
50-godišnji Surjeet Bassi, 50-godišnji Indijac koji živi u SAD-u već tri decenije, 3. juna je kod Mercedesovog dilera Prestige Motors u Nju Džersiju želeo da kupi novi Mercedes GLS550, ali je menadžer u salonu odlučio da mu ne prodaju automobil jer je "iz visokorizičnog područja" gde stanovnici kupuju vozila i zatim ih "eksportuju islamskim fundamentalistima i terorističkim organizacijama".
Menadžer nije želeo da popusti ni nakon Bassijevih uveravanja da nema nikakvih veza sa Talibanima i da je vlasnik kompanije za transport medicinske opreme, a nije pomoglo ni to što je Bassi bio spreman da potpiše ugovor po kome bi se obavezao da neće eksportovati vozilo u naredne tri godine.
U međuvremenu je Bassi angažovao advokata koji je podneo tužbu protiv Prestige Motorsa zbog kršenja ljudskih prava, tražeći pritom odštetu od 1,26 miliona dolara, uz obrazloženje da njegovom klijentu nisu želeli da prodaju automobil zbog grube rasne diskriminicije.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Budalaština. Želim mu da dobije dilera na sudu.
Ne znam što se on pravi pametan , kad SAD pomažu i stoje iza pomenutih.
Odakle one silne Tojote.
Elem, sigurno niko nece kupiti novi GL za te svrhe kojih se diler pribojava.
Druga stvar, šta njega briga, njegovo je da proda a kupac može s njim šta hoće. Ne znam što nije otišao kod drugog dilera. Ovog treba oguliti i oduzeti mu licencu.
:D Kako volim ove seljacine koji misle da su Bogom dani, a ima ih na svim podnebljima. Cuo je on da su teroristi negde odande. Prvo, Islamski teroristi nisu iz Indije, drugo ovaj covek je verovatno Hindus. A koriste pik ape, ne GLS, ni oni nemaju toliko novca.
Ekvivalent srpskim seljacinama koji misle da su evropske vrednosti isto sto i istopolna zajednica.
Američko licemjerstvo na dijelu.
U prevodu ,ne može svako slati pomoć islamistima kad već postoje savezne institucije koje to rade.
ovo je vise pravilo mercedesa koji ne dozvoljava da vozila koja prodaju sa jednog kontinenta prodaju na drugom. bila je prica u medijima pre mozda 5-6 godina gde su neki silni kupljeni mercedesi u americi na kraju zavrsili kod nekog privatnog kupca u aziji, koji je bio optuzen za uvoz droge u ameriku. secam se da je tad Mercedes ponistio ugovore sa mnogim salonima jer su na taj nacin ostetili reputaciji kompanije.
da nije pravilo mercedesa sumnjam da bi ovaj salon odbio da proda auto - sta salon briga gde ce auto posle zavrsiti, njima je bitno da oni dobiju pare. ali mogu posle imati problema sa vrhom kompanije
To je ovaj Mercedes?
https://www.theguardian.com/business/2010/mar/24/daimler-fine-corruption-investigation
Mile antena
Kakve to veze ima ?
Pa ne možeš ti da sprečiš niti da utičeš šta će ko i sa čime da radi. Smejurija.
On moze da da pare nekom da ga kupi pa da ga "proda" njemu onda. I eto. Priča o narušavanju reputacije je takodje smešna.
Tom logikom, što se proizvodi oružje ?
Ne ubija pištolj nego čovek.
@ P1,
ne mozes kompletno da sprecis, ali mozes znacajno da smanjih sanse da se to desi.
ne znam zasto je prica o narusavanju reputacije smesna. zbog cega mislis da mercedes nije imao znacajnu prodaju u americi dugo vremena posle rata? glavni razlog je bio taj sto su svi videli mercedes kao zvanicni auto hitlera, a niko nije zeleo da vozi auto u kojem se hitler vozio.
isto tako, zbog cega mislis da recimo ferrari danas trazi da mu se dostavi video pre nego sto pristane da ti proda vecinu svojih auta? mozda ne za california i slicne "jeftinije" ferrarije, ali svakako za laferrari i ranije za enzo. tako je i sa mercedesom gl. hoce li doktor iz californije ili floride hteti kupiti taj auto ako u medijima izadje prica da ga takodje poseduje kriumicar droge iz azije? verovatno ne