
Volkswagenovi planovi za redukovanje troškova će između ostalog za posledicu imati i ukidanje neke karoserijske varijante Golfa, a akcenat će biti, pogađate – na krosoverima.
“Moramo da pojednostavimo ponudu sledeće generacije Golfa, koja će imati manje varijanti u ponudi, jer moramo biti efikasniji u smislu troškova”, rekao je šef VW marke, Herbert Dis.
Svoju karijeru će najverovatnije završiti Cabrio ili SV, jer nijedan od ova dva modela nije dostupan globalno. Lošije šanse se daju modelu bez krova.
Unapređeni Golf će debitovati u novembru, a najavljena su značajna poboljšanja, mada po špijunskim fotografijama, unutrašnjost izgleda uglavnom identično. Dis želi manje skupu verziju modela na MQB platformi, koja bi bila prikladnija Golfovoj cenovnoj polistici. Umesto verzija Golfa, VW prednost daje modelima sa povišenim klirensom, poput Atlasa i Tiguana sa međuosovinskim rastojanjem.
Izvor: Vrelegume.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Volkswagen
Steta jer je Golf Cabrio jedan od najlepsih na trzistu u smislu sklada i savrsenih proporcija. Plus platneni krov koji mu odlicno "chuchi".
Golf kabrio koliko se prodaje kontra koliko standardni.
Tako da bi najmanja šteta bila njega ugasiti.
Prave frankeštajna sa prednjim delom jednog Golfa a zadnji starijeg modela.
308CC je najlepši u toj klasi.
Izuzev Eos-a, Golf kabrio uvek izgleda sakato.
Mada ih toliko ima da češće vidim Ferrari nego njega.
Nisam video 6-cu i 7-cu kabrio, a standardnih verzija koliko voliš.
Pit gdje nađe 308cc za etalon ljepote kad je on užas ,proporcije katastrofalne , bočna linija koja kod kabria treba teći fluidno kod 308 je to ogromna "guzičetina" da bi se skalamerija od krova mogla spakovati.
Generalno rijetki su oni koji su uspjeli izvući eleganciju iz koncepta 2+2 sjedala i tvrdi sklopivi krov , tako da mi je drago da polako postaju prošlost
Djordje
A koji je to kabrio u klasi lepši od njega ?
Da nije kockasti Megan ili ćosavi Golf ?
Jedini pristojan kabrio pored njega je Astra.
http://cdn.pinthiscars.com/images/peugeot-308-cc-6.jpg
https://autodata24.com/i/peugeot/308/308-cc/large/24412f06c3324129cdd7a9e4a9034769.jpg
http://srv2.betterparts.org/images/peugeot-308-cc-200-09.jpg
Jedino on izgleda lepo, ubedljivo i ozbiljno u toj klasi.
@P1
Zaboravio si na Cascadu...
http://i.wheelsage.org/pictures/opel/cascada/autowp.ru_opel_cascada_1.jpg
Audi A3 cabrio (iako je vise "premijum" od njih) je najlepsi kabriolet u toj klasi.
Megan cc i 308 cc imaju slican problem. Dok je 308 nazad uzasan da mu ni lepsa svetla ne bi pomogla dotle Megan odise skladom ali farovi nekako izgledaju cudno.
Ovaj difuzor na 308-ci na donjoj strani branika izgleda tako prepotentno. Kao da tezina zadnjeg dela ne drzi dovoljno zadnju osovinu na asfaltu :D
Orlo
Nisam, pročitaj 18:11. ;)
A3 kabrio isto deluje nesrećno poput Golfa ( modeli do najnovijeg ).
Tek ovaj novi A3 kabrio liči na nešto.
On je lep.
Samo nije baš ista klasa sa ovima.
@P1,
Sta ti smeta vizuelno na Golf 6 cabrio/A3 cabrio toliko? Platneni krov ili skraceni zadnji deo (ako mislis na prethodni A3 kabrio)?
UCS
Ne svidjaju mi se "hečbek" kabrioleti kojima je samo odsečen krov.
Za razliku od njih kod 308 i Astre se vidi da su konstruisani kao kabrioleti a ne samo "seci krov".
Jako ruzno mi deluju heč "bez krova".
Pit,CC Megane je isti užas kao i Peugeot.
Jedini CC automobili za koje se može reći da ima dozu elegancije su BMW 3 i 4 , Volvo C70 i uslovno Eos i Astra CC , ostalo sve je užas.
Što se tiče elegancije i stila , kabrio mora imati meki krov , tako da ovaj Golf , bez obzira što je relativno kratak , izmislio eleganciju za 308 , posebno kad je krov podignut.
Lepota je u oku posmatrača. Volvo C70 mi je još i lep. Ostali su za mene jako "sporni"
A ako bih morao da biram, uvek bih kod cabria pre odabrao tvrdi, nego meki krov. Kad pomislim, dok sam na vitari imao meku navlaku rezervnog točka, koliko samo puta su mi "dobri ljudi" to "isekli" :)
Djordje
Ukusi su različiti.
Meni ovi "Pokemoni" izgledaju užasno, komedija :
http://www.vwvortex.com/artman/uploads/cabriolet-1.jpg
I to kažem kao uslovno fan Golfa.
S druge strane, nisam fan Pežoa, ali u ovom segmentu je dizajnerski zadao domaći.
http://3.bp.blogspot.com/-OVeuCEJYC6Y/UBmSKK7VteI/AAAAAAAAA5E/8pPkzth7wBQ/s1600/2012+Peugeot+308+CC+035.jpg
Jedino njega i Astru bi razmatrao u tom segmentu.
Ostalo sve promašaj.
Ovi "posečeni" heč automobili izgledaju ko kada.
Za razliku od toga, 308CC je kreiran kao kabriolet, a ne "odseci hečbeku krov".
Pre bi i Megana izabrao nego Golfa kabria.
Da ne pričam tek Golf 4 kabrio, napred 4-ka nazad 3-ka, tuga...
Zadnji lijepi i elegantni Peugeot kabrio je 306 , ovo sve poslije je užas.
Golf kabrio je oduvijek bio heč osječenog krova , stoji da ne može imati istu eleganciju kao i kabrio koji je namjenski pravljen , pa je tako gore pomenuti 306 bio Apolon za tricu kabrio.
Iako ovaj Golf kad je u lijepoj opremi je ok auto , neki dan sam vidi plavog R , odlično izgleda.