
Iz Renaulta je stiglo saopštenje da će se aktuelni Megane RS proizvoditi i prodavati do kraja naredne godine, a za to vreme „čarobnjaci“ odeljenja Renaultsport završiće posao oko dostojne zamene koja će biti zasnovana na Meganu četvrte generacije.
Renault je na Sajmu automobila u Frankfurtu publici premijerno predstavio Megane četvrte generacije koji se za sada nudi samo kao hatchback sa 5 vrata. Uskoro će mu se pridružiti i karavanska karoserijska verzija, a prema izjavi Regisa Fricotte (direktor odeljenja Renaultsport) aktuelni Megane RS, koji je zasnovan na trećoj generaciji, proizvodiće se do kraja naredne godine, nakon čega bi na sceni trebalo da se pojavi novi Megane RS koji će se nuditi samo kao hatchback sa 5 vrata, jer u Renaultu smatraju da i Megane RS (pored svega) treba da bude i praktičan automobil.
Isti recept Renault je upotrijebio kreirajući aktuelni Clio RS, a povratne informacije s tržišta uglavnom su pozitivne.
Fricotte je najavio da će novi Megane RS pokretati turbo-benzinski motor čija najveća snaga ne bi trebalo da prelazi 300KS, jer u Renaultsportu misle da im ne treba više „konja“ da bi novi Megane RS ostao u trci s najžešćom konkurencijom. Iako nije isključena mogućnost da će novi Megane RS moći da se kupi sa 6-stepenim ručnim menjačem, Fricotte je pomenuo da je automatski menjač sa dva kvačila (EDC) ipak mnogo verovatnije rešenje, ali konačna odluka još nije doneta.

S druge strane, u Renaultsportu su odlučili da i novi Megane RS ostane s pogonom preko prednje osovine. Što se tiče hibridnog pogona, Fricotte kaže da se takvo rešenje neće nuditi uz novi Megane RS.
Izvor: Klix.ba
Foto: arhiva Autoblog.rs / Renault
Render: Xtomi.blogspot.hu