
Kako pišu "Novosti", radnici "Parking servis" od 15. avgusta na teritoriji Novog Beograda i Zemuna počinju kontrolu i naplatu parkiranja na opštim parkiralištima van zoniranog područja.
Prostor duž Bulevara Zorana Đinđića i deo Zemuna, u krugu oko zgrade opštine i na delu Keja oslobođenja dobiće oko 1.500 novih parking-mesta u takozvanoj Plavoj zoni.
- Time je rešen dugogodišnji problem nepropisnog parkiranja, gužvi u saobraćaju, a stanovnicima tih ulica omogućeno je povlašćeno parkiranje - navode u ovoj gradskom preduzeću.
Takođe, još jedan od noviteta koje "Parking servis" uvodi u narednom periodu jeste mogućnost da u zoni Sava centra svi koji imaju "bus plus" kartu mogu po simboličnoj ceni od 200 dinara da parkiraju automobile celodnevno.
Izvor: Novosti.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Parking Servis
I opet ce svi zaposleni da prave guzvu unutar bloka da ne bi placali 285 din dnevno...
Tako je bilo pre nego sto je parking u z. Djindjica uradjen, sad je prazan do 17h, posle ce se napuniti. Videcemo kad prodju odmori, nisam optimista. Trebala je dnevna karta biti 100-200 din. Generalno sam za smanjivanje broja automobila u gradu ali ovo nije nacin.
Da nisu derikoze, ne bi im parking Opstine stajao prazan godinama. Mogli su da skinu rampu i da tu naplacuju parkiranje.
Uros Cuore Sportivo
Ja odavno govorim da celi grad treba da se "zonira". A rešenje za stanare oko "plave zone" je da i njima uvedu "neku zonu". Svejedno koju, i u crvenoj zoni MESEČNA karta za stanare je samo 450 dinara (kao i zelenoj). Tako ćeš "poslovne ljude" isterati "iz bloka" ( "osoboditi" ga za stanare) i "uvesti ih" u plavu zonu", gde dnevno parkiranje košta 285 dinara. Za mesec dana (na bazi 5 nedeljnih radnih dana), to bi bilo nešto preko 6.000 dinara mesečno, a koliko u žutoj zoni košta mesečna karta "za poslovne ljude". Ima logike (meni) da bude isto.
Ali, kako rekoh, najsrećnije (za sve) bi bilo da sve bude "neka zona" ( a da paukovi rade svoj posao, kao i da se uvedu "lisice", kao u CG, čik tamo probaj da se parkiraš gde tome mesto nije, odmah ti stave lisce, ne znam samo odakle im onolike lisice).
Tada bi ljudi itekako vodili računa kada i kuda kola voze i gde ih i koliko parkiraju. I gradske gužve bi bila značajno manje.
@moron,
Svakako sam za to da stanari dobiju svoje nalepnice kako im niko ne bi parkirao van glavne naplatne zone. S druge strane, kad je parking vec napravljen a vec sad zvrji prazan iako naplata pocinje od ponedeljka (mada jeste sezona odmora...) uveo bih da dnevna karta bude maksimalno 100-150 dina a da sat ostane 30 din. Tako ako neko ostane kratko moze da plati i duze ako mu je tako jeftinije a za nekog ko ostaje ceo dan nije vise od pakle cigara/pljeskavice/skuplje kafe...
Ja dolazim na posao motorom tako da ne brinem tu brigu al' me vise boli zadrzavanja vozila u desnoj trtaci "na pet minuta samo" i onda ta traka bude neupotrebljiva za GSP. Tu bih ja ljisice uveo.
Jbt, neki ljudi cak ostavljaju kola na delu gde zutom bojom pise BUS. Da ne pricam sto je Ceda(ili njegova zena) umeo da parkira ispred pesackog i onog PitStop restorana....
UCS
Sama činjenica da plava zona predstavlja vremenski neograničeno parkiranje predstavlja veliku povlasticu i nisam za to da u "plavoj zoni" u poslovnim zonama na N.BG (ili bilo gde drugo) dnevna karta košta "maksimalno 100-150 din", kada ti u isto vreme nemaš mogućnost da odeš "sa one strane Save" i da svoja kola bukvalno "zaboraviš" za te pare. Šanse nema. Tamo je "dnevna karta" ( makar i ona "pretpostavljena", nekadašnja "doplatna" ) višestruko skuplja (ako platiš "kaznu" u roku od 8 dana biće ti "dnevna" nešto preko 900 dinara ).
Izvini, ali ne deluje mi logično da "dnevni zaborav" kola u Z. Djindjića košta samo 285 dinara, a negde u zelenoj zoni, u Južnom bulevaru ili bilo kom drugom "sokaku" na Vračaru ili Dorćolu da mene "dnevni zaborav" kola košta preko 900 dinara. Nema to logike.
Hoćeš da voziš kola po gradu Beogradu - ok, ali - plati parkiranje, ali ne da dnevno parkiranje na N.BG bude samo 100 dinara, a sat vremena u garaži u Masarikovoj i 95.
Ma, hajde molim te, zašto?
Isto "javno dobro" je u pitanju i ovamo i tamo.
@moron,
Slazem se sa tom logikom ali NBG je biznis blok i mogucnost parkiranja je upravo ono sto dovodi firme na ovu stranu reke. Ne mogu nikako da povezem teskobu starog grada i shirinu novog...
Ps,ispred Rode u Omladinskih brigada akcijska mesecna parking karta je 4.500,tj.oko 200 po radnom danu,isto kao ispred Sava centra uz Bus plus,sto svako moze da izvadi.Sto je onda parking kod SC nekome kao skup? Nije.
Treba da naplacuju parking i u celoj Vladimira Popovica.
Kom procentu "poslovnih" ljudi je 4500 nistavno? To bi zahtevalo platu od 200+. Ja ne verujem da je 99% zaposlenih placeno preko 50-70 hiljada. 10% samo za parking na poslu? Sve bi to bilo u redu da odrzavaju javni prevoz. Bus plus je sramotan. Nesnosne guzve, nedostatak osnovnog medjusobnog postovanja, manicno upravljanje vozilima, neurednost vozila... ja u GSP ne ulazim.
Srbija sve radi kako bi smanjila consumer potrosnju. To je najgora stvar koja moze da se uradi ekonomiji.
Fordovac
Po "zakonu veklikih brojeva" nije malo 4.500 dinara mesečno. Naprotiv. To je sila para. Ali, ja ne znam "u kom to filmu" ljudi žive ukoliko očekuju da u današnje vreme u gusto nastanjenoj urbanoj ili poslovnoj sredini nemaju trošak za parkiranje vozila?
Ljudi koji u BG misle da je "skupo" platiti parkiranje 4.500 dinara mesečno za parkiranje svog metalnog ljubimca "na poslu", treba da se malo "prošetaju" ostalim gradovima Srbije i da vide u kom to još gradu danas u njegovoj "poslovnoj zoni" ima toliko besplatnih mesta za parkiranje koliko ih "gratis" još uvek ima na Novom Beogradu. Takav "gratis" grad za parkiranje kao taj deo N.BGD-a ne postoji.
Da, parkiranje je skupo, ali, to je deo "posedovanja kola".
I biće vremenom samo suplje.