home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi Tanjug, generalni direktor nemačke automobilske kompanije Folksvagen Matijas Miler kaže da će do kraja ovog meseca dostaviti nemačkim regulatorima tehničke detalje za popravku vozila opremljenih softverom za manipulaciju vrednostima izduvnih gasova, piše britanski list Gardijan.

Prema kopiji govora koji je predao menadžerima kompanije u centrali Folksvagena, u Volfsburgu, Miler je poručio da je nemačka Federalna uprava za motorni saobraćaj odobrila ažuriranje softvera za 2,0 litarske dizel motore.

Regulator je takođe dao „zeleno svetlo“ za popravku 1,6 litarskih vozila, koja obuhvata zamenu filtera za vazduh. Na detaljima o popravci softvera za 1,2 litarska vozila se i dalje radi, navodi britanski list.

Miler je dodao i da na većini vozila neće biti potrebni veći radovi.

„Za oko 90 odsto vozila grupacije u Evropi su rešenja potvrđena“, izjavio je on.

Prodaja VW-a je prošlog meseca smanjena za 0,8 odsto, dok je tržišni udeo te kompanije u Evropi u oktobru smanjen na 25,2 odsto sa 26,1 odsto iz istog perioda prošle godine.

Izvor: Tanjug.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen



čitanja : 930



Komentari

http://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2015&mm=11&nav_id=1066578

I nije neka steta, tj to je odlaganje stete koja ce tek nastupiti. :)

Autor MB 24 Nov 2015, 16:44

@ MB, već objavljeno:

https://autoblog.rs/blog/auto/top-secret/2015/11/21/volkswagen-odlozio-promociju-novog-phaetona

Autor auto 24 Nov 2015, 16:51

Eto, sve već gotovo u celosti rešeno :)

Autor moron 24 Nov 2015, 16:53

"Regulator je takođe dao „zeleno svetlo“ za popravku 1,6 litarskih vozila, koja obuhvata zamenu filtera za vazduh."

Moglo se desiti da dobro upuceni izvri informacija dodju do saznanja kako bi resenje fantomskog NOx-a trebalo biti zamena pepenjare u kabini vozila , ili bravice na prtljaznim vratima.

Autor vojvoda 24 Nov 2015, 18:40

Ako kod 2.0 samo ažuriranje sw rešava problem, što su uopšte varali, što nisu odmah koristili tako ažurirani sw.

Ima tu neka začkoljica 100%, na primer pad performansi, negativan uticaj na dugovečnost motora i sl.

A kod 1.6 izjava je još smešnija, menjaju filter za vazduh? I zbog toga su varali, da bi uštedeli na filtru za vazduh lošijeg kvaliteta? Nešto mi objašnjenje nije logično...

A kod 1.2 će se na kraju ispostaviti da treba da zamena patosnice, ove fabričke su mnogo teške pa povećavaju nivo izduvnih gasova...

Autor Miki 24 Nov 2015, 19:55

Znaci....DAS GARBAGE!!!!!!!!!

Autor Renault Terminator 24 Nov 2015, 22:50