home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Revoz proizvodni pogoni Renaulta u Sloveniji, tačnije u Novom Mestu, opet će biti kolevka za najpopularniji model ove francuske marke.

Nakon što je pre više od dve godine Renault doneo odluku da u Revozu proizvodi samo model Twingo i Smart Forfour, sada se zbog izmena na tržištu ipak odlučio da u ovu fabriku uvede proizvodnju modela Clio četvrte generacije.

U najavi povratka Clija na proizvodnu liniju u Revozu, koji je zakazan za februar sledeće godine, Renault ističe da ovo predstavlja i odličnu priliku za nova radna mesta i zaposlenja. Fabrika Revoz trenutno zapošljava 2.100 ljudi.

Revoz će početi da ulaže u prilagođavanja proizvodne trake kako bi se na vreme pripremili za početak proizvodnje Clia.

Renault je doneo odluku da ponovo pokrene proizvodnju ovog popularnog gradskog modela u Novom Mestu zbog rasta potražnje i činjenice da proizvodne linije u Flinsu u Francuskoj i Bursi u Turskoj ne mogu odgovoriti na trenutne zahteve i potražnju tržišta.

Fabrika u Novom Mestu je proizvodila model Clio od 1993. godine pa sve do prošle godine, s tim da je u poslednjim godinama proizvodnja bila bazirana na Campus modelima Clia ranijih generacija. Nakon toga Revoz se fokusirao isključivo na zajedničkom projektu Renaulta i Daimlera, tačnije na proizvodnju modela Twingo i Smart Forfour. Samo u periodu od 2008. do 2015. godine Revoz je proizveo skoro 1,5 miliona modela Clio II.

Iz Revoza ističu da je na odluku Renaulta da vrati proizvodnju Clia u ovu fabriku uticala činjenica da ovaj pogon kontinuirano ostvaruje dobre rezultate proizvodnje i da odgovara zahtevima za visokim kvalitetom i nudi mogućnost povećanja proizvodnje.

Izvor: Klix.ba



čitanja : 1502



Komentari

Revoz je pukao kao zvečka, sa Smartom i Tvingom. Najgora vozila uistoriji fabrike. Sa Klijom se vraćaju na staru slavu.

Autor Ex Yu 09 Okt 2016, 13:53

Sve sto je Mercedes podelio sa Renaultom to je propalo.Zato i nema 2.0cdi u Renaultima niti ce ga biti dok sve iz Renaulta savrseno funkcionise u Mercedesu.Sto reko Mikula,toliko o tome....

Autor Renault Terminator 09 Okt 2016, 14:28

@Renault Terminator,
zar ti stvarno mislis da svabe zele nesto da "dele" sa drugim kompanijama?
zao mi vas je - zar niste naucili iz slucaja "chrysler" sta ustvari daimler zeli?

Autor mile antena 09 Okt 2016, 16:03

I dok jedni se vraćaju, drugi polako pakuju kofere. Dali će FIAT uraditi ovako nešto sa fabrikom u Kragujevcu (povratak Punta Classic/Zastave 10) ili će otići, ostaje nam da vidimo.

Autor Zastava 09 Okt 2016, 18:48

Vec dele svasta, u Infinitijima Mercedes motori itd. Problem u Twingu nije Smart, vec sto sto model nema ni jedan kvalitet koji bi asocirao na twinga. Nema lakog pomeranja zadnjih sedista, ne znam ni da li ima onog "kabrio" krova, nije prostran kao prethodnici i nije jeftin.

I smart for4 je besmislen u svetu gde postoji Panda, PSA Toyota, Picanto itd. svi sa motorom napred, a dizajn je manje-vise slican po daleko nizoj ceni. Da makar ima neki unikatan aspekt, ali nema. Panda je makar 4x4.

Autor Fordovac 09 Okt 2016, 22:09