home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi Beta, francuski proizvođač automobila Reno zaključio je u Rabatu ugovor o partnerstvu sa Marokom. Na osnovu tog ugovora, kompanija će uložiti više od 900 miliona evra i zaposliti 50.000 radnika u cilju izgradnje industrijskog ekosistema u toj zemlji, saopštilo je marokansko Ministarstvo industrije.

"Taj strateški projekat doneće Maroku 50.000 novih radnih mesta i omogućiti investicije u vrednosti od 10 milijardi dirhama (912 miliona evra)", rekao je u petak marokanski ministar finansija Mulaj Hafid Elalami posle potpisivanja ugovora sa Renoom, čemu je prisustvovao i marokanski kralj Mohamed VI.

Zvaničnici marokanskog Ministarstva industrije ocenili su da će ugovor sa francuskim automobilskim gigantom promenti u potpunosti automobilsku industriju u Maroku, koja čini najveći deo izvoza te severnoafričke kraljevine u poslednje tri godine.

"Ugovori koje smo potpisali sa marokanskom vladom udvostručiće prihode naše kompanije u Maroku, a krajnji cilj je prihod od dve milijarde evra za nekoliko godina", rekao je agenciji Frans pres izvršni direktor Renoa za Afriku, Bliski istok i Indiju Bernar Kambje.

Taj region najveće je tržište Renoa van evropskog kontinenta sa 360.000 prodatih automobila, a prodaja Renoovih automobila na tom tržištu porasla je za 16,9 odsto tokom prošle godine.

Kompanija Reno i njen partner Nisan koji su se strateški ujedinili 1999. godine, po obimu proizvodnje zauzimaju četvrto mesto na svetu.

Izvor: Beta.rs

Foto: arhiva Autoblog.rs / Renault



čitanja : 980



Komentari

Eh kad bi kod nas Rendzo otvorio fabriku i zaposlio 50.000 ljudi,Srbija bi se preporodila.

Autor Renault Terminator 09 Apr 2016, 16:26

Fiat je Srbija poklonila fabriku automobila, dala u kešu blizu milijarde evra, a Fiat otpustio veći deo zaposlenih :)))
Koliko sad zapošljava?? 5000 ??
E u Maroku, Renault ulaže 900 mil evra i zapošljava 50 000 radnika!!!
Dobro, FAS je radnicima napravio Menzu i Vrtić :)
A šta je sa autoputevima i prugama u Maroku ???
Kako će Reno tamo bez autoputa ?
:))))

Autor Oktopod 09 Apr 2016, 16:33

Ma kojih 50.000 radnika, pisu gluposti. Proizvodnja automobila i delova je sve vise automatizovana, sto vodi do smanjenja potreba za radnicima. Sto se tice Srbije vrlo se lose pokazala prema Fiatu, tako da sumnjam da ce iko vise doci. Mnogo vise se im isplati otici u Madjarsku i Rumuniju.

Autor B.M 09 Apr 2016, 18:46

B.M
Da, da, sram ih bilo ove iz Renoa, kao takvu neistinu zbore. :))

Ti misliš svi su maheri prevare ko fijat!? Navelane Srbiju da kupi robote od milijarde evra, koji su zamneili 5-10 000 radnika!?
Da im napravimo još autoput sa 8 traka, skuvamo kafu, napravimo picu....

Autor Oktopod 09 Apr 2016, 19:09

Oktopod
:)))
B.M.-ova prica me podseca na ono "oprostice ti Djura sto te je tukao".
Najbolje bi bilo da svakom gradjaninu mesecno naplate jednu crvenu za Fiat.
Ili jos bolje, da im prepustimo kompletan budzet, a ne ovako delimicno samo...
Penzioneri nek grizu branik 500L.

Autor P1 09 Apr 2016, 19:13

Nikakve ovo nema razlike u odnosu na Fiat u Srbiji , jer sve su to multikorporacije koje gledaju samo svoje dupe , a ako oni opasno maste brk ,onda i za zemlju domaćina ostane pokoja mrvica.
Trenutni problem je neprofitabilnost Fiata , tako da mrvica nema.
Jer sve zemlje koje su ugostile automobilske korporacije , su na sve moguće načine davale benificije istima.
Ljudi nemojmo se zavaravati npr. u ovom slučaju Renaulta , baš je isti došao u Maroko što mu se isti sviđa i zato što vole Marokance , jest al u k....

Autor Đorđe 09 Apr 2016, 19:24

Ma sta vi znate, informacije su vam iz drzavne ili zute stampe. Ali, ako laze koza ne laze rog, zasto rukovodstvo Fiata odbija dogovor sa vladom Srbije? Zato sto je prevareno! Kad se Markione sastao s Vucicem ili Dacicem dok je bio na vlasti? Nikad! Niti dolaze u fabriku. Jednostavno ne mozes obecavati kule i gradove a zatim izigrati dogovor. Istina potpisali su Tadic i Dinkic ali u ime drzave koja je morala da prihvati obaveze.

Autor B.M. 09 Apr 2016, 19:29

B.M.
Znam samo da ne dobijam sendvice od Fiata...
Ko sto Srbija nema nista od krpelja zvanog Fiat.
Niti placa dazbine, niti porez, nista, samo uzima subvencije.
Fiat je "Shojic" a drzava "preduzece", tako funkcionise ta pljacka.
Potpisnici ugovora su uzeli mito.
Njih bi trebalo u corku.

Autor P1 09 Apr 2016, 19:43

@ P1, edukuj se malo sta su bescarinske zone i koliko ih ima u Srbiji. Fabrika u Kragujevcu je takodje u bescarinskoj zoni i plod zajednickog ulaganja drzave i Fiata, za razliku od ovih danas investitora gde im mi izgradimo fabriku, i damo isto ako ne i vise nego Fiatu..Jel mislis da oni placaju porez?

Autor B.M. 09 Apr 2016, 20:07

B.M.
Činjenica, Srbija je sa Fiatom sklopila štetan ugovor.
Ova Renaultova fabrika u Maroku, nije samo šrafcigersko - farbarskog karaktera kao FAS, nego se verovatno planira proizvodnja većine delova na vozilu.
Drugo, Renault je pametna firma, i ne kupuje robote po svaku cenu, jer ti roboti smanjuju kvalitet proizvoda. U Maroku je jeftina radna snaga, kao i u Srbiji. A što je naša vlada dozvolila nabavku tako skupe opreme koja isključuje radnike (bar pola), ostaje da se pitamo. Evo, jedan Mercedes izbacuje robote, i pojačava radnu snagu, zbog kvaliteta. I to za jadnu proizvodnju od 100 000 vozila po godini, koji nemaju tržište. Izgleda, žabari su lepo smislili, da kad dođe do raskida ugovora, robote ponesu na drugu destinaciju..... I baš si providan sa komentarima. Ne valja ti to, da si tako zagrižen protiv svoje zemlje za sitne pare.

P1
Bogme, sve pametnije zboriš, samo još da manje vređaš sa Mercedes nadmenosti.

Autor Oktopod 09 Apr 2016, 20:13

@auto
Ima li šanse da i Vi, u zamenu za komentare po želji, počnete da delite neke sendviče?
Ja sam za svaki dogovor ...

Autor moron 09 Apr 2016, 20:23

Oktopod
Hahahaha, e nasmeja me sa ovim "šrafcigersko-farbarski". :)))
Slažem se sa tobom na ovoj temi.
Ja prihvatam moronov predlog od pre neki dan, ako si ti za.
Samo nemoj provocirati, ja necu.
Moron
Hahahaha. :)

Autor P1 09 Apr 2016, 20:28

Evo još jedna informacija, u vezi Renoa. Od februara 2017. god, počinje proizvodnja Clia u Sloveniji u Revozu.
http://www.revoz.si/sl/inside.cp2?uid=BD9A8039-0125-1129-F290-DB008B15E5B3&linkid=news&cid=D26DF9BA-E15F-1656-8800-87FDF29554F0

Autor Oktopod 09 Apr 2016, 20:42

Nemojte (puno) po fiJatu, neću moći spavati ...
Onako malo (da je dno i to tako) može :)

Autor moron 09 Apr 2016, 20:55

Moron
Ne kritikujemo mi Fiat auto, nego štetan ugovor.

Autor P1 09 Apr 2016, 20:56

Glavna fabrika Dacija u Rumuniji u gradu Pitesi, zapošljava 11 000, radnika i proizvodi oko 250 000 automobila.
+ koopernatske firme, još bar toliko.

Ova fabrika u Maroku, mislim da će biti za proizvodnju Dacija modela (sa Renault znakom) za zemlje "trećeg sveta" a verovatno i neki sklopove i za Renault.

P1
Ja sam imao samo službene Jugiće i Stojadine. Pohabao sam ih veću količinu, ali to beše u prošlom veku.

Autor Oktopod 09 Apr 2016, 20:57

P1
Taj ugovor nije štetan za njegove "potpisnike". Samo za jednog saugovarača ...

Autor moron 09 Apr 2016, 20:59

moron
Ne dira se Fiat 500L, nego FAS, ili ti sad FCS (valjda tako bi).

Jednio, 500L su mogli malooo, (za moj ukus) da ulpšaju, a ostalo, Fiat ko Fiat, ko Reno, ili VW. Tu i tamo sve je to slično, Bosch, Delphi, Mahle, Garet, Denso, Hella... lim iz par kulturnijih željezara, farba BASF, DUPOINT ili sl.
:)

Autor Oktopod 09 Apr 2016, 21:04

I kod nas u Sloveniji drzava daje subvencije revozu... Tako to ide. U Revozu je sve bilo ok, pa je kasnije doso promasaj sa Realnault Wind. Secam se da je drzava dala velike pare, cak se je i tadasnji prmjer Pahor hvalio. Twingo je isto slabo poceo, bila su i veca odpustanja.

Autor Soviet 09 Apr 2016, 21:06

Oktopod
gde se proizvodi Clio koji stize u Srbiju, u Francuskoj ili Turskoj?

Autor carobnjak 09 Apr 2016, 21:09

carobnjak
Clio koji dolazi kod nas u obočnim varijantama, stiže iz Turske, ali bez bilo kakvih vidnih i nevidnih nedostataka. Trenutno postoji problem sa štrajkom radnika u Bursi, pa mnogi nisu na vreme dobili naručena vozila. Inače, kad Revoz počne proizvodnju, Clio će dolaziti iz Slovenije.
Fabrika u sloveniji, ne proizvodi sklopove i radi nešto slično FAS-u, mada znatno više pozicija.

Soviet
Renault se nije usrećio sa novim Twingom. To ne ide kako treba. Zato je novi Clio "razbio".
Trenutno Revoz zapošljava u samoj fabrici oko 3500 radnika (valjda)

Autor Oktopod 09 Apr 2016, 21:22

Inače, Clio se trenutno proizvodi u samo dve fabrike, Flinsi Francuska, i Bursa Turska,

Autor Oktopod 09 Apr 2016, 21:37

Oktopod
Trenutno je oko 2000 zaposlenih, oko 500-1000 jih je preko raznih agencija. Zadnja odpustanja su bila u septembru...mislim da oko 150 radnika. Trenutno se proizvodi samo Twingo 3 i Smart for 4.
Poz.

Autor Soviet 09 Apr 2016, 22:17

Vrijeme ce pokazati hoce li Renault zajebati Marokance,ja u to nevjerujem.
I ja se na ovoj temi pridruzujem Oktopodu I P1,slazem se sa vasim izlaganjem.

Autor Renault Terminator 09 Apr 2016, 23:09

I kao što napisah , nije sve tako ružičasto kao što se čini , ali mi samo vidimo ugovor sa Fiatom , ali ne vidimo ugovore sa Slovačkom,Rumunijom,Mađarskom...
Uglavnom sve te multinacionalne korporacije neće dozvoliti štetne ugovore za sebe , posebno u srazmijeri sa raznoraznim kurton državama ili što bi se reklo buše gdje je mekano , jer su to u suštini špekulanti i oportunisti

Jednostavno su u poziciji da se mogu postaviti kao Šojić sa onom , ima ko hotje.

Tako da mogu glavu dati , da je većina ugovora o proizvodnji izvan matične zemlje , sem možda SAD i Kine , štetna za zemlju domaćima , ali mi imamo tu nesreću što Fiatu loše ide , pa nema ni mrvica za razliku od ostalih.

Autor Đorđe 10 Apr 2016, 00:06

Drugo, Renault je pametna firma, i ne kupuje robote po svaku cenu, jer ti roboti smanjuju kvalitet proizvoda- lupi neko i osta ziv. Daj Boze da zna sta je robot i s kakvom preciznoscu radi. Nema coveka koji to moze da ostvari. Nisu to unikati pa moze i ovako i onako svi automobili moraju biti isto uradjeni.

Autor B.M 10 Apr 2016, 01:19

B.M
Koliko je Fiat ulozio svojih para kod nas?
Koliko je Srbija do sad ulozila u Fiat-Srbija, od zemljista pa na dalje?

Autor NemanjaBB 10 Apr 2016, 02:52

Sve sto je drzava dala Fiatu, jos vise sada daje mnogo manjim investitorima za nikakvu tehnologiju. Dodje na pr. neka firma sto pravi kablove i mi joj poklonimo zemljiste, napravimo halu, oslobodimo je poreza i damo pare. A praviti kablove i automobil nije isto. kako koja firma dolazi sve imk vise dajemo. Na pr. za fabriku FAP je drzava davala vise nego Fiatu pa opet nisu uspeli da je prodaju. I ako bi jos neki proizvodjac automobila hteo da dodje u Srbiju morali bi mu dati ne isto nego jos vise jer se takmicimo sa drzavama u okruzenju a Rumunija i Madjarska nas vec uveliko prevazilaze u autoindustriji. I Fiat je planirao da ode u Rumuniju ali se u zadnji cas odlucio za Srbiju. Znaci u Srbiju najverovatnije nece doci vise niko.

Autor B.M 10 Apr 2016, 06:01

Najveci problem u Srbiji je velika zaostalost u razmisljanju, sto se vidi i na ovoj temi. Umesto da se okrenemo buducnosti ovde ce 20 god. raspravljati o ugovoru koga nisu ni videli i sta je ko rekao, ko je koga prevario. Kada je neki ugovor potpisan to je kraj i rasprave vise nema, mozemo samo o sledecem. Dal je dobar ili los to jkedino eksperti mogu da procene, po meni je dobar za Srbiju, jer bi mnogo vise izgubili da Fiat nije dosao, jer nijednu drugu fabriku nismo uspeli da prodamo. Fabrike autobusa, kamiona, traktora, spec.vozila? Niko nije hteo ni dzabe!

Autor B.M 10 Apr 2016, 06:13

B.M. je rekao:
"Na pr. za fabriku FAP je drzava davala vise nego Fiatu pa opet nisu uspeli da je prodaju."

Ovo nije tačno, ni slučajno! Fiatu je u kešu dato blizu milijarda evra, + sve pogodnosti, subvencije, besplatan transport 2 godone i sl...

B.M: je rekao:
"Fabrike autobusa, kamiona, traktora, spec.vozila? Niko nije hteo ni dzabe!"

Možda nije hteo za Džabe, mada je tu bilo i dugova i svega nešto, nego nije im ponuđena milijarda, i subvencije ko Fijatu.
On novca koji je uložen u FAS, moglo je se otvoriti 10 firmi kao FAP, da posluju i da se takmiče strani investitori. Evo, FAP-u ne mog da naprave jednu ulicu koju su obećali, a ostalo nije uloženo ni cvonjka, sem šuplje priče i obećanaj Sisu, koji je čeka strpljivo.

Znači, Srbija je sve sto je imala slomila u Zastavu, a Fiat pravi model koji niko drugi ne bi pristao. Jednostavno, Srbija je obmanuta, a Fiat je do sada inkasirao preko milijardu evra.

B.M. da li da Fiatu napravimo autoput, pa da počnu da prave 300 000 vozila kao što reče?? I

Autor Oktopod 10 Apr 2016, 10:55

haha, pa nasa drzava jedva skupi pare za plate i penzije a kamoli da Fiatu da milijardu $ i to u kesu. Poima nemas, pare za rekonstrukciju fabrike uzeli su Srbija i Fiat od evropske banke na zajam, jer tolike pare niko ne drzi u slamarici. Na svaki ulozen dolar od strane Srbije Fiat je ulozio dva. Fiat je vlasnik dve trecine fabrike a drzava trecine. Sve je to poznato odavno, jedinoi nije nekom ko prati to zadnjih par godina.

Autor B.M. 10 Apr 2016, 11:21

B.M.
Ko će da vrati kredit za Fiat??
Vanzemaljci ili građani Srbije??
A tu je slomeljeno i živih para iz buđeta.
Da ne pričam što je uništena postojeća fabrika koja je pravila automobile, koji su mogli u izvoz i to po zahtevu Fiata. Uništema je licenca za Punto 188 koju smo skupo platili tim latinslim prevarama!

Uglavnom, od uloženih para u FAS, moglo se dići 10 kompanija kao FAP, a imali bi i Zastavu, koja je bila sposobna da sklapa tržišno bilo koji jednostavniji auto, i da pri tome zapošljava 10 000 radnika.

Autor Oktopod 10 Apr 2016, 11:33

Kredit je uzet i za staru Zastavu kad je gradjena, a garantovao je Tito, ako si cuo za njega. Talijani su dobili vise muzej nego fabriku jer je prosek starosti masina bio 40 god. Trebalo je ulaganje od nekoliko stotina miliona da bi se dobila moderna fabrika, a drzava je jedva cekala da se otarasi Zastave a kamoli da ulaze u nju. Bez Fiata bi morali da stavimo katanac na fabriku i to bi bio kraj nase autoindustrije.

Autor B.M. 10 Apr 2016, 12:29

B.M. zastupa interese Fiata a ne Srbije, to je opšte poznato.
Zato vrti demagogiju ko papagaj.
Da se on kojim slučajem pita, brzo bi bankrotirala Srbija.
Stvari su vrlo jasne, država je mogla mnogo pametnije da uloži nego da da pare Fiatu a od toga nema ništa.
Radnici rade za 250e, doprinose Fiat ne plaća, porez, ništa.
Dačijini radnici rade za 950e.
Fiatovi radnici moraju da taksiraju da bi preživeli.
Eto šta Srbija ima od silnih bačenih para uloženih u krpelja zvanog Fiat.
Da su dali te pare radnicima, poljoprivredi, bilo gde, mnogo bolje bi bilo.
B.M. je plaćen za ovo što piše.
Kao što su Dinkić i Tadić potplaćeni da potpišu ovaj štetan ugovor po Srbiju, ali šta ih briga, neće oni to da plate.
Što kaže Oktopod, neće vanzemaljci da plaćaju tu štetu, nego gradjani Srbije.
Uz Tadića i Dinkića, Fiat plaća i ljude poput BM-a, da mažu narodu oči, ali džaba, ne prolazi.
Ja još nijednom nisam video da BM zastupa interese Srbije.
Samo Fiat, kuka i plače za autoput, kao da to može da promeni situaciju prodaje.
Pa kolko ono obećavaše godišnje 200-300 hiljada komada, pa ništa.
Verovatno je to zbog autoputa. :)))

Autor P1 10 Apr 2016, 12:50

B.M.
Srbiji ne treba "savremena fabrika", nego fabrika koja zapošljava što više radnika.
Zastava je bila kompletna firma koja je uspešno proizvodila Fiat automobil, koji ničem nije gori od ovoga iz "savremene fabrike".

Pošto je Fiatu trebala "savremenea fabrika" a ne Srbiji, trebalo je da Fiat u polju Koroman, ili bilo gde, ili uz autoput, napravi NOVU fabriku, a da postojeću Zastavu ne dira!

Ne! Fiat je uništio konkureniju, platili smo prvo rušenje Zastave, a onda gradnju "savremene fabrike" Fiatu, kojom je otpušteno više od pola radnika. A postojeći radnici imaju manu platu nego ranije.
Pri tome, Zastava je plaćala ili se zaduživala za sve poreze i akcize, i carine.
A FAS ili ti sad FCA ?? Pa Srbija (to jeste srpski narod) plaća sve dažbine Fiatu. A naši unuci će otplaćivati kredit Fiatu, mnogo godina pošto latini pobegnu sa sve savremenim robotima.

Šta smo mi ?? Jage? Ovce?
Ja bi rekao nesretna država, sa nesposobnim, nepismenim i korumpiranim političarima.

Autor Oktopod 10 Apr 2016, 13:02

Ne moze radno mesto biti ispred napretka i tehnologije, onda nikad nebi ni uveli kompjutere i robote i svi bi imali posao.. Drzava koja nema svoju tehnologiju prinudjena je kupovati tudju bez obzira koliko kosta inace ce zaostati u razvboju.. Ne razumes se u ekonomiju pa je onda glupo da ti dalje objasnjavam. Na zalost tako je s vecinom u Srbiji uglavnom raspravljaju o necem sto slabo znaju. Poz.

Autor B.M. 10 Apr 2016, 13:20

Pit , jel ti stvarno misliš da Rumun na montažnoj traci ima 950€ platu?
Jest ali samo za mjesec Limburg...

I ova tema pokazuje da smo mi Srbi vrsni stručnjaci za sve oblasti , od ekonomije , fudbala pa do vanjsko politićkih dešavanja...

Niko ne spori da je ugovor sa Fiatom nepovoljniji za državu , ali takav bi bio i sa Renaultom , BMW-om ili bilo kim drugim.
Jer sve su to surovi kapitalisti a ne mecene koje vole Srbiju i Srbe ili Rumuniju i Rumune...

Sad je glavni i osnovni problem što Fiat još uvijek na Evropskom tržištu nema prodaju , za razliku od gore pomenutog Rumuna koji ne može zadovoljiti potražnju za Daciama.

A ovo gore spomenuto o 10.000 radnika koji bi sastavljali auto za potrebe domaćeg tržišta je smješno , sa realne ekonomske strane utopija neodrživa...

Realno , Zastava je mogla jedino napraviti povoljan ugovor sa nekim samo krajem 80-ih , kad je bila jaka , poslije je to bio samo jad i čemer kad si u poziciji daj šta daš...

Tako da nama ostaje samo nada da će Fiat stati malo na noge , da bi imali koju mrvu , ali pošto smo Srbi takvi, kakvi smo , više volimo da uspije Renaultova fabrika u Maroku , nego Fiatova u Srbiji...

Autor Đorđe 10 Apr 2016, 13:21

Djordje
Ne treba biti veliki strucnjak pa zakljuciti da je ugovor sa Fiatom izuzetno stetan po Srbiju.
Zato je i zatamnjen.
Prvo to, je odma za zatvor.
Zatamnjujes narodni novci kako se trose, ko da ti je baba ostavila to.
Dalje, novac koji je bacen na Fiat, od koga Srbija nema nista, mogao je da se upotrebi mnogo korisnije i pametnije.
Gde bi mnogo vise ljudi imalo posao a i drzava bi imala korist.
Nazalost, od Dosmanlija pa naovamo, imamo marionete koje su placene da sve domace uniste i da dovode strance, dajuci im sve moguce i nemoguce, a Srbi da budu jeftina radna snaga.
Zato izmisljaju 1001 namet domacima, da plate strancima "investicije".
Zato nam je i tako.

Autor P1 10 Apr 2016, 14:16

B.M

Mi svi ne znamo, nismo ga videli, ali jesu eksperti?!
Ti mislis da je dobar ugovor, jer si ga video i ti si taj ekspert?
Ovde samo vidim da si njihov bot. Iskreno

Autor NemanjaBB 10 Apr 2016, 18:00

Kad malo omatorite prestacete da verujete u bajke. A bajke su upravo ono sto hocete, da neko dodje i pokloni nam fabrike i tehnologiju, dovede komponentase, zaposli i obuci radnike i izvozi milijarde. Realnost je sasvim drugacija, vise niko ne poklanja nista, cak sta vise gleda da naplati, ili ce investirati u drugu drzavu. Ima u okruzenju jos drzava koje takodje placaju i oslobadjaju od poreza pa mogu birati.. Ako niste znali nismo vise u socijalizmu, novac ide gde moze najvise da se umnozi.

Autor B.M 10 Apr 2016, 18:50

A sto se mene tice ne samo da nisam fioatov bot vec ga kritikujem sto je uopste dosao u Srbiju. Velika greska, pravna, politicka, ekonomska, kako god hocete. Politicki smo u svadji sa susedima, ekonomski zaostajemo a sudstvo nam jke katastrofa. Znaci Srbija nije sigurna drzava za velike investicije i cudi me da se Fiat tu prevario,.

Autor B.M 10 Apr 2016, 18:55

18:55
Kamo srece da Fiat nije dosao u Srbiju, ne bi ni ti botovao na blogu.
Bilo bi to korisno i za Srbiju i za blog.
Kolko je do sad Srbija dala Fiatu ?
Ako smes da napises.

Autor P1 10 Apr 2016, 19:07

B.M
Nisi Fiatov bot, samo ga kritikuješ što je došao u Srbiju :))
Nagovori ih da odu ;)
Saamo prvo da se razduže i plate ceh.

Autor Oktopod 10 Apr 2016, 19:12