
Kako bi uštedeo još 1,9 milijardi evra neophodnih zbog Dieselgate skandala, Volkswagen je pripremio i plan koji podrazumeva smanjenje broja verzija i paketa opcija brenda Volkswagen.
To su novinarima u centrali VW-a u Wolfsburgu najavili predstavnici kompanije, a sve sa ciljem smanjenja kompleksnosti i troškova (uključujući tu i troškove logistike), u iznosu od pomenutih 1,9 milijardi evra.
Ovaj plan predviđa još nešto – smanjenje bonusa višim rukovodicioma u kompaniji.
Uz sve navedeno, Volkswagen je još ranije najavio da će smanjiti i godišnje investicije u iznosu od oko milijardu evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
MQB je i dalje najbolja platforma, ali ce ograniciti mogucnosti doplata.
EsE
U cemu je najbolja?
Jel uradjena naucna studija, dvostruko slepa???
Ni meni nije jasno u čemu je toliko specijalna, pogotovo ako se zna da je više puta bila odgađana sa probijanje budžeta, a na kraju šef smjenjen.