home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako piše Beta, više od 400 vozača sa oko 200 vozila okupilo se u nedelju u Beogradu i pozvalo nadležne da smanje cenu atesta za tamne folije na staklima njihovih automobila, koji je prema novom pravilniku o standardizaciji obavezan tokom tehničkog pregleda.

Kako je rekao organizator skupa na parkingu ispred hotela Kraun Plaza u Beogradu Milan Kostić, vozači su time iskazali nezadovoljstvo jer je cena atesta u Srbiji dva do tri puta skuplja nego u regionu.

„Pričaju o evropskom standardu, a mi za početak, nemamo ni plate po tom standardu. Cena atesta je u Hrvatskoj od deset do 30 evra, a kod nas od 29.000 do 40.000 dinara”, kazao je Kostić agenciji Beta.

On je dodao i da je tamna folija na staklima bezbedna, jer se staklo neće rasuti ukoliko dođe do saobraćajne nesreće, kao i da štiti od UV zračenja.

Kosić je najavio novi protest ukoliko država ne odgovori na njihov apel.

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović izjavila je 23. oktobra da će novi pravilnik o standarizaciji vozila doprineti bezbednosti saobraćaja.

„Ukoliko nemaju atest, moraće da ih skinu (folije). Ovo pravilo je definisano zbog bahatih i agresivnih vozača koji imaju crne folije na staklima vozača i suvozača. To moraju da sklone jer nije dobro za bezbednost ljudi i policije”, rekla je ministarka.

Ona je dodala da 95 odsto građana nema zatamnjena stakla.

Izvor: Beta.rs

Foto: arhiva



čitanja : 960



Komentari

Za bezbednost još su MNOGO OPASNIJI naknadno ugrađeni ksenoni na običnim reflektorskim farovima, a da ne govorim o izduvnim gasovima gde 50% auta purnja čist otrov iza sebe...

Ja lično ne vidim neki veliki problem sa zatamnjenim staklima. Em je bezbednije po vozača jer u slučaju sudara se srča stakla ne lansira u lice i naravno leti sunce manje peče i UV zračenje je manje i klima laganije radi pa je ekološkije...

Autor Miki 10 Nov 2015, 20:01

Mozda nema sto godina ali odavno se stakla na vozilima prave tako da kada dodje do njihovog loma, raspadaju se na male delice kako ne bi povredili coveka unutar vozila... prostim jezikom znaci ne lome se identicno prozorima na kuci... a ako normalne zemlje zbog stvarne bezbednosti ne dozvoljavaju zatamnjivanje vetrobrana, i prednjih bocnih do maksimuma, to znaci da postoji veci i bitniji razlog od zastite blede koze...

A "brdjani" pod izgovorom vece bezbednosti stvarno ugradjuju svasta u farove, pa to ne samo da je opasno, nego moze nekoga i da ubije...

Autor Orlo 10 Nov 2015, 21:16

Nemam ništa protiv atesta, naprotiv, svaka prepravka mora da podleže atestiranju, samo da cena atesta bude saglasna opštim uslovima življenja u ovoj zemlji.

Autor moron 10 Nov 2015, 22:22

Treba zabraniti prevelik procenat zatamnjenja na prednjim staklima, ali ne i praviti otimacinu para od vozaca sa takvim cenama atesta.
Stvarno su izgubili komps, obavezno osiguranje poskupelo 50%, najskuplje gorivo u regionu, a spremaju povecanje akciza, najskuplji atesti za bilo kakvu prepravku na autu, stvarno preteruju.
A o naknadno improvizovanim ksenonima i ugradjenim sijalicama koje bi da budu ksenoni ne treba trositi reci. Nocu te pola automobila toliko zaslepljuje, ne moze se normalno mimoici sa njima. Bonus je jedan far koji kao da osvetljava nebo, drugi normalno postavljen. To treba kontrolisati, ali ne 30.000 dinara ako ti nisu nivelisani farovi, vec vrati se na tehnicki kad resis problem farova, ovako nema registracije.

Autor Damko 11 Nov 2015, 10:47