home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volkswagen je na konopcima, udarci stižu sa svih strana a čini se da bi konačni nokaut mogao da dođe od onih koji bi trebalo da se solidarišu sa nesrećnim Nemcima.

Volkswagen nikako da izađe iz vesti u poslednjih desetak dana. I dalje je aktuelna tužba protiv njih, koliki će biti ukupni gubitak još uvek se procenjuje. Ako su se Nemci mogli nadati bilo kakvoj pomoći ona bi trebalo da dođe od kolega, od drugih automobilskih kompanija, ali izgleda da u ruci koji im pružaju ove kompanije drže nož.

Najveća nemačka kompanija je stekla mnogo neprijatelja među proizvođačima automobila samo zbog toga što su jako dobri u svom poslu. Svi žele da im naude pa tako Fiat i Ford nude dobre finansijke pogodnosti za sve vozače automobila iz Volkswagen grupe koji se odluče da pređu u neku od ove dve kompanije.

Fiat nudi novim kupcima njihovog modela "Panda" popust od 500 evra ukoliko su do sada vozili bilo koji automobil proizvođača iz VW grupe. Ford daje popuste od 750 evra koji važe za bilo koji model iz njihove postave a koji takođe važi za vozače iz VW grupe.

Izvor: Autoportal.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Fiat



čitanja : 1695



Komentari

Ne razumem poentu ove vesti? Treba da se solidarisu sa prevarantima??? Pa oni su svojim lazima bas Fiatu i Fordu uzimali od usta! Kakva crna solidarnost.

Autor HASS76 08 Okt 2015, 06:34

"Svi zele da im naude" zato sto su "jako dobri u svom poslu. "Treba kolege da se solidarisu"...Ja u ovo i dalje ne verujem.

Autor Bobo 08 Okt 2015, 06:47

To su konkurentske firme, nema uopste razloga za solidarnost ipak je to kapitalizam... tako je bilo i u SAD, kada je bila afera sa pedalom kod Toyote...

Autor Orlo 08 Okt 2015, 07:53

Da se solidarisu sa komkurencijom? Haha, pa toga nema ni na buvljaku. Bolje im je da se solodarisu s kupcima nudeci popuste.

Autor B.M 08 Okt 2015, 08:51

Znači, svako ko danas nudi neki popust, to radi samo da bi naudio VW-u? A, "do juče", to nije imao takav značaj?
Koja bolesna misao.

Autor moron 08 Okt 2015, 08:52

Pa neka i VW njima zada kontra udarac-neka obori svoje (ionako povisoke) cene. Zazmurice mnogi na taj ekoloski gaf ako im se ponudi nemacki auto po ceni Italijana, para vrti gde burgija nece. Mnogo su se ugradjivali u cenu proizvoda, ocigledno je da ih je to i dovelo u ovu situaciju. Sad ce morati da spuste loptu, a ne da prave od srednjaka premijum. Nas drgar Pitinjo se zato i raduje ovoj situaciji, kad kaze: "Bice jeftinih Folcika!" On je nestrpljiv, jedva ceka da pazari A8 po znatno povoljnijoj ceni! ;)))

Autor Optimus Prime 08 Okt 2015, 09:12

@ Optimus Prime
Onda bi bilo: "Imperija uzvraca udarac"... :)

Autor Orlo 08 Okt 2015, 09:33

Ajde priznajte a vw pisao tekst!

Solidarnost? Pa vw je nastao na prevari, sjetite se tatre, a tdi je to što je zbog tehnologije koju je osmislio jedan od ovih "koji zabijaju nož"-tu mislim na cromu iz'87!

Autor Ja 08 Okt 2015, 09:47

Samo napred, razbij olosa! :)

Autor carobnjak 08 Okt 2015, 11:40

Treba sacekati kraj godine pa onda pogledati bilansu gde se ko nalazi.
Previse su preuranjene ove procene.
"Kriza" u koju je VW upao moze jako lako da izazove kontraefekat kao sto se desilo i sa neopravdano nipodastavanom Toyotom.
Tek cemo videti sta ce se sa Fiatom, Fordom i slicnim komedijasima na EU trzistu dogoditi. :D

Autor vojvoda 08 Okt 2015, 12:05

@vojvoda
ma da, zna se ko je glavni komedijas, majstor prepakivanja platformi, prastarih motora, izmisljenog kvaliteta, naduvanih cena i odvratnog dizajna. DAS AUTO! :)))

Autor carobnjak 08 Okt 2015, 12:09

Pa ovo je smešno.
Ne misli neko valjda da će konkurencija da se sažali, pogotovo u kapitalizmu.
Deviza koja je na snazi glasi "je*i june dok je u blatu". :)

Autor MB 08 Okt 2015, 12:12

Auuu, al' su poleteli ljubitelji VW-ove konkurencije. Uskoro ce poceti i da snimaju filmove o automobilskim logorima u koje je VW trpao nemocne brendove i tu ih gasio! Iako ja nisam ljubitelj americkih automobila, bilo mi je malo zao kad su gasili neke brendove kao sto su Pontiac, Plymouth i Oldsmobile.
Tako je, Dejane! VW je pomocu hemijsko-bioloskog oruzja likvidirao clanove porodice Anjeli!
Gianni Agnelli died in 2003 of prostate cancer at age 81 in Turin.
In November 2000, 46-year-old Edoardo Agnelli's body was found, near Turin, on a river bed beneath a motorway viaduct, on which his car was found too. The viaduct is known as the bridge of suicides. The death was suspected by investigators to have been a suicide.
Umberto Agnelli was in the process of restoring Fiat's fortunes, following a period in which the company's balance sheet, market share and share value had all been in decline, when he suddenly died of lung cancer after barely 18 months in control.
Giovanni Alberto Agnelli, the son of Gianni's younger brother, Umberto Agnelli, died of a rare form of cancer in 1997 at age 33 while he was being groomed by his uncle to head the Fiat Group.
Sram bilo tog VW-a, kako je bezdusno pobio ove ljude!
Vreme je za vendetu, Dejane, jel da? :)))))

Autor Optimus Prime 08 Okt 2015, 12:37

@ Optimus Prime
Ma bila je prica kako je to zbog zlodela u Drugom svetskom ratu... :)

Inace je Fiat 80-ih bio no.1 po prodaji, a sada proda malo vise no Skoda, a dotle su dosli ocigledno losim upravljanjem i postupcima, i odlukama, no uvek je neko drugi kriv... to je normalno u psihologiji coveka... ;)

Autor Orlo 08 Okt 2015, 12:42

Vec vidim naslove:
"Svima koji sa Lamba predju na Ferari, Fiat nudi podsticajnih 5000 evra popusta!":))))

Autor zgrom i puca 08 Okt 2015, 13:21

Orlo
Neverovatno koliko negativne energije izbija iz recenica nekih ljudi. Najsmesniji su mi italo-fanovi! Uke.ase se od srece! Misle da ce ova situacija podici Fiatovu prodaju u nebesa. Pa, ako VW obori cene na Fiatov nivo, za isti ili slican nivo opreme, Italijani mogu da zatvaraju firmu. Meni nije poznato da je VW bilo koga terao da kupuje njihova razlicita pakovanja, cak je i velika vecina kupaca to znala. Ja ne znam nikoga ko vozi Audi, a da nije upoznat sa cinjenicom da je to skuplja varijanta VW-a.
Ja sam vozio VW, prosle godine kupih Xsaru Picasso, jer za Touran takvog stanja nisam imao para, a od Opel Zafire 2.0 DTI (provozao sam i tri 1.8 benzinjare i razocarao se u elasticnost) sam odustao zbog problema sa VP44 Bosch pumpom. Da je u Zafiri makar i lenji 2.0 HDI 66kW motor, kupio bih nju. Ako dodjem do para, opet cu pazariti VW. Ne zbog emocija prema brendu (to kod mene nema nikakvu ulogu), vec zbog odnosa cena-teh.karakteristike-prodavnice delova-kasnija prodaja.

Autor Optimus Prime 08 Okt 2015, 13:23

z i p
Hahahahaha! Plus jeftinije gorivo na pumpama ciji su vlasnici Italijani, plus besplatna pizza za vreme tocenja goriva! :)))))

Autor Optimus Prime 08 Okt 2015, 13:27

A meni su najsmesniji oni koji su naseli na DAS AUTO propagandu i dali vise novca nego sto zaista vrede, to se zove pametna kupovina! :)))

Autor carobnjak 08 Okt 2015, 13:32

@zgrom i puca
a ti druze juce rekao da od ovoga nece biti nista!?!
E pa sad ce da vidis! :)))

P.S. seti se koliko dugo je bila aktuelna tema za Toyotinu papucicu za gas? Bar godinu dana, a ovo je znatno ozbiljnija i dalekoseznija PREVARA!

Autor carobnjak 08 Okt 2015, 13:34

Ja mislim da ce VW ubuduce davati popust VAMA, ljubiteljima, i to ne 500 eura nego bar 50%...:)

Autor carobnjak 08 Okt 2015, 13:36

I jos nesto: zanimljivo je kako pojedinci stvar okrecu protiv italofanova (a ugrozeni su SVI!) da bi sakrili istorijski zlocin u autoindustriji!?!
Necuveno i za svaku osudu... :)

Pravda i zakon za sve, i ne noz u ledja nego direktno u srce!

Autor carobnjak 08 Okt 2015, 13:39

Tako je Carobni! Vidis koliko desetina miliona ljudi je tupavo. Decenijama bacaju pare ne znajuci sta kupuju! Totalne neznalice! Je.o ih onaj ko im dade volan! :))) Kucni malo svojim carobnim stapicem, pa im prosvetli svest, da se saberu i obrate Fijatu recima: "Molim te Fijate, primi me u svoje narucje i oprosti mi kupovinu proizvoda tvog mucitelja, VW-a!" ;)))

Autor Optimus Prime 08 Okt 2015, 13:41

O.P.
e pa vidis ja uopste ne zastupam tu teoriju, nemam nista protiv VW-ovaca, vec protiv zlocinacke kompanije...

Pisao sam ranije o tome ovde, ovo je samo bumerang zbog toga sta je VW putem svojih glasila (Autobild, ADAC, Decra i ostale placenicke sluge) uradila italijanskoj, britanskoj i ostalim markama u prethodnim decenijama...

P.S. sto se mene tice, ne mora niko da kupi italijansko vozilo, neka predju na japance, ja zadovoljan! :)

Autor carobnjak 08 Okt 2015, 13:45

Hahaha, cirkus na ovoj temi i dobra zabava. :)
Ne mogu da verujem da neki nisu provalili da je zgrom i puca u stvari toma. :)
Ima njih nekoliko što "nestadoše" sa bloga a pojaviše se razni "novi". :)
Što se ovoga tiče, namerno mrcvarim neke, koji su se pravili pametni, kao na F1. :)
A što se Folcike tiče, ili bilo koga, svako žanje onako kako je sejao.
Jedini Vagen koga gotivim je Golf, njega bi mi bilo žao.
A Vagen nije najbolja Nemačka firma, niti je ikad bila.
Imaju oni jednu drugu firmu za ponos, since 1886. :)))

Autor MB 08 Okt 2015, 13:46

@Pit
ja sam provalio,pozz! :)

Autor carobnjak 08 Okt 2015, 13:47

Carobni
Pravi istorijski zlocin, nema sta! EA189 je pobio vise ljudi nego svi ostali proizvodjaci greskama na kocnicama, pedalama, upravljacima, i td. Odgovoran je i za trenutnu ratnu situaciju na bliskom. Slazem se sa tobom! Streljanje, nema pomilovanja! Ja moram da svoju krsnu slavu, Sveti Petar i Pavle, promenim u Bezgresni Fijat i Ford!

Autor Optimus Prime 08 Okt 2015, 13:50

O.P.
drzimo se teme, sad je VW na redu za odstrel! :)

Autor carobnjak 08 Okt 2015, 13:51

O.P.
da li si ti napisao komentar u 09:12?

Autor carobnjak 08 Okt 2015, 14:00

Pitinjo
Ponosili bi se oni tom firmom da i ona nije imala nekih gafova, da je konkurencija nije dostizala i prestizala i da je malo bolje kopirala Reno Kangu. ;)))
Ali, dobro, sta da se radi, niko nije savrsen, pa cak ni Toyota.
Bilo bi dobro da VW obori cene, pa da mi nesto poje...ovaj...pazarimo ono sto smo nameravali. :)))
Eto uskoro jeftinog Osmana (ali bez EA189). ;))))

Autor Optimus Prime 08 Okt 2015, 14:04

Što se tiče Folcike, gore po njih bi bilo da im se ovo desilo sa Euro6 , tj sada, pa da im se zabrani prodaja aktuelnih modela.
Ovo je "proašo voz" s tim što će morati da vade trnje.
Doduše, isto bi bilo da su otkrili na vreme, tadašnji Euro5 ne bi mogli da prodaju, bilo bi im isto.
Tako da, "provukli" su se, moraće da odgovaraju za grehove iz prošlosti, a spasila ih je Euro6 norma, pošto Euro5 nisu mogli da zadovolje, jer nema "pomoćnika" kao kod Euro6.
Ali razumite ih, nema Hitlera i Poršea da pokradu Tatru, pa ne "umedu" sami. :)))

Autor MB 08 Okt 2015, 14:07

Carobni
Jesam. Tu sam ozbiljno mislio, a ovo kasnije sam se malo vise salio. Generalno, po mojoj logici, rukovodstvo VW (prvenstveno mislim na vlasnike i direktore) treba da plati odredjenu kaznu (neko novci, neko corka)zbog ucinjenog i da otkloni nedostatke, u istoj onoj proporciji kao sto je bilo naplacivano i onima (firmama i ljudima) zbog cijih gresaka su ljudi ginuli. Znaci, jednaka pravda.

Autor Optimus Prime 08 Okt 2015, 14:13

O.P.
Neki su pljuvali Merca što je uzeo te male bazne motorčiće za A klasu.
A eto, da je uzeo od Vagena, sad bi bio u problemu, poput Audija. :)))
Neki su još "stručnjaci" veličali VW, kako je vrh, kad ono, strmopizdio se Nazi totalno. :)))
Zato ja malo moram da sipam so na ranu, nekima. ;)
Prepoznaće se već, krenuli i Mercom teretni program da pljuju, hehe.
Pljuju Lambo, pa čak i Rusiju, haha.
Izgleda neki samo gledaju šta ja kažem pa kontra, nebitna tema.
Samo da podsetim, ne podržavam što uzeše RenoLa, ali bolje Renola nego Folciku. :)
Dokazano.
Imam ja zamerki i na Merca, da sam glavni tamo, drugačije bi Mercov poslovao. :)

Autor MB 08 Okt 2015, 14:15

Pitinjo
Pa, Ferdinand je radio kod Dajmlera, tamo je ispekao sve zanate. A znamo i ko je proizvodio Hitlerova najcesce koriscena vozila. Mozda i u njima ima ceskih gena, nikad se ne zna. :)))

Autor Optimus Prime 08 Okt 2015, 14:18

O.P.
nije u skladu sa ostalima, odluci se! :)
Sa tim prvim se potpuno slazem...

Autor carobnjak 08 Okt 2015, 14:21

Pitinjo
Znam ja koga ti bockas! :)))
A i ti, takodje, znas da meni nije bitan proizvodjac, vec proizvod. Je.es ime, bitno je kako koristi.

Autor Optimus Prime 08 Okt 2015, 14:24

O.P.
Pa da, on je bio šegrt u Mercu, mali od Merca. :)))
Tamo bio zaposlen, zaposlio ga Mercov, ali Mercov nije krao od Tatre.
A kradja tatre je očigledna kod nekih, koncept, izgled...
Karl Benz je patentirao sve što jedan automobil ima, nije imao Mercov potrebe da krade kad su oni izumitelji. :)
Eto vidiš šta snadje Ferdinanda otkako je napustio Mercova, spao na to da krade od Čeha. :)

Autor MB 08 Okt 2015, 14:28

@Optimus Prime
Ne zelim da se ugasi VW,Skoda,Seat,Audi,Lambo,Bugati.Ja zelim da svi koji su odgovorni zavrse u zatvoru.Da VW plati svima enormnu odstetu.Neka i bankrotira, kupice ga neko drugi.Nemacka, Mecka, BMW sve jedno ko.Nece nestati.Ne zelim da radnici ostanu bez posla, ali sxam siguran da je mnogo ljudi znalo za ovo.Siguran sam da je nemacka politika znala za ovo.Siguran sam da od ovoga sto zelim nista uglavnom nece ni biti.Oni su sve ovo radili jer su mislili da su zasticeni politikom, sto u sustini i jesu.Nece nemci dozvoliti da 600 000 ljudi ostane bez posla.Platice sve, ali ce onda drugi njima morati takodje da plate sve sto su im duzni.Prosto.Ovo se otkrilo samo zato su to uradile USA.Ostali nisu smeli ni da pisnu.Ostali su pravili greske, ljudi su gubili zivote zbog toga, ali nisu planirali da ljudi gube zivote zbog toga.Ovi su planirali ucinili i demonstrirali moc u sustini.Nastavice oni dalje naravno, samo ce malo amerima vise platiti.Vi navijajte za njih, vas je izbor.Ja necu.Ja sam ljubitelj Renoa, smatram da su sjajni, ali u uslovima u kojima novac ne bi bio ogranicenje, naravno da ne bih vozio Renoa.Ali kada bih mogao da biram u zivotu bas sve, ma koliko povoljna kupovina bila VW ne bih vozio nikad.Do ove afere nisam mislio tako.Prosto su svi prevaranti, ali moj je utisak da su oni otisli daleko ispred svih.Kazem utisak, da me neki ne razumeju pogresno.Oni su ovom aferom to i formalno potvrdili, dok ostali ne budu uhvaceni u necemu slicnom, za mene su oni najgori primer, ne samo autoindustrije, vec svega najgoreg iz kapitalizma i svega najgoreg sto Nemacka radi.Delim to naravno od dobrih stvari koje Nemci rade, a ima ih takodje jako mnogo.I u ekonomskom i u politickom i u etickom smislu.VW je jedna od najgorih stvari koje dolaze iz nemacke.Eto, otprilike, tako.

Autor Bobo 08 Okt 2015, 14:31

O.P. 14:24
Slažem se. Još ako je taj proizvod od onoga ko ti je mio srcu, onda je sve potaman. ;)
Elem, Merc što saradjuje sa RenoL-Nissanom, nije samo jednostrana saradnja, oni "uzimlju" 1,5dci i Kangoo, ali zato Infiniti uzima A klasu.
Eto prvog Japanskog Nemca, Q30. :)
I uzimaće od njih jače motore Reno-Nisan i platforme.
Pominjalo se da će Renol da pravi auto na platformi E klase.
Tako da, saradnja mora da bude obostrana.
A kad je već tako, draže mi je da uzima Mercov bazu, a da ostali od njega uzimaju iznad.
Bolje da uzmu 1,5 dci, ali zato da Aston Martin i Pagani uzimaju njihove agregate.
Problem bi bio da je obrnuto, da Mercov uzima top agregate od drugih.
Ovako, ne isplati se da razvijaju mali motor, uzeli vec proveren.
Ne podržavam ni to, ja to ne bi dozvolio, ali kad je tako, onda bolje tako , nego obratno, kao što navedoh gore.
Dakle taj motor možeš da izbegneš, ali Q30 je A klasa ispod kože, bez mogućnosti eskiviranja. :)
Motori , platforma, pa čak i delovi enterijera.
Što jje plus za Infiniti svakako.

Autor MB 08 Okt 2015, 14:39

MB
Inace, Mercedes je bio poznat po izradi fantasticnih FWD hachback platformi, pa je bilo totalno logicno da Reno i Nisan uzmu od Merca platformu A klase....izgleda da je ta kategorija za Reno potpuno novi teren.

Autor zgrom i puca 08 Okt 2015, 15:15

Bobo,
Na kraju krajeva ako dođe do ozbiljijih tema i prilično zagusti, uvek mogu da prodaju te brandove. Lambo mogu da vrate Italijanima, npr. FCA grupi.
Bugatti takođe Italijanima (kao pre Veyrona što je bio) ili Francuzima. Itd Itd

PS
Ne vidim problem što je Rešoov motor u Mercedesu...
Ti mali DCI su sjajni motori, 100x dokazano.
Poz

Autor Raziel 08 Okt 2015, 15:42

toma 15:15
Idi informiši se o Q30.

Autor MB 08 Okt 2015, 15:43

čarobnjak, doktore, ako, tako itreba. Ja sam na strani Fijata iako mi se više sviđa VW, zato što su prevaranti i mufljuzi. kakvi god da su, treba sada da propadnu, i zaslužuju.

Autor MasterHaosis 08 Okt 2015, 23:22