
Na hrvatskom tržištu automobila ništa novo. U novembru je registrovano 2.308 novih automobila (17 % više nego u novembru 2014.), a najviše novoregistrovanih imao je Volkswagen - 329, uz tržišno učešće od 14,25 %.
Drugi je Renault sa 202 (8,75 %), a treći, iznenađujuće, Suzuki sa 149 (6,46%). Neočekivano dobar rezultat postigao je i četvrti Hyundai - 146 (6,33 %), a peti je Opel - 144 (6,24 %).
Slede Škoda - 142 (6,15 %), Ford - 132 (5,72 %), Dacia - 120 (5,20 %), Citroen - 109 (4,72 %), Toyota - 107 (4,64 %)...
Izvan 'top 10' su Peugeot - 92 (3,99 %) i Audi sa 85 (3,68 %), koji je ujedno i najprodavaniji premium brend, ispred BMW-a sa 70 (3,03 %) i Mercedes-Benza sa 50 (2,17 %).
U prvih 11 meseci ove godine ukupno je registrovano 33.607 novih automobila, 4,3 % više nego u prošloj godini, pa se do kraja 2015. očekuje ukupno oko 35.500. Inače, rekordne 2008. godine u Hrvatskoj je registrovano čak 88.265.
Na godišnjem nivou redosled najuspešnijih marki izgleda ovako: Volkswagen – 5.386 (16,03 %), Opel – 3.546 (10,55 %), Škoda – 2.927 (8,71 %), Renault – 2.639 (7,85 %), Ford – 1.916 (5,70 %)...
U novembru su najuspešniji modeli bili, očekivano, Golf (119), a na drugo mesto je neočekivano uskočila Vitara (99). Treći je Clio (93), četvrti Focus (83), a peti Passat (82). Slede Sandero (73), Octavia (70), Astra (63), Polo (61), Duster (40)...
Na godišnjem nivou redosled je ovakav: Golf (1.839), Astra (1.493), Clio (1.486), Octavia (1.326), Polo (1.227), Passat (1.092), Corsa (1.056), Focus (954), Sandero (923), Cee'd (827)...
Izvor: Autoportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen