
U 2015. godini Seat je isporučio 400.037 vozila što je najbolji prodajni rezultat u poslednjih osam godina.
Najprodavaniji model marke u 2015. je Seat Leon; prodaja je porasla za 4,4% (ukupno je prodato 160.900 vozila). Alhambra je postigla najveći rast (17,2 %) i time drugi najbolji prodajni rezultat u svojoj istoriji (27.000 komada). Ibiza je takođe napredovala, uz rast od 2,4%, što ukupno iznosi 153.600 isporučenih vozila.
Rast prodaje ostvaren je u Španiji (77.200 vozila; +14,3%) i Italiji (15.900; +22,1%), u Nemačkoj (87.800; +3,8%) i Meksiku (24.100; +13,2%), a Seat je svoj do sada najbolji prodajni rezultat postigao i u državama poput Švajcarske, Češke Republike, Danske, Turske, Izraela, Tunisa i Maroka. Za dobre rezultate u Seatu ističu dizajn, kvalitet i ekonomičnost kao ključne elemente.
Rast prodaje, uz uspeh Audija Q3, podstakao je proizvodnju u Martorellu za 7,8 % (ukupno: 477.077 vozila), postigavši tako najveću brojku od 2001. godine. Pogon u Martorellu proizvodi najviše vozila u Španiji i beleži rast šestu godinu zaredom. U periodu između 2009. i 2015. godine proizvodnja je porasla za 60%.
Za 2016. godinu iz Seata najavljuju da će najvažniji trenutak godine biti predstavljanje prvog kompaktnog SUV-a u istoriji kompanije. SUV-u će se pridružiti još tri nova modela tokom 2016. i 2017. godine.
Izvor: Vidiauto.com
Foto: arhiva Autoblog.rs / Seat