
Od prvog kontakta do konačne odluke o kupovini prošlo je samo šest dana. Sva komunikacija između kompanije Antamotor, vodećeg distributera Nissana u Galiciji i kupca Raula Escolano realizovana je isključivo u elektronskoj formi preko ove društvene mreže.
Escolano je uputio mejl na nekoliko adresa automobilskih brendova širom Španije sa zahtevom da mu se automobil proda isključivo putem društvene mreže.
U kompanija Antamotor, jednom od vodećih španskih distributera automobila ovog japanskog proizvođača, bili su impresionirani Escolanovim inovativnom pristupu. On je postavio video prezentaciju na ovu društvenu mrežu i zamolio ljude da preko Twittera glasaju za jedan od modela koji su se našli na njegovoj konačnoj listi. Više od 2,6 miliona korisnika učestvovalo je u glasanju. Prema rezultatima ankete Nissan X-Trail dobio je najveći broj glasova (43%), što je doprinelo da dođe do zaključenja transakcije sa dilerom Nissana.
U maniru čitavog poduhvata na kraju je kod Escolana u kuću došao kurir kako bi se završila transakcija na mreži, a automobil je isporučen dva meseca nakon početka komunikacije.
Izvor: Netauto.rs