercedesovi kupci su zbog V6 i V8 benzinaca provodili dane u servisima, i to po Nemackoj. Motor se bukvalno lomio, tako da ne moramo ici mnogo dalje. Veliki motori im se lome, manje uzimaju od Dacije.....pa naravno da ljudi zele BMW.
bs8
Sta je problematicno kod njega ?
toma
Renoovi su bolji od tog, jer se ne kvare...
U bmw mora da se ugradi neka zastita, a motor do 2,0 dok je kod Mercedesa 2,1 pa zbog tih 100 kubika vise placas vise nego duplo regisrtaciju, sto se dalje odrazava i na kasniju prodaju itd.
A W212 sam vec imao.
Uzeo bi radije CLS-a, ali drzi cenu da mogu dve F10 da se kupe.
A8 takodje dolazi u obzir.
Nova S klasa je jos uvek mnogo, tako da je ovo najracionalnija kupovina kod nas.
A S kupe novi mi je favorit trenutno od svih.
500 , ne mora AMG. :)
ukucaj na google: problem 400 cdi pa ces imatoi sta i da procitas.
da je sta valjao ne bi tako brzo zavrsio karijeru.dok se BMW sepuri sa 50d merc samo nemocno gleda.
bs8
Bio je 420 cdi posle njega.
Audi ima jos uvek 4.2 V8 tdi, dok je i bmw ukinuo V8 dizel.
Mercedes sprema 3,0 quad turbo za novu E klasu. :)
19:26
Hm, ne bi bas rekao.
Osmak je, verovatno ima i veci obrtni moment.
420cdi se pojavio mnogo pre 50d.
Ali za godinu dana stize 400+ ks dizel. :)
http://fastestlaps.com/comparisons/bmw_x5_xdrive40d-vs-mercedes_ml_420_cdi.html
40d ga kida,kamoli 50d.budi realan.
bs8
Ubrzanje im je slicno, laksi je 40d.
Elem, imao je bmw isto V8 d.
Sto ga ne uporedis sa njim ?
U svakom slucaju stize quad turbo dizel 3,0 sa 400+ks.
Sta kazes na to ? : )
Vracaju rednog 6-aka dizel, bi i quad turbo.
Posto sam 5 god vozio rednog 6-aka, 320cdi i odusevio me, raduje me ova vest.
Performanse , zvuk, pouzdanost ovog 320cdi , u w211 ljudi su se iznenadjivali kako ide. : )
pit
koji se motori kvare? Jel pricas o ovim Pezoovim koji se nikada nisu ugradjivali u BMW, ili o novim trocilindicnim? Ja govorim o trocilindricnim. Nestvarno dobri. Novinari raspameceni karakterom i zivahnoscu motora. Uz sve to, trose ko upaljac....
A ova prepiska sa bs8 oko dizela....ne budi smesan, kad su dizeli u pitanju, trenutno, u odnosu na BMW, mercedes je u dobu Jure.
gde slicno... otkinuo da 40d do 100 mph.
mercedes godinama kuburi sa jakim dizelom i to im je velika mana.
kad stigne taj quad turbo onda cemo pricati.ovih godina merc je bio u tom segmentu samo nemi posmatrac kao sto je i danas.pricajmo realno a ne navijacki.umesto i merc da je krenuo putem kojim su krenuli BMW i audi,on se zakovao sa 4.2d v8 i ostao daleko iza ove dvojice.
taj 320cdi je dobar,ali 3.0d je merilo u klasi.bio i ostao.nadji mi jedno poredjenje npr c320cdi vs 330,530d vs e320 cdi,730d vs s320 cdi,x5 3.0d vs ml 320 cdi da je mercedes bio brzi?
jednostavno su motori na BMWovoj strani i to pokazuju gotovo svi testovi.
evo kreni da ih trazis po netu i citaj i sve ce ti biti jasno.
p.s.mogu misliti kako bi se ljudi cudili kako ide 530d kad se tako cude za 320 cdi.
http://fastestlaps.com/comparisons/bmw_530d-vs-mercedes_e_320_cdi.html
aktuelne verzije:
http://fastestlaps.com/comparisons/bmw_530d_f10-vs-mercedes_e_350_cdi_blueefficiency.html
evo sta se desava u najvisoj klasi:
http://fastestlaps.com/comparisons/bmw_730d-vs-mercedes_s_320_cdi.html
nije mi bilo interesantno vise da poredim dizel vs dizel jer je BMW zaista ubedljiv pa sam uporedio BMW dizel vs merc benzin i opet se dodje do istog rezultata :)
http://fastestlaps.com/comparisons/bmw_x5_xdrive30d-vs-mercedes_ml_350_bluetec.html
tacno mercu treba par desetina ks vise da bi mogao da parira BMWu
http://fastestlaps.com/cars/mercedes_e_350_cgi.html
Sto se tice kradje BMW-a procitajte opis oglasa za auto
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6252160/bmw-320-cabrio-havarisan
Jadan covek...
bs8
w211 sa 204ks je bio brzi od 530d sa 218ks.
A6 3,0 tdi sa 224ks je bio najsporiji od sva tri.
pit,imas neki test,dokaz?voleo bi bar u jednom poredjenju i merc pobedi.ovako dosadno :).
bs8
Uzmi pogledaj bilo koji test pa se javi kad pogledas. : )
Kazem ti, gledao sam za njih bas, F10 530d je brza od E350 cdi, ali W211 je brza od E60.
ako koza laze rog ne laze:
http://fastestlaps.com/comparisons/bmw_530d-vs-mercedes_e_320_cdi.html
"Uzmi pogledaj bilo koji test pa se javi kad pogledas. : )"
ti tvrdis da je brzi taj sa 204 ks od 530d sa 218ks.samo trazim dokaz a ne rekla-kazala.
ja tvrdim suprotno i dokazujem da je e60 brzi od w211.eto ga link gore.
daj i ti link za tvoju tvrdnju pa da idemo dalje.
e moj pit...
https://www.youtube.com/watch?v=mftkSQMlisU
poz...
bs8
Pusti link i brojke, videces praksu. Kacim ti link kasnije, nisam pri kompu sad.
Ili kucaj na YT E320 cdi vs 530d, ima i A6 3,0tdi tu.
Imas dva nemacka testa pa pogledaj.
Pogledaj bilo koje poredjenje ta dva auta i videces.
Nije puno brzi, za nijansu, ali 204 ks spram 218.
Inace, znam i iz licnog iskustva. : )
od semafora do semafora za duzinu kola E320 je ispred.
Na auto putu sam jednoj 530d blicao da se skloni pri 243kmh nije mogla vise. : )))
Jos jednom sam potezao iz mesta protiv 530d i dobio je.
Pogledaj testove na YT ako mi ne verujes.
bs8
https://www.youtube.com/watch?v=Nx12WpryXJ0
https://www.youtube.com/watch?v=bPyrtIHqTuI
https://www.youtube.com/watch?v=nZdlfv1et3U
Kazem ti, u praksi je brzi, nije mnogo, nijansa je u pitanju, ali 204 ks spram 218.
pit,nemoj mi stavljati ove indijanske snimke koje je snimao pera ili zika.ovaj test iznad sto si postavio e klasa je bila brza samo desetinku,a u ovom testu sto sam ja postavio 5ica je bila brza 6 desetinki tako da...
a u krajnjem slucaju,ako si ti zadovoljan da samo 1 od brdo dizel modela moze BMWu da stane na crtu...onda sam ja jos zadovoljniji.
bs8
Toliko je brzi. Kazem ti, pusti brojke, praksa je merilo.
Moze tamo da pise da 530d ide 6sek do 100.
Nije bilo uporednog ubrzanja kao tamo, uzeli su samo navode. A ono sto si video u onim klipovima, tako ti je u praksi.
Mnogo su realniji ti "indijanski" klipovi nego pravi indijanski klipovi gde na bmw bordu M5 dobija FF.
pit
sta kazes mercedes iz 2002. je desetinku brzi od bmw-a iz 2003.
Boles`!
toma
Sa 14ks manje. :)
Rekao sam onako kako jeste, nijansa, ali je brzi.
Isto tako sam realan za razliku od tebe pa kazem da je F10 brzi od W212, sa 3,0 dizelom.
Barem na papiru, nisam imao prilike da testiram uzivo.
Ali zato se ne primam kao ti da je M5 brzi od FF-a, na bmw bordu naravno, jer nigde drugde ne moze.
Inace FF dobija 458 Italiju.
Ali bmw fanatici veruju u bajke. :)
Sta kazes tomo, nema videa za GTR-a na ringu ? :)))
Pravi si auto strucnjak i poznavalac, nema sta...
https://www.youtube.com/watch?v=4v145xcD9Tw
M5 ne moze protiv 458, a kamoli FF-a.
Doduse, bmw fanatici veruju u bajke i deda mraza, pa misle i da je 320d brzi od Veyrona, ali samo na GT bordu. :)
ako si ti zadovoljan da samo 1 od brdo dizel modela moze BMWu da stane na crtu...onda sam ja jos zadovoljniji.
pit,da si realan priznao bi ocigledno,a ocigledno je to da su BMW dizeli brzi od ekvivalenta merc dizela u 99% slucajeva.
p.s.ne treba razvodnjavati temu sad i pominjati gtr,458,ff...
bs8
Nisam gledao sve detaljno, za ovaj konkretan primer znam.
Zavisi od snage, tezine itd.
Audi je brzi od BMW-a A6 3,0 tdi i A8 3,0tdi od 530d i 730d.
Da li ti zaista verujes da M5 moze da pobedi FF ?
Odgovori ako ti nije tesko, da vidimo koliko si realan.
naravno da ne.m5 je brzi od svojih prirodnih konkurenata i svaki BMW fan je time u potpunosti zadovoljan.
audijevi dizeli i BMWovi su vec druga prica.tu se vec lome koplja.ipak,najveca prednost audija je ta sto je 4x4 kad su ubrzanja iz mesta u pitanju.
P.S. Jesu uglavnom brzi, gledam realno i pricam realno. Brzi je i Audi od bmw-a, A6 od 5-ce i A8 od 7-ce, pa ne bi uzeo A6 pre 5-ce.
A8 bi uzeo pre 7-ce.
Samo realnosti malo, ja tvrdim samo ono sto znam provereno.
F10 je brza od W212.
Imao sam i W212 220cdi, pa nisam rekao da je brza od 520d.
W211 sam imao takodje i licno se uverio, a ko ne veruje moze na testovima da vidi, ili bilo kom primeru.
Uvek bi stavio pare na W211 320 cdi protiv 530d, a da li ima onih koji su sigurni da je 530d brzi pa da se klade na njega ? :)
bs8
Ok. Brzi su sada kada imaju preko 600ks, oko 620 bese, a pisu 560. :) Competiton ima 650.
Nema veze, ranije nisu bili brzi, prethodna generacija.
Pojacali su ih momacki, izukli su naravoucenije iz proslosti. :)
I to je pohvalno, samo sto malo varaju na papiru pa navode dosta manje.
Autor MB 11 Apr 2015, 23:42
:)))))
ide to i na 700 samo cute :)))
sve namesteno...:)
nego jel priznajes da BMW dizeli kidaju merc dizele?
priznao si da BMWovi dizeli dominiraju u odnosu na mercove.to se ceni.
bs8
Nisi znao ?
pa pogledaj na dyno-u koliko M5 meri ks.
Tacno je da su uglavnom brzi, recimo 220cdi ima 170ks a 2,0 184 sada 190.
Uglavnom su i laksi bmw-ovi.
E sad, pouzdanost i kvalitet su druga prica.
Znam da je 320cdi kao kod mene u W211 presao milion km uz redovno odrzavanje u C320 kod HR presretaca.
A Mercedesov 320cdi V6 drzi rekord sa 100 000 milja ( 160 000km ) pri prosecnoj brzini 225kmh.
Mesec dana konstantne voznje. Pauze pravljene da se sipa gorivo, zamene vozaci i ulje na 15 000km. : )
https://www.youtube.com/watch?v=wwwWfhOqgCE
ni jedan nije stao a da je imao tacno ks koliko je fabrika navela.nisam upucen kako se to tacno leda jer vidim da mere na razlicit nacin snagu.kakva je situacija sa amg?
kako onda m5cp ima skoro isto vreme kao "normalan" m5 sa 560ks?nesto onda tu ne stima.
bs8
http://www.autoevolution.com/news/bmw-s-secret-hp-boost-scheme-exposed-via-m5-dyno-run-49186.html
pit,ni ovi "tvoji" nisu bolji :)
ide to preko 600ks
http://www.dragtimes.ru/en/blogs/view/143
bs8
Znaci oni 20ks vise od deklarisanog, a ovamo 60. :)
awd bolje ubrzava, ali vise gubitaka ima u prenosu do tockova od rwd.
Najmanje gube fwd.
U svakom slucaju, ne bi imao zamerke ni na jednog od ova dva, sto se performansi tice. :)
MB fan bi uzeo MB, a BMW fan BMW i to je to.
Koliko li ce tek nove da nasviraju kad ovi biju preko 600ks. :)
pit
ko je rekao da nema gtr snimka na ringu?!?
Aj nam daj neke uporedne testove sa vrhunskim snimcima i preciznim merenjem starta E39 i w210. Ovo za sta si ti zainteresovan s pocetka veka, previse novo!:))))
toma
Slabo te pamćenje služi. :)
Pre samo 10 dana si pisao ovo:
"koji GTR? Serijski?"
Autor toma 02 Apr 2015, 15:04
Sta je lakse, prepucavati se do sutra, ili jednostavno linkovati video o kojem pricas.....
Autor toma 02 Apr 2015, 18:25
Ali nisi ti jedini, ima još na blogu onih koji zabijaju glavu u pesak. :)
"Ma pusti ti japanske price. Oni i ameri su kraljevi za to. Nemamo nikakav dokaz, ali eto vremena, kao i ameri sa Viper ACR"
Autor dusan 02 Apr 2015, 15:21
:)))
Nije dokaz video snimak, dokaz je kad Porše tvrdi da je postigao neko vreme. :)))
@MB
Fora je u tome sto bas taj Porse razbije na svakoj stazi i konkurenti su sporiji.
Dok Nisanov proizvod razbija daleko od ociju javnosti (priprema za krug ), dok kada je test u magazinima, pazi cuda, nema dominacije?! Recimo na Ringu taj Nismo ima rezultat bolji za 18 sekundi od 991 Turbo S, dok bas od tog Turbo S je na drugim stazama brzi pola sekunde, sekundu, dve na jednoj samo. Navodno je Nismo brzi 10 sekundi od starog GT2RS na Ringu?! 10 sekundi, pazi. Na jos 2 staze su bili i na jednoj isti, na drugoj brzi GT2RS. I znaci da se ne sumnja onda u Nissan sta je radio pre kruga? Ajde ostavicemo Nismo po strani, standardan GTR ima 7 sekundi bolje vreme na Ringu od 991 Turbo S. E, sad pazi ovo izasli su na jos 9 staza oba automobila, na 8 staza je brzi Turbo S. U svakom testu je na stazi brzi Turbo S. Mene to i ne cudi, jednostavno na svakom testu je dokazano da je 911 upravljivija, bolje ubrzanje, medjuubrzanje, kocenje, sve je na strani 911. Navodno po Nissan-u Nismo ubrzava do 100 za 2,8. Turbo S po Porseu za 3,2 pa ga Turbo S oduva kako zelis. Turbo koji je i slabiji i to kabrio oduva na 1000m poslednji GTR sa 550-560ks koliko vec ima. Taj video je i ovde bio. Znaci nije ga pobedio, nego izdominirao. GTR ima problema za menjacem, Nissan takodje ne preporucuje vise puta uzastopno koriscenje launch control-a, dok kod Porsea mozes 50 puta uzastopno, auto jednostavno mnogo kvalitetniji, brzi, superioriniji. Znaci ne govorim ja da je GTR los ili spor ili bilo sta drugo, vec da je 911 jednostavno brzi, superiorniji, kvalitetniji. I za Nismo i sa standardan GTR mislim da su nesto menjali, ne bih mislio da nema prica po netu, ali te price odavno idu. Samo gume da su zamenili pa ti je dovoljno, ali kazu bilo je tu jos toga. Opet i da ide ta prica, a da taj GTR i Nismo dominiraju na ostalim stazama i testovima, opet bih rekao svaka cast, GTR je neosporno brzi, bravo. Ovako ako opaaaasno izdominiraju kad niko ne vidi, a ovamo pred kamerama nema toga, sumnja kod mene ostaje. Porse za GT2RS nije imao video, ali je taj GT2RS dominirao svugde, neki magazini ga poredili sa formulom, remek delo opasno i da kazem jos nesto. Rekord na Ringu drzi Porse sa 6:11 jos iz '80-tih, pa onda iza njega 918 Spyder. Kako kazu 'kralj autobana', ali i 'staza' :)
Da njih potrisa prica Nissan-a za vreme GTR-a i GTR Nismo, odavno bi oni uporno i uporno jurili to i vozili Ring i unapredjivali 911. I takodje se odluci ko tera Porsea da radi, Mercedes ili Nissan?! :D
P.S
Lako za Mercedes dok ima Nissan :)
Pozdrav za @auto i sve ostale i srecan Vam svima praznik! :)
pit
sve si lepo citirao, i nista se ne kosi sa onim sto sam napisao....pod 1., opte ti je draze da se prepucavas i palamudis u nedogled, nego da okacis link, i pod 2., daj nam vec jednom taj link gde serijski gtr razbija 911 turbo S na ringu, i pravi ona famozna vremena oko ili ispod 7 sec.
@toma
Ma neka da link bilo koji gde GT R pobedi 911 Turbo S. Evo ja njemu mogu da dam linkove gde ga Turbo S bije i na stazama i linkove gde su samo drag trke i samo medjuubrzanja. Porse ako napravi novi GT2RS, samo sa PDK menjacem ne manuelnim i opet da je na nekih 620-630ks nece moci niko da mu parira. Jedino 918, P1 i LaFerrari, svi ostali ce moci da gutaju prasinu. Sto sam video sliku jedne GT2RS, a na prednjem braniku naopako napisano naravno 'Eat my dust' :D
dusan
sta ima da ti daje linkove. Imas ih po netu. "Ako si sturcnjak za automobilizam i ako ne zabijas glavu u pesak, nacices ih":))))))))))))
toma 14:07
E bravo, jedna pametna i od tebe. :)))
Dobro ajde, posto ovde ima blogera sa jeftinijim ulaznicama, sazalicu se pa ih postedeti za njih mukotrpnog traganja opste poznatih cinjenica : )
https://www.youtube.com/watch?v=1VPm3CZiQjc
Inace video objavljen 19.11.2013.
Ali dobro, nikad nije kasno , ko onaj vic za turke, 500 god, znas li kad je to bilo mujo ? " sta me briga ja juce tek cuo", tako toma i dusan. :)