
Jedan od McLarena P1 GTR prikazan ove godine na Goodwood Festivalu brzine je bila i njegova nova LM verzija legalizovana za drumski saobraćaj (jedan primerak je u Goodwoodu vozio bivši Indy 500 pobednik Kenny Bräck), a za čiju modifikaciju se pobrinuo Lanzante Ltd. koji je za to dobio dozvolu od McLarena.
Bräck je za volanom McLarena P1 LM tada oborio Hillclimb rekord za drumska vozila u Goodwoodu, a sada stižu najave da bi P1 LM mogao da krene i na rekord na nemačkoj stazi Nirburgring.
To bi trebalo da se desi kasnije ove godine, tokom finalnog set-upa vozila. Lanzante doduše navodi da im novi rekord nije prioritet, ali ako uslovi budu dobri pokušaj je realna mogućnost.
McLaren je još ranije saopštio da je standardni P1 Nirburgring prešao "za manje od 7 minuta", dok vreme Porschea 918 Spyder iznosi 6 minuta i 57 sekundi.
P1 LM je od P1 GTR modela lakši za 60 kg, ima hibridni pogonski sistem sa 986KS, lakši izduvni sistem, modifikovani aerodinamički paket (izmenjeni prednji spojler, modifikovani zadnji spojler, krov i drugi delovi od vidljivih ugljeničnih vlakana...), volan po uzoru na Hamiltonov McLaren MP4/23 iz 2008 F1 sezone, elemente od ugljeničnih vlakana u enterijeru...
Ivan Mitić – Autoblog.rs