home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nissan je premijeru aktuelne generacije modela Note održao na sajmu automobila u Ženevi 2013. godine, ali sada najavljuje da će ovaj 402 cm dugački model početkom 2017. godine izbaciti iz svoje evropske ponude.

Razlog leži u sve manjoj popularnosti ovog segmenta, budući da se godišnje (po rečima Nissanovog evropskog šefa za prodaju i marketing Guillaumea Cartiera) proda oko 600.000 vozila, za razliku od nekadašnjih 1,1 miliona.

Note se za potrebe evropskog tržišta proizvodi u Sunderland fabrici u Velikoj Britaniji, dok je u prvih osam meseci ove godine u Evropi plasirano 24.800 komada (prošle godine u istom periodu 33.038 primeraka). Inače, više od 50 posto prodaje Nissana Note u Evropi se i ostvaruje u Velikoj Britaniji.

Tu je još jedan razlog zašto se Note povlači iz Evrope. Nissan je naime pripremio novu generaciju Micre, koja je dimenzijama porasla u odnosu na stari model pa u Nissan Europe veruju da će time popuniti prazninu koja će nastati odlaskom modela Note.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 904



Komentari

solidan auto, vozio sam ga par puta kao rental. u americi cvt menjac ima losu reputaciju sto je jedan od kljucnih razloga zasto sam prosle godine kupio yaris umesto note

Autor mile antena 07 Okt 2016, 06:03

Ja sam nakon voznje NOTEa odlucio da kupim Jazza. Brat ga uzeo kao rent a car i meni se bas svideo, secam se da sam drzao tempo sa s klasom na Ibarskoj.

Aktulni model mi inace ima prejeftin enterijer, ali mislim da je odlicna kupovina kao polovan kod nas jer su cene izuzetno niske

Autor J4ZZER 07 Okt 2016, 09:46

Sad sam gledao cene Note-a i "smrzao" sam se. Od svega.
Neki ljudi se ovde smeju baznoj motorizaciji kod 500L (1,4 sa 95 ks), a ona je u rangu NAJJAČE dostupne motorizacije za Note. Smešno.
Cene da ne pominjem (u svetlu konkurencije).
Kakav je danas kvalitet i "podrška", to ne znam, ali znam jednog koma je je na Nissan Primeri 1,8 u garanciji na jednom klipu pukao "osigurač" koji sprečava "rotaciju" karike (najpre je počeo da loče ulje (govorili mu da je to ok), pa da gubi snagu postepeno (vremenom mu je padala maksimalna brzina), a na kraju se motor i "ugasio" zbog začepljenja katalizatora).
Magarca su od njega pravili u garanciji u raznim ovlašćenim servisima u Beogradu,a tek po isteku garancije (kada su se kola "trajno ugasila") je pravu istinu (i obim finansijske katastrofe) saznao u ovlašćenom servisu u Subotici.
Uvoznik (tadašnji i današnji) prstom nije mrdnuo, a vlasnik tih kola, čovek koji se do tada kleo u Japance ( i samo njih "menjao" ), Japance je zauvek napustio...

Autor moron 07 Okt 2016, 12:25

Razbio ga 500L u prodaji, sta ce nego da se vrati kuci! :)

Autor carobnjak 07 Okt 2016, 13:53

Nije umesno porediti Note sa Toyotom.

Autor vojvoda 07 Okt 2016, 23:34

kvalitet mehanike ne cini jedan auto bolji od drugog.

Autor mile antena 08 Okt 2016, 05:16