
Kako prenosi B92, Alfa Romeo je na frankfurtskom auto-salonu predstavio top verziju svoje nove limuzine i saopštio da će se Giulia Quadrifoglio Verde (QV) u Italiji prodavati po ceni od 79.000 evra.
Ako ste pomislili da je to previše, podsećamo vas da je Giulia QV opremljena šestocilindarskim 3.0 litarskim turbo-punjenim benzincem koji proizvodi 510 ks i 600 Nm. Automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,9 s i razvija maksimalnih 307 km/h.
Iako se očekivalo da će Alfa Romeo u Frankfurtu predstaviti i slabije i jeftinije verzije ovog modela, po svemu sudeći posetioci će moći samo da vide najskuplju, Quadrifoglio Verde, varijantu. Proizvođač je otkrio da Giulia QV ima masu od 1.524 kg i da je na Nirburgringu postigla rezultat 7 minuta 39 sekundi.
U Frankfurtu su izloženi primerci u nekoliko boja: Competizione Red, Trofeo White, Vulcano Black, Vesuvio Grey i Montecarlo Blue, a svi automobili imaju raskošnu unutrašnjost, presvučenu kožom i Alcantaraom.
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde u prodajne salone stiže u četvrtom kvartalu 2015.
Izvor: B92.net
Foto i video: Alfa Romeo
Tko želi može odmah uplatiti i dobiti će ovaj Ferrari sa 4 vrata jako brzo. Jednostavno su rastavili konkurenciju. Čak je i BMW-ovom CEO-u došlo slabo. :D
Civilne verzije skupa sa SUV-om idu skupa u za Alfu tradicionalno bitnu Ženevu. Hmh, biti će malo čudno je neke(dizel koliko znam) civilke vjerojatno ranije kreću u prodaju.
"Puno košta" - što bi rekla Dara. : )
M3 u DE 71 800e
C63 sa istom snagom kao i QV 84 371e u DE.
Jaka cena za Alfieri.
Nisam siguran koliko ce se dobro prodavati...
@ Pit
Alfa je u Njemačkoj 72k ojra. Ovo je za Italiju gdje je sve skuplje. Ne možeš doći, doslovno pripišati suparnika, i nuditi auto po nižoj cijeni, to ne ide.
Evo nekih koje su pripišali:
https://pbs.twimg.com/media/CO7tyvoXAAEoYEU.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=g6P_5jL-zAI
Pa su već krenule šale:
http://i59.tinypic.com/20sxhfa.png
Autor N.N. 15 Sep 2015, 15:36
Da bi imao to vreme, trebalo joj je samo 80 ks vise od m4 :)
Iako volim Alfu, za te pare pre bih uzeo BMW M3, na duze staze bolja investicija.
@ Nemanja
M4 nije sedan, trebaš nešto drugo za sedan.
No Renault sa Meganeom je dokazivao da na 'ringu nije do snage koliko do trakcije.
Hm, za te pare može i GTR da se kupi, koji jede tu Alfu za doručak i verovatno će bolje držati cenu, jer svi znamo kako Alfa "drži" cenu...
Jedina prednost Alfe je što može biti i porodično vozilo jer je sedan a GTR je coupe, a sve ostale prednosti su na strani GTR-a...
Alfa ili Omega, presudiće cena.
Mislim da je cena prejaka za nekog ko posle 30 godina treba da napravi veliki kambek
N. N.
Za Megana se slazemo, ali tako gledaj i za m3-m4, jer iako slabiji od nekih drugih je bolji za stazu. Ocigledno da je alfica dobra, ali je jaca dosta, to je moja poenta :) Kad izbace jacu verziju m3-4, imace bolje vreme, e sad koliko, ne znam, nece sedeti skrstenih ruku :)
Joooj, dao bog da gts bude iznad 7:40, sto cete tad komentirat...bmw uvijek, ali uvijek ima vise snage od deklarirane....prljava posla
Nema sta Bog da da, nemam nista od toga, sem sto mislim da je bolji za sportsku voznju. To je to :)
Vremena na ringu smatram ozbiljnim i merodavnim kada neki renomirani automagazina odradi voznju sa serijskim modelom i sami ga premere. Ko zna sta je vozeno za ovih 7:39. Bila je po stranim blogovima prica da je taj model imao 530ks i da je iz njega sve bilo povadjeno, da bi mu i masa bila dobrano spustena....ne znam sta je istina, ali dok sportAuto ili neki slican magazin ne provezu, nista....
Evo vam ga na:
https://www.facebook.com/AutoMoto.it/videos/vb.189698934438127/921688144572532/?type=2&theater
N.N.
Sta je to?
Snimili su Alfu po kisi, i napisali da je presla stazu za 7:39....pa da, ako to nije dokaz, ne znam sta je. Ja pak mislim da je to vreme napravljeno jos zimus, sa nekim od maskiranih prototipova, po dubokom snegu, i uz ogranicenje brzine na 140 na pravcu, i 80 u krivinama....
Haha, pa ovo je već presmiješno koja opravdanja neće naći ljubitelji njemačkih automobila. Ovaj video je išao i danas na službenoj prezentaciji kada je objavljeno vrijeme od 7:39
Neka patu! ;)
Lepo je znati cinjenicu, sada i zvanicno, da je laksi i snazniji auto brzi na NBR... i to da je ovaj video snimak sastavljen od dva, onog od ranije poznatog javnosti i promo materijala snimljenog na NBR... samo jos ocekujem da kazu da je rekord oboren u vreme kada je bilo ogranicenja na stazi, i da vozac nije imao jednu nogu, i da nije znao NBR... :)
Ovaj model je bitan samo zbog imidza, ne moze ni u kom slucaju da ugrozi prodaju sportskih verzija premijum trojke... ovaj je totalno nebitan za zivot, cekaju se civilne verzije...
N.N.
hahaha, pa sto Orlo rece, ovo je izmontiran snimak, negde mokro, negde suvo....ja mislim da ti najvise "patujes". Za klasican EPP spot pomisliti da je dokaz za nesto, je nije nista manje nego pogledati film superman i reci "eto vam dokaz da postoji"...ispalo bi da je brzi od vecine ferarija...nemoj samo mnogo da se napatujes....