
Kako prenosi B92, šef istraživačko-razvojnog odeljenja Lamborghinija, Mauricio Ređiani, izneo je nove detalje o SUV modelu Urus koji će imati premijeru 2018.
Na vrhu liste najbržih serijskih SUV vozila današnjice trenutno su Bentley Bentayga i Porsche Cayenne Turbo S koji od 0 do 100 km/h stižu za 4,1 s. Ako se u međuvremenu ne dogodi neko iznenađenje u automobilskoj industriji, 2018. sa trona će ih skinuti Lamborghini Urus, tvrde u italijanskom proizvođaču. Ova najava stiže od čoveka koji je u Lamborghiniju zadužen za razvoj novih modela i koji kaže da će Urus biti vozilo bez premca i začetnik potpuno novog automobilskog segmenta.
Da bi zaista postao najbrži SUV na svetu, Lamborghinijev automobil moraće da bude pre svega lakši od modela Bentayga (2.422 kg) i Cayenne (2.235 kg). Italijani za sada ne otkrivaju kako će to postići, a očekuje se da će u konstrukciji vozila u velikoj meri biti zastupljena ugljenična vlakna i aluminijum.
S obzirom da je Lamborghini pod rukovodećom palicom Audija, logično je pretpostaviti da će biti primenjena tehnološka rešenja slična onim iz SUV modela Q7. Mauricio Ređiani već je najavio da će za pogon biti upotrebljen 4.0 litarski twin-turbo V8 motor koji će biti "lagan i najsnažniji u svojoj klasi".
On nije otkrio tačne specifikacije pogonske jedinice, ali je rekao da će motor proizvoditi više od 608 ks (447 kW) i preko 900 Nm maksimalnog obrtnog momenta, koliko razvija Bentley Bentayga.
Izvor: B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs / Lamborghini
Kakav bre turbo S, evo detaljnog testa Motortrenda:
http://www.motortrend.com/news/x6-m-range-rover-sport-svr-gle63-s-coupe-cayenne-turbo-s/
Aj sto ga je X6M urnisao na ubrzanju, nego ga je i GLE63 ozlojadio....
00:01
Svaka cast Benki na performansama.
Zameraju mu da je mnogo tvrd.
Meni izgleda mali X6 vizuelno, kao da je X4.
Izgleda manji od prethodnika.
GLC kupe mi izgleda najimpresivnije, najmocnije, uzivo bas ostavlja utisak.
Komforan je, ovde hvale upravljanje, pogodan za svaki dan, zvuk.
Najvece tockove ima, za broj vece od ML-a i X5/X6.
Porsejac je podbacio ovde, mora da naprave sportskiji Kajen, konkurenta X6-ci, Kajen je realno konkurent X5-ci i ML-u.
Sve u svemu ovde je izbor izmedju Benke i Mecke.
U zavisnosti od afiniteta, hoces li sportskije/tvrdje ili relaksiranije i komfornije pogodno za svaki dan.
Ovog Hjundai Turbo S-a ( izgled ) i Rendza, ne znam ko bi uzeo.
X5 mi se vise svidja od novog X6.
Tako da bi uvek pre izabrao X5 nego ova dva.
Kod prethodne generacije, X5 mi se isto svidja , sigurica, s tim sto mi se povremeno javlja dilema, da li X5 ili X6.
Kod novog X5 definitivno.
A kod Merca GLE kupe bez dileme pre nego GLE/ML.
pit
taj tvoj najimpreseivniji je mnogo nesrecno dizajniran. Ti to naravno ne vidis, ali taj pokusaj da bude i kupe i prostrani karavan, zavrsio je sa dizajnom spram kojeg ce i buduci 5GT (cije spijunske slike gledamo ovih dana) biti prava lepotica...ne zezam se i ne provociram te. X6 nije neka lepota naravno, ali on ima liniju krova kao kupe. Sad sto SUV i kupe bas i ne ide zajedno, to je neka druga prica, ali za one koji zele SUV kupe, to je to. Kod GLE kupea, ima mnogo "metala" iznad zadnje osovine, tj. bocna linija krova se mnogo sporo spusta ka repu...ali ako merc fanovima CLA izgleda ko "bombonica" nema nikakvih razloga da i GLE kupe ne obozavaju....
toma
Pogledaj komentare na linku koji si sam okačio.
Naravno ti ćeš uvek da kontriraš i pljuješ sve osim BMW-a, pogotovo Merc, boriš se sam protiv vetrenjača.
Srećno.
pit
to su komentari internet i youtube heroja koji verovatno nikad nisu videli auto uzivo....ja sam procitaoo tekst onih koji su testirali auto....to ti je tekst malo iznad herojskih komentara...skoro sam negativno opleo po jednom BMW-u ovde na blogu(sto tebi za merc ne moze da se desi ni u ludilu)....slabo pratis....osim toga, ako neko moze da hvali i divi se jednom CLA, onda treba uvesti zakonsku obavezu da mora da se pevaju hvalospevi o svakom drugom automobilu na trzistu:))).
pit
koliko se secam, ti si na temi serije 7 bio sam protiv svih. Tvojih preko 150 komentara. Daj malo smiri hormone....
Pit, toma
Pre par nedelja videh na Terazijama novi X6 (neka plavo-ljubicasta metalik boja), a par sekundi kasnije i beli GLEC (stajao na putu ispred "Kasine", verovatno cekao nekoga). Meni su ogavni obojica, tj. ceo taj tip vozila, koje zovem "dzibovi". Ono sto sam mogao da primetim je to da je BMW agresivnije dizajniran (odgovara skorojevicima koji bi da se dokazuju i qrce po kraju), dok mi je GLEC ipak malo elegantniji i smireniji (za ljude ispunjenih ambicija, ali sa ociglednim manjkom smisla za stil, cim kupuju automobile iz turbo-folk kategorije).
O.P.
Ta kategorija je nastala jer su provalili da kupci SUV najvise koriste visoko sedenje i komfornu kabinu, a slabo ko silazi van puta vec gotovo iskljucivo se koriste samo za asfalt.
Zato je nastala ta sportskija "kupe" verzija, koja bi u teoriji trebala bolje da izgleda ( ovo je sad individualno, kako kome se sta vise svidja ), bolje vozne osobine , dinamicniji izgled. Mane su manje prostora u odnosu na standardni SUV, slabija preglednost.
Ja sam vec rekao da bi takav tip vozila najvise odgovarao Porseu.
Evo i Lambo ovaj akoo bude, sigurno nece biti terenac.
To su trendovi koje diktira trziste i potrebe.
Danas najmanje kupaca imas za prave terence, a daleko vise SUV/krosover.
Mana SUV/krosover-a je vec potrosnja u odnosu na limuzinu.
Ali prostraniji, laske se ulazi, nisu dinamicni ko limuzina naravno, ali vecini je bitnija lakoca ulaska i komfor, nego sto ce prosecan vozac da divlja po putu.
Meni se X5 vise svidja od X6, a GLEC vise od GLE. ( da ne ulazim sad u detaljnu analizu, X5 mi je lepsi zadnji deo i sto ne lici na X4 pozadi, a GLEC mi se vise svidja od GLE jer je totalno drugaciji, pocevsi od rubova, boka, stopova itd )
http://mercedesblog.com/wp-content/uploads/2015/08/Mercedes-GLE-Coupe-Vs-BMW-X6-2.jpg
https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/e15/11098644_1598680853702759_188750059_n.jpg
http://img.pistonheads.com.s3-eu-west-1.amazonaws.com/Fullsize/mercedes-benz/gle-coupe/gle-350-d-4matic-amg-line-premium-plus-5dr-9g-tron/mercedes-benz-gle-coupe-gle-350-d-4matic-amg-line-premium-plus-5dr-9g-tron-126554290-3.jpg
Ma o ukusima ne vredi raspravljati. Vozio sam nekoliko SUV-ova koji su ekvivalenti da kažem limuzinama (E-ML na primer), i meni jednostavno mnogo bolje leže forme poput limuzine ili kupea.
Ne dopada mi se ono ljuljanje, naginjanje karoserije unapred prilikom naglog kočenja, oećaj kao da si u brodu kada prolaziš kroz neku oštriju krivinu itd.
Novi X5 je npr. to znatno popravio, u sport modu je odličan...
Ja eto volim da sam bliži asfaltu. Stvar ukusa, naravno.
I ovi X6/GLE napucani su prilično skupi, za te pare uvek biram S klasu sa osnovnim motorom koja je za njih "lađa".
Poz
Raziel
Naravno.
Ali SUV jeste za ljude koji hoce prostranost, komfor, lako ulazenje.
@Raziel
Isto razmisljamo, i ja sam pre za neku limuzinu ili kupe nego za SUV.
Mada mi se X6 uvek svidjao (medju najboljim BMW-ima po mom misljenju, znam koliko vas se ne slaze), takodje i novi GLEC. Slozicu se i sa @MB-om, GLEC mnogo bolje izgleda nego GLE, ipak je to model sa kompletno novim linijama, farovima, a GLE je samo ristajl "starog" modela.
GLEC mi lepse izgleda nego X6.
Damko
I ja vise volim limuzinu nego SUV, SUV dodje kao drugi auto, po mom misljenju.
To je jos jedna stvar koja ova klasa spaja, ko kupi X6 ili GLEC, spaja dva sveta, ili makar je medju-spojka.
GLEC u odnosu na GLE ima totalno drugaciji bok, tu ne mislim samo na oblik i liniju stakala, vec ispod, vrata, rubovi se totalno razlikuju od onih na GLE.
Tockovi su veci, kao na GL-u, pa auto izgleda daleko mocnije od GLE/ML-a.
Nema onu liniju od stopa ka tocku, lepsi rubovi, naglaseni, misicavo telo, za razliku od GLE, zato mi se vise svidja.
P.S. Ne znam koliko je ljudi uzivo videlo GLEC, uzivo izgleda bolje nego na slikama :
http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2015/01/Mercedes-AMG-GLE-450-AMG-Coupe-at-the-2015-Detroit-Auto-Show-rear-three-quarter.jpg
http://a38898d4011a160a051fb191.gearheads.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2015/01/mercedes-gle-c-amg-s-03.jpg?9939c0
A evo i jedne zanimljive slike, tj poredjenja ML vs GLE :
http://s3.caradvice.com.au/thumb/960/500/wp-content/uploads/2015/09/2016-mercedes-benz-gle-and-ml-together-3.jpg
Tu se vidi koliko je promenjen.
A evo linka i jos slika :
http://www.caradvice.com.au/385142/2016-mercedes-benz-gle-250d-review/2015-mercedesbenz-gle250d-suv-47/
Bocno mi se svidja vise prethodni ML, zbog rubova i mišićavih bokova.
Na novom mi se ne svidja što su skinuli te rubove, linija pozadi od točka ka štopovima.
Generalno, pre bi uzeo Jeepa GC nego ML-a/GLE.
Ja sam ih vidio dosta u DE , i ništa ne pomaže , ni crni ni bijeli ni AMG , ništa tu ne pomaže ,mutant kao i konkurent mu (X6)
I meni se vise svidjaju limuzine nego ova kvazi SUV vozila. :))
Hvala Bogu pa se Audi nije prikjucio. :)
Djordje
Ljudima se ili svidjaju ili ne.
Ocigledno da oni koji ih kupuju, da im se svidjaju i da ima kupaca za njih.
Naravno uvek se specificni modeli prodaju manje od konvencionalnih, kupei recimo.
Tako i ovde.
Ali da ima kupaca, ima, to je bmw dokazao.
GLEC ga sledi a i drugi ce sigurno u buducnosti.
I CLS se manje prodaje od E klase ali je neuporedivo lepsi, ali i neprakticniji.
To mi je bilo uvijek ok,kupe mora biti apolonski lijep ali je nepraktičniji , ali kod ovih mutanata to ne vrijedi , em su ružniji ,em nepraktičniji (posebno X6 u odnosu na X5)a budimo realni , ovo nije vidjelo kupea u nikom smislu...
Djole
Ok, a reci mi onda, ko ih kupuje ako su ružni ?
Ružan auto je Fiat Multipla, možda se X6 i GLEC ne svidjaju nekima, ali da su ružni, hmm...
Naravno da uvek može bolje i lepše i da bi sigurno mogli bolje da izgledaju, meni nije ružan nijedan od ova dva.
Na GLEC imam nekoliko primedbi koje bi ga po meni učinile lepšim, a to su štopovi kao na konceptu :
http://releaseprice2016.com/wp-content/uploads/2014/12/2015-Mercedes-Benz-GLE-Coupe-rear-500x302.jpg
C stub da bude deblji, rep duži tj od stakla pa do kraja, taj deo, da je malo zasečeniji, tj udubljeniji, kao odeljan da bude i rubovi da budu još naglašeniji i mišićaviji.
Ali eto, ne bi se bunio ni ovako. :)
Svakako da je on jedini ML/GLE aktuelne generacije koji bi pazario, standardnog jok.
Nov je, nešto novo u ponudi Merc-a, ML je smorio, već vidjen, vozi ga svako itd.
Kod nas svako ko ne zna šta da uzme, uzme ML, X5, jer su "na glasu".
Radije bi uzeo GLEC nego GLE, da se ne utapam sa masom, pa nek me i pljuju, nego da kao da svaki drugi ljakse koji ne zna šta da uzme, uzedem klasiku i budem moralno i politički podoban većini. :)
Meni se GLEC svidja spram GLE pa bi radije da me zovu turbo-folk, nego da uzmem nešto čime nisam zadovoljan i budem potaman drugima.
Valjda je važno da ti budeš zadovoljan, a šta drugi misle, to je "njiov" problem.
Da se tako razmišljalo, svet ne bi napredovao, ne bi bilo mnogo čega, avangarde, ne bi bilo ni kupea verovatno, samo Lada fazon. :)
MB@
Ko ih kupuje?
Ko pravi kuće k'o renesansne dvorce?
Ko kupuje npr. torbe po cijeni solidnog auta, a ona dreči od natpisa brenda?
Ko trpa silikona više od vlastite režine?
I milion je takvih primjera , da ako je na nešto puno para potrošeno , ne znači automatski da je sa stilom i ukusom.
Jer ko se i malo razumije u auto dizajn , osnova da nešto bude lijepo su proporcije , a to navedeni dvojac nema ni u tragovima , tj. ono su kraljevi disproporcija.
Džaba milion lijepih detalja kad se nema proporcija.
Postavi npr. jednog CLS-a pored GLEc-a ili jednog X6 pored 6GC i biće ti jasno o čemu ja pišem.
Djordje
Naravno, ali ne moze SUV nikad da ima liniju kao kupe ili limuzina.
Ne znaci da ako neki koji si nabrojao kupi neki auto da su svi kupci takvi, eto Berni Eklston vozi GLEC.
Da bi bio potpuno jasan, jesu ovo onda modeli kupca Rolsa ?
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/2-rolls-royce-ghosts-and-2-rappers-fabolous-and-dj-mustard-working-for-new-album-84762_1.jpg
https://westpoppn.files.wordpress.com/2012/01/louis_vuitton_rolls_royce.jpg
http://cdn.celebritycarsblog.com/wp-content/uploads/T.I.-Bentley-Mulsanne-600x600.png
itd. Ne moze se generalizovati.
Eto ljudi kupuju i FF, odvratnu rugobu, valjda im ime vazno samo.
Nekome je i to lepo mozda.