
Seat je završio prvi kvartal 2015. godine sa najboljim prodajnim rezultatom od 2007. godine. Prvi put od tada isporuke širom sveta premašile su količinu od 100.000 primeraka u periodu od januara do marta. Ukupno je prodato 102.700 vozila, što je za 10 odsto više nego u istom periodu 2014. godine (93.400).
Seat je sa Leonom ponovo ostvario najveći rast prodaje (14,6%) prodavši 39.700 primeraka ovog kompakta (2014: 34.600).
Prodaja modela Ibiza porasla je za 9,5 odsto (ukupno: 41.900 vozila; 2014: 38.300), pa je na drugom mestu po rastu prodaje.
Prodaja Seata u Zapadnoj Evropi porasla je u prvom tromesečju za 10,4 odsto (ukupno: 81.000; 73,300 u 2014. godini), a prema podacima Evropskog Udruženja Proizvođača Automobila (ACEA), Seat ostaje jedan od najbrže rastućih brendova u Evropskoj Uniji. U Španiji je ostvareno povećanje prodaje od čak 28 odsto, dok je Nemačka sa 19.900 prodatih primeraka i rastom prodaje od 4,5 odsto na drugom mestu. U Velikoj Britaniji isporučeno je 14.400 vozila i time zauzima treće mesto na listi tržišta.
Takođe i u Centralnoj i Istočnoj Evropi su zabeleženi pozitivni trendovi. Naime, isporuke u prva tri meseca porasle su za 22,4 odsto u odnosu na isti period protekle godine.
Izvor: Proauto.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs / Seat