home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ultimativni sportski automobil, kako ga naziva njegov proizvođač, Bugatti Chiron zahvaljujući svom 8,0 litarskom W16 quad-turbo motoru razvija snagu od 1103 kW, odnosno 1500KS i najveći obrtni moment od 1600 Nm. Ali, ako se to pokaže nedovoljnim, iz nekog razloga, ovaj pogonski sklop (95% različit od onoga u Veyronu) se može "nadopuniti hibridnim komponentama".

Tako bar tvrdi Bugattijev šef Wolfgang Dürheimer koji je eventualnu hibridizaciju Chirona dakle navodi kao način povećanja snage ovog automobila, a ne kao način povećanja njegove ekonomičnosti kako bi mnogi mogli da pomisle. Ako bolje razmislite, kada je reč o Bugattiju i Chironu koga uopšte i briga za potrošnju goriva?

Osnovni problemi kod eventualnog uvođenja električnih pogonskih delova su ograničenost unutrašnjih dimenzija i ukupna masa vozila koje trenutno uznosi 1.995 kg. Uprkos tome, Dürheimer priznaje da u Bugattiju razmatraju tu mogućnost.

U svakom slučaju čak i ako se reše sva tehnička pitanja, i ako hibridni Chiron i dobije zeleno svetlo za proizvodnju, sigurno se to neće desiti brzo. Naime, isporuke standardnog modela još uvek nisu ni počele, a već je naručeno preko 200 od ukupno 500 planiranih jedinica. Drugim rečima, nema žurbe za novim posebnim verzijama koje će povećati prodaju.

Koliku dodatnu snagu bi u Bugattiju želeli da dobiju eventualnom ugradnjom hibridnog pogona za sada nije poznato.

Izvor: Autonet.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / Bugatti



čitanja : 1018



Komentari