
Kako prenosi B92, najnovija studija konsultantske kuće Interbrand pokazuje da Toyota nastavlja višegodišnju dominaciju među velikim svetskim automobilskom markama.
Interbrand, jedna od kompanija koje redovno objavljuju listu 100 najvrednijih svetskih brendova, izašla je u javnost sa najnovijim izveštajem. Nas je naravno zanimalo kako su na ovoj listi plasirane poznate svetske automobilske marke.
Neprikosnovena je i dalje Toyota. Vrednost japanske auto-marke procenjena je na 53,58 milijardi dolara, što predstavlja rast od 9% u odnosu na prethodnu godinu. Drugo mesto među proizvođačima automobila zauzeo je Mercedes koji je uvećao svoju vrednost za 18%, na 43,49 milijardi dolara.
Treći najvredniji auto-brend je još jedan proizvođač luksuznih automobila iz Nemačke, BMW, čija vrednost je procenjena na 41,54 milijarde dolara, uz godišnji rast od 12%.
Interesantno je da se na Interbrand listi 100 najvrednijih svetskih brendova ovog puta našao i Tesla Motors (zauzeo je 100. poziciju). Procenjana vrednost Tesle je 4,01 milijarda dolara. Među 100 najvrednijh svetskih brendova našlo se 14 automobilskih i jedan motociklistički brend (Harley-Davidson).
Pogledajte listu 15 najvrednijih automobilskih (i motociklističkih) marki na svetu:

Generalno, najvredniji svetski brend prema ovom istraživanju je Apple. Njegova vrednost procenjena je na 178,12 milijardi dolara. Google je drugi (133,25 milijardi dolara), dok je na trećem mestu Coca-Cola (73,10 milijardi dolara).
Izvor: B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs / Toyota
Zanimljivo da je Hjundai ispred Audija, Folcike i Poršea !
Nema RenoLe ni na vidiku...
Mora da će nekima teško pasti što im je i omrznuti Harlej ispred RenoLe... :)