
Međunarodni salon automobila u Šangaju, koji se održava svake druge godine, jedan je od najuticajnijih na planeti. Među brojnim sajamskim eksponatima koji izazivaju interesovanje svetske automobilske javnosti nalazi se i novi brend DS.
Nezaobilazan susret za DS, novu vrhunsku automobilsku marku koja inspiraciju pronalazi u francuskom luksuzu i pozicionira Kinu u sam centar svoje strategije globalnog razvoja. Tri godine nakon što je lansirana u Kini, marka DS tamo namerava da nastavi svoj razvoj. Uz tri modela koji su u prodaji u toj zemlji tokom 12 meseci i 82 prodajna mesta u posebnoj mreži, marka istovremeno u Kini i Evropi lansira novi DS 5. Kao dokaz svoje ambicije, na Salonu u Šangaju predstavlja posebno izdanje novog modela DS 5: DS 5 Golden Mat.
Danas je Kina prioritet Marke DS. To dokazuje i štand, na kome prvi put u zemlji predstavlja svoj logotip „DS Automobiles“, potpis „Spirit of avant-garde“ i najnoviji model: novi DS 5. Kao prava perjanica Marke, taj automobil savršeno simbolizuje identitet DS.
„Istovremeno lansiranje novog modela DS 5 u Evropi i Kini važan je korak u ostvarivanju naše strategije međunarodnog napretka i razvoja proizvoda. Naš je cilj da vremenom imamo gamu od šest svetskih automobila!“ rekao je Yves Bonnefont, glavni direktor Marke DS.
Na štandu od 986 m2 u paviljonu Premium 7.1. iizloženo je čak 10 modela DS, a među njima i novi DS 5. Od modela DS 23, simbola nasleđa Marke, do izložbenog automobila DS 5 Moon Dust, uključujući DS 5 LS, SUV DS 6 i novi DS 5 Golden Mat, posetioci mogu da uđu u svet prefinjenosti, posvećenosti detaljima, dizajna i tehnologije.
DS u Kini
3 modela lansirana u 1 godini (DS 5, DS 5 LS, DS 6)
1 fabrika u gradu Shenzhen
82 DS Store u 60 gradova
26.000 prodatih automobila u 2014. godini
Kina predstavlja 22% prodaje Marke u svetu
Izvor: Netauto.rs