
Po poznatom tržišnom istraživanju „JD Power“ (SAD), Mitsubishi Motors je u 2015. dospeo na vrh lestvice brendova prema dobijenim ocenama glavnih pokazatelja: visok kvalitet proizvoda, vrhunska inovativna tehnologija i izuzetnost u odnosu prema kupcu na svim nivoima.
U nedavno objavljenom izveštaju, ova japanska tradicionalna kompanija okupljena pod znakom Tri dijamanta, našla se na drugom mestu svih brendova u Nemačkoj prema iskazanom zadovoljstvu kupaca. Tome treba dodati da je na prvom mestu konkurent iz Japana, dok se svetski poznate nemačke firme nalaze iza Mitsubishi Motorsa.
U istraživanju je učestvovalo 15.000 vozača koji su online ocenjivali koliko su zadovoljni elementima važnim za odluku o izboru vozila, kao što su kvalitet, pouzdanost, atraktivnost i troškovi održavanja.
Od ove godine uveden je i novi deo istraživanja koji se odnosi na evaluaciju zadovoljstva kupaca s uslugom distributera, od kupovine i preuzimanja vozila do kvaliteta servisiranja. Werner Frey, direktor Mitsubishi Motorsa za Nemačku, naglašava da je, uz isporuku proizvoda vrhunskog kvaliteta, visoko mesto u izveštaju rezultat naglašene korporativne strategije: briga za kupca. Zato je za takav poredak važno zahvaliti svim distributerima.
Izvor: Autoportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Mitsubishi