home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Jedan vlasnik novog VW Golfa R je nakon tek pređenih 1.600 km počeo da se žali na svoj automobil...

Na toj kilometraži automobil je stao i upaljena je tzv. "Check Engine" lampica da bi na kraju u servisu konstatovali da su otkazali injektori koji su i zamenjeni u garantnom periodu.

Ali to nije sve, sledeće što je otkazalo je sistem detektovanja automobila u mrtvom uglu sa vozačeve strane.

Nakon ozbiljnih posledica u poslednjem skandalu koji je koštao VW više od 16 milijardi USD, izgleda da to nisu jedine mušice koje muče nemačkog giganta. Šta očekivati nakon 50.000 pređenih kilometara ???

Da ne bude da nešto izmišljamo u prilogu je video koji to sve pokazuje. Pitamo se, kako li će prodati sada Golfa nakon što u servisnoj knjižici ima zapisane ove servise na veoma maloj kilometraži. Mada, da se nalazi u našoj zemlji to bi se gledalo kao da je ugradio dva dodatna turbo punjača. Bar smo mi takvog mentaliteta kada je u pitanju VW brend.

Izvor: Turboportal.ba



čitanja : 1749



Komentari

Das Auto ! :)))

Autor P1 24 Okt 2016, 17:43

Golf R. Sigurno ga je kupio jer vozio kao penzioner.

Autor Fordovac 24 Okt 2016, 17:50

Fordovac
Da je penzos uzeo bi 1,2 benzin.
Kakva ti je to logika ?
Misliš da ovakav auto treba da traje samo ako se vozi polako ?

Autor P1 24 Okt 2016, 18:11

Ne, ali ovaj ga je verovatno silio. Ljudi ne mogu da shvate da je sve ovo "sport" zapravo fol. Da li treba da se raspadne pre 10e godine? Sigurno ne, ali za brdske trke nije.

Autor Fordovac 24 Okt 2016, 19:41

@P1
Zapravo ovde ne treba takav tvoj komentar :) Kreni kroz Italiju, od Milana ka Srbiji u toku odmora videces na strani najnovije Mercedese, Bmw-e, Audije koji cekaju slep sluzbe :)
Sta god kupio od auta danas, nista nije sigurno i to je cinjenica. Tuzno je kao letos, ML star 2, 3 godine u zaustavnoj traci, dignuta hauba, drzi se turcin za glavu, krenuo na put od 3.000km, zabola Mecka vec u Italiji. Kazem Mecka, Ali ima i drugih premijuma. E, sad da li je do odrzavanja ili nesto, ne znam. Kum vozi novu C klasu, toliko voli samo da sedne i vozi da me ne bi zacudilo da negde 'crkne' Mecka. I onda ce biti kriv Mercedes...A, pregleda se samo na servisu...

Autor dusan 24 Okt 2016, 22:16

Nema ovo veze kako ga je vozio , jer šta god radio , dizna ne smije otići nakon 1000km , ovo je očigledno jedan primjerak-roba s greškom.
Kroz moj prethodni posao , kad se auto počne vući po servisu i ganja se garancija , nema tu neke sreće.
Naravno pod tim ne mislim rasklimani komad plastike već ozbiljne kvarove na pogonskoj mehanici i elektronici

Autor Đorđe 24 Okt 2016, 22:34

Djordje
Upravo
Fordovac
Kako god da ga je vozio.
J*beš auto koji ne smeš da teraš a još je sportski.
Pa i dizel da je.
Samo naravno period razrade da prodje i da se ne gazi hladan i gasi odma nakon gaženja, posebno ako je turbo.

Autor P1 24 Okt 2016, 23:17

najnoviji car & driver ima 40,000 milja test na gti. na 30,000 milja je poceo da pravi vece vibracije na vecim brzinama koje diler nije uspeo da otkloni iako je auto pod garancijom. na 40,000 milja je kvacilo pocelo proklizavati

Autor mile antena 25 Okt 2016, 07:51