home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Svake godine se na našem tržištu obrne oko pet puta više polovnjaka nego novih automobila. Tržište polovnih automobila je nesrazmerno veće i logično nudi veći prostor za razne nepoštene "trikove" u cilju veće zarade na neopreznim kupcima. Jedan od primera je pred nama.

                                U zadnji bočni deo automobila udario je kamion, a posledice su vidljive, kako na karoseriji, tako i na "šasiji"

Najveća nepoznanica su tahometri, odnosno tačan broj pređenih kilometara koje pokazuje tahometar u automobilu, ali kupac uvek treba da postavi pitanje i da li je njegov potencijalni novi-stari automobil imao nekakvu veću havariju.

Danas, kada se koriste modularne komponente, veoma je teško proceniti da li je neki automobil imao havariju ili ne. Popravke se više ne isplate, ali zato se itekako isplati zamena kompletnih komponenti. Kao što možemo videti na priloženim fotografijama, Škoda Octavia TSI imala je tešku havariju (udarac kamiona s boka), ali je majstor uspeo da napravi "nov" auto. Što bi naši preprodavci automobila rekli "nov, žena vozila samo nedeljom u crkvu" :-)

                                   Onda je majstor preuzeo stvar u svoje ruke...

Ovo se dogodilo u Rusiji (fotografije objavojene na web stranici fishki.net). Provera istorije vozila treba da bude ključna pri kupovini polovnog automobila, iako ovakve havarije u malom broju slučajeva budu i zabeležene.

                Malo brusilica i aparati za zavarivanje...Malo sistemi za ispravljanje šasija...

                   Komponente karoserije i vrata se najlakše zamene i onda se lepo ofarba


              Zatim se automobil prodaje u oglasima i na auto-pijacama "kao nov", "žena vozila samo nedeljom u kupovinu"...

Izvor: Automagazin.rs



čitanja : 5751



Komentari

AKO JE AUTO KVALITETNO POPRAVLJEN ŠTA IMA VEZE ŠTO JE IMAO HAVARIJU? SVI DELOVI SE PROIZVODE DEFORMACIJOM IZ RAVNOG LIMA PA SE ZAVARUJU ITD.
šTO SE TIČE DA JE NEKI AUTO VOZILA BABA NIJE NEKI DOBAR ZNAK. MOJA BABA NA PRIMER NE VOLI DA MENJA BRZINE NEGO TURIRA MOTOR DA TI SE SMUČI KAKO GA MUČI.

Autor Berik 30 Dec 2015, 19:40

Mozda zato sto kad se poremeti karoserija, dzaba posle sto je lim prav.
Nikad taj auto nece biti isti u krivini, nikad vise nece biti cvrst kao pre prvog udesa i znacajno je opasnije u njemu. Eto, zato :)

Autor NemanjaBB 30 Dec 2015, 20:04

Nema nikakve veze sto je automobil imao havariju. Sve dok se to kupcu naglasi pri kupoprodaji. U suprotnom je "foul play". A to moze da ima posledice..

Autor Priapus 30 Dec 2015, 20:16

predpostavljam da zavisi od drzave do drzave sta je prodavac duzan da kaze kupcu, ali u americi nije duzan da ista kaze jer je na kupcu da uradi domaci zadatak i proveri istoriju automobila. amerikanci cesto kupe polovne aute verujucu prodavcu da je sve u redu sa njim i onda kad se auto pokvari posle x broj meseci - krene tuzba. osim ako je prodavac napismeno ponudio garanciju na odredjeni period, kupac ce izgubiti tu tuzbu pa makar se auto pokvario sat vremena nakon sto je prodat. isto je tako da ako se kasnije sazna da je auto bio u sudaru - prodavac nije duzan da to kaze kupci vec kupac to sam mora da sazna (preko carfax ili preko samog razgledanja auta jer auto kome je limarija radjena nikada nece biti kao onaj sto je izasao iz fabrike)

Autor mile antena 30 Dec 2015, 20:38

Jedno je ne reci nista. Sasvim drugo je reci da nije nikad bio havarisan, a jeste. Ovo drugo je nazalost, mnogo cesca realnost.

Autor Priapus 30 Dec 2015, 20:42

Na prvoj slici deluje kao da je imao upravljanje na sva 4 tocka... :)

Neverovatno je sta sve moze sa polir pastom... salu na stranu ali, videcu da nadjem slike pa cu da okacim, video sam kako je tip ovde kod nas to isto uradio sa Megane III i to je od dva napravio jedan, secen je na pola, varen i nema sanse da se provali... samo vest majstor...

Autor Orlo 30 Dec 2015, 21:15

Samo kupis nov auto u svom budzetu, umesto da juris dobru kupovinu u 10 godina starom premijum vozilu... i problem resen.

Autor Fordovac 31 Dec 2015, 00:21

Ova ves je verovatno izmisljena.

Ne isplati se uloziti toliko sati rada na tako jeftin polovnjak.

Autor vojvoda 31 Dec 2015, 00:40

Osim sto je ovo Rusija pa se itekako isplati jer su im uvozne taxe ogromne i automobili su jako skupi tamo. Tako da se isplati.

Inace ovo je veoma star "slucaj". Potrazite Autobotanik na google i dobicete blog garaze koja je ovo radila. Imaju jos slicnih "projekata".

KOliko god auto bio stecen moze se popraviti i da bude potpuno bezbedan, problem je sto prvo treba dokumentacija od fabrike, a drugo sto trebaju specijalizovani alati i orginalni delovi. Da se uradi kako treba, ne isplati se. Zato se radi ovo seckanje i krpljenje.

Autor Nikola 02 Jan 2016, 08:14