
Kako pišu Vrele Gume, za mnoge proizvode je glavna reklama zemlja njihovog porekla. Obično, kada vidimo „Swiss-made“ ručni časovnik, „Made in Japan“ audio uređaj ili italijansko odelo, znamo unapred da se radi o cenjenim proizvodima. Kada su automobili u pitanju, „on mora biti iz Nemačke“, bar takvo mišljenje vlada na ovim našim balkanskim prostorima.
Upravo iz tog razloga je Volkswagenov skandal pogodio ne samo kompaniju iz Volfsburga, već posredno i ostale nemačke marke. Na „Made in Germany“ etiketu je pala senka. Šef Daimler-Benza, dr Diter Ceče je nazvao VW-ov skandal nazvao „udarcem za nemačku industriju“ Twituj ovo!.
„Mislim da je snaga „Made in Germany“ etikete kada je reč o automobilskoj industriji, u tome što ona simbolizuje pouzdanost marki, marki kojima možete verovati“, rekao je Ceče na mitingu Ekonomskog kluba Vašingtona. „Na nama je da ponovo izgradimo to poverenje jer mi nismo uradili ništa loše.“
Ceče je takođe iskoristio priliku da ponovo potvrdi da Mercedes-Benz nikada nije i nikada neće upotrebiti uređaje za varanje u svojim vozilima. Takođe je rekao da smatra da njegova kompanija nije izgubila na prodaji zbog VW-ovog varanja.
Izvor: Vrelegume.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Reuters
Sigurno da jeste.
Medjutim "made in" etiketa nema istu težinu na svim proizvodima jedne države. Razlikuju se klase, kvalitet. Ne shvataju ljudi isto "made in Italy" na Fiatu i na Armaniju.
BMW i Mercedes nemaju nikakve veze sa Vagenom, što je svima jasno, tako da...
"Made in Germany" je prevara isto koliko i "Das Auto". Ne govorim samo o automobilima. Ništa oni ne umeju da naprave bolje od drugih, pogotovo u današnje vreme.
Za vreme Hitlera su umišljavali da su rasa iznad drugih, posle njega da su im proizvodi iznad drugih i naravno u to ubeđuju i druge.
meganed,
I mene nervira ta umišljenost i opšta zaslepljenost propagandom. Nevezano s Nemačkom.
Čuvenu "German Engineering" frazu su smislili niko drugi no Ameri, upumpali su im silne pare i tehnologiju ne bi li se ovi okrenuli Rusima.
Činjenica je da se danas u DE prave neke vrhunske stvari, ali budimo realni svako može napraviti kvalitetan proizvod danas - samo je razlika što su pojedini majstori marketinga.
Prosečna lakoverna fancy osoba se lepi kao da ne kažem šta na fraze popout craftsmanship; proizvod s dušom; napraveljno u Evropi; i slične baljezgarije...
Poz
Za italijansko odelo i svajcarske sateve ne znam, ali sinonim nemackog automobila ne mogu narusiti ni 3 mnogo ozbiljnija skandala a ne ovaj smjesni o nekakvom NOx-u.
Stereotipi, za nas ce uvek Japanci praviti najbolje kasetofone, Svajcarci satove il Nemci automobile, pa i kad se to promeni.
U neku ruku se radujem tome, jer su Svabe svoje proizvode svojih firmi preterano dizali u nebesa, iako dobar deo sklopova tih vozila, a cesto i celi automobili, nisu ni videli fabrike u Nemackoj. Slazem se da su automobili nemackih brendova dobri, ali se ne slazem da su ispred svih i da je uvek "Made in Germany" Bogom dato. Nissan GTR je jedan od dokaza. Moze i Mazda ili Toyota da napravi nesto i izgledom i kvalitetom, kao sto su S/7/A8, ali malo ko bi dao velike pare za nesto sto nema "istorijski premijum znak" na haubi. Tako da, lieben Deutschen, pu.ite se malo, dosta ste spavali na lovorikama.