home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Novi Renault Scénic nastavlja Renaultov ‘’pobednički’’ niz u sferi bezbednosti, koji francuski proizvođač dosledno sprovodi, ali i predvodi tržišnu utakmicu u poslednjih 15 godina. Novi Scénic je 20. Renaultov model ocenjen sa maksimalnih pet zvezdica za bezbednost koju sprovodi nezavisna institucija Euro NCAP.

Renaultova posvećenost bezbednosnom aspektu vozila podignuta je na zavidan nivo 2001. godine sa modelom Laguna II, koja je ujedno bila pionir i predvodnik modela ocenjenih sa maksimalnim rejtingom od pet Euro NCAP zvezdica.

Četvrta generacija Scénica stiže kao potvrda Renaultove liderske pozicije na tržištu, budući da je poslednji krug testiranja u režiji nezavisne institucije Euro NCAP pokazao da je Scénic jedan od najbezbednijih vozila u svom segmentu. Zahvaljujući čvrstoj strukturi karoserije i nizu pametnih tehnoloških dodataka poput aktivnog sistema za kočenje u slučaju nužde i detekciji pešaka, novi Scénic postavlja nove standarde u segmentu MPV vozila.

Najnovije tehnologije su pomogle Scénicu da ostvari rezultat od 90 posto za zaštitu odraslih, 82 posto u segmentu zaštite dece i 67 posto za zaštitu pešaka.

U pogledu pasivne bezbednosti novi Scénic predstavlja vrhunac u segmentu. Korišćenje čelika visoke čvrstoće i elastičnosti omogućava visok stepen zaštite putnika unutar bezbednosne ćelije. Kuriozitet ovakve gradnje leži u činjenici da kvadratni milimetar strukture trpi pritisak od čak 120 kg. Osim toga, zona gužvanja karoserije je izmeštena mimo putničkog prostora i ima visok stepen apsorpcije sile prilikom sudara, čime se značajno štite životi putnika unutar bezbednosne ćelije. Istovremeno, novi Scénic donosi vazdušne jastuke nove generacije, koji imaju adaptivnu tehnologiju u slučaju aktiviranja.

Kruna Scénicovog bezbednosnog nivoa jeste inovativna tehnologija. Scénic je jedino vozilo u segmentu kompaktnih monovolumena, koje u seriji ima aktivni sistem za kočenje u slučaju nužde i detekciju pešaka. Novi Scénic ujedno implementira Renaultovu opredeljenost ka lakom svakodnevnom korišćenju vozila koristeći niz modernih sistema asistencije u vožnji poput: Head-Up displaya, adaptivnog tempomata, sistema za samostalno parkiranje, sistema koji upozorava vozača o napuštanju kolovozne trake itd.

Izvor: Muskiportal.com / PR saopštenje



čitanja : 886



Komentari

Bravo renaultttt....

Autor Neso 01 Sep 2016, 13:05

Čestitke !

Autor moron 01 Sep 2016, 16:24

Citam podatke sa ovog testiranja, Scenic ima impresivnih 1.517 kg kao monovolumen/krosover C-segmenta, a Levorg kao vozilo jednog segmenta vise i to u karavanskoj izvedbi 1.574 kilograma... izgleda u Renault-u idu obrnuto od aktuelnog trenda, mada i Clio i Megane su najjace verzije sa 1.6 turbo motorom uparili sa EDC-om verovatno zbog vece mase, koja bi se verovatno odrazila na ubrzanja do 100 km/h da je menjac rucni...

Autor Orlo 01 Sep 2016, 20:08

Orlo
Znači, sa 1.533 kg moj "cvrčkomobil" je "solidniji" od novog Scenica :)

Autor moron 01 Sep 2016, 20:38

@ moron
Iskreno pored sigurnosti od 5 "zvjezdica" kod 500L, ta masa donosi prednost u sudaru (naravno ne daj Boze) tako da je dobro sto je "solidan"...

Mada, ne znam kako da poverujem u tu brojku, kada na sajtu ali i na FCA Fan blogovima nista ne pise o toj tolikoj masi 500L koji je B-segment MPV... jedan bloger je stvorio sumnju kod mene u iskrenost podataka koje iznosis... :) ;)

Autor Orlo 01 Sep 2016, 21:29

Orlo , spomenuti Levorg , ne znam jesi ga vidio uživo , ništa nije veći od karavana i limuzina C segmenta , tako da ta masa nije ništa spektakularno.

Autor Đorđe 01 Sep 2016, 22:24

Renault standard...

Autor Renault Terminator 02 Sep 2016, 04:55