home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Po poznatom tržišnom istraživanju „JD Power“ (SAD), Mitsubishi Motors je u 2015. dospeo na vrh lestvice brendova prema dobijenim ocenama glavnih pokazatelja: visok kvalitet proizvoda, vrhunska inovativna tehnologija i izuzetnost u odnosu prema kupcu na svim nivoima.

U nedavno objavljenom izveštaju, ova japanska tradicionalna kompanija okupljena pod znakom Tri dijamanta, našla se na drugom mestu svih brendova u Nemačkoj prema iskazanom zadovoljstvu kupaca. Tome treba dodati da je na prvom mestu konkurent iz Japana, dok se svetski poznate nemačke firme nalaze iza Mitsubishi Motorsa.

U istraživanju je učestvovalo 15.000 vozača koji su online ocenjivali koliko su zadovoljni elementima važnim za odluku o izboru vozila, kao što su kvalitet, pouzdanost, atraktivnost i troškovi održavanja.

Od ove godine uveden je i novi deo istraživanja koji se odnosi na evaluaciju zadovoljstva kupaca s uslugom distributera, od kupovine i preuzimanja vozila do kvaliteta servisiranja. Werner Frey, direktor Mitsubishi Motorsa za Nemačku, naglašava da je, uz isporuku proizvoda vrhunskog kvaliteta, visoko mesto u izveštaju rezultat naglašene korporativne strategije: briga za kupca. Zato je za takav poredak važno zahvaliti svim distributerima.

Izvor: Autoportal.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / Mitsubishi



čitanja : 968



Komentari

1.6 ASX 5-brzinac deluje prilično anahrono danas, ali kupci sigurno znaju bolje. Baš bih voleo (nekad) da čujem utiske vlasnika restilizovanog Outlander-a 2.0 4WD CVT, vožnja, potrošnja, karakteristike.. Pravi muški auto.

Autor Priapus 24 Sep 2015, 11:56

To je samo zato sto nisu anketirali vlasnike Dacije.

Autor vojvoda 24 Sep 2015, 22:30