home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Hans Dieter Poetsch, dosadašnji finansijski direktor Volkswagena, koji bi trebalo da preuzme funkciju predsednika kompanije, upozorio je da skandal s lažnim podacima o emisijama štetnih gasova izaziva “krizu koja ugrožava opstanak kompanije”.

Nemački proizvođač automobila ima rok do srede kada mora da predstavi plan za uklanjanje greške na 2,8 miliona vozila na domaćem tržištu.

Poetsch je rukovodstvu kompanije rekao da Volkswagen može preživeti krizu ako se ulože dovoljni napori.

Volkswagen se našao na udaru američkih regulatora, te je suočen s kaznama koje bi mogle dostići 18 milijardi dolara nakon optužbe da je razvio poseban softver za svoja dizel vozila s kojim je lažirao rezultate na testovima emisije štetnih gasova, prenose agencije.

Izvor: Capital.ba

Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen



čitanja : 1018



Komentari

Gasi lopurde! Vreme se ne moze vratiti, gasovi se ne mogu vratiti svesno su radili to, i ja njima svesno zelim da se ugase!

Autor SS 06 Okt 2015, 00:59

Ali pazite ovo, plan za USA trziste...
Maj 2005:
U Volkswagenu i Audiju su se snažno protivili korišćenju ove tehnologije u planiranom motoru, koji je kasnije postao poznat kao EA 189, motor koji sadrži softver za lažiranje emisije izduvnih gasova.
Ipak, preovladao je uticaj Volfganga Bernhard.
Novembar 2006:
Objavljeno je da će Daimler i VW grupa ponuditi automobile sa dizel motorima u Sjedinjenim Državama pod zajedničkom oznakom „Bluetec“. Iz toga Daimler izlazi krajem 2007, a VW nastavlja. Zapravo ako se bude ulazilo dublje i kod ostalih nemaca moglo bi se naci jos gresaka. Meni svejedno, nit moje nit ce biti. Zadnje vreme inace vozikam jedan Audi A6 2.5 TDI 2001, automatic. Nije za pohvalu ono sto izadje iza mene kad je papucica u patos, ali iskreno i ne brinem se puno :D :D

Autor dusan 06 Okt 2015, 01:19

Al Duka ne trepće, kopa ne bi li iskopao neki problem Merca. :)))
Elem :

Daimler AG has entered into an agreement with Volkswagen and Audi to share BlueTEC technology with them in order to increase the Diesel passenger-vehicle market in the United States.[1] VW introduced the Jetta Clean TDI, the Tiguan concept, and the Touareg BlueTDI as part of the BlueTec licensing program. The Jetta and the Tiguan use NOx adsorbers, while the Touareg uses a Selective Catalytic Reduction catalytic converter.[citation needed]

"In August 2007 VW Group announced that cooperation on BlueTEC with Daimler AG would end. The reasoning for this change is due to the recognition of the VW TDI branding. VW did not want to use a competitor's branding for a product they would introduce into the market.[2] VW developed their own system, but it failed and they re-programmed the engine control to show false values during pollution tests.[3][4][5]"

Nego me "čudi" ova vest pošto neki rekoše kako nema problema...
A i treba prevarantska kompanija da plati.

Autor MB 06 Okt 2015, 01:55

замислите да је то урадио неко други у немачкој,шта би тек било

Autor toma mkd 06 Okt 2015, 09:03

Duka uopste ne kopa o ovome posto nema vremena da se time mlati. Uvece udje Duka malo na FB dok se relaksira pred san, pa naidje na vest i podeli ovde. Nisam ja kao ti da samo ulazim i citam o ovome i da se sladim :)

Autor dusan 06 Okt 2015, 13:40