home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Iz BMW-ovog M odeljenja je u aprilu saopšteno da će se M4 GTS proizvesti u samo 700 primeraka, a sve u čast obeležavanja 30 godina od prvog legendarnog BMW-a M3 čija cena na aukcijama i dalje raste.

Međutim, zbog očiglednog pritiska potencijalnih kupaca, BMW je na kraju priče proizveo 803 primerka GTS-a (3,8 sekundi od 0 do 100 km/h, 304 km/h...), od čega je njih 27 napravljeno za promotivne svrhe. I dalje veoma malo, ako pomislimo na ukupan broj stanovnika planete zemlje.

Poslednji proizvedeni M4 GTS je namenjen tržištu Sjedinjenih Država, a s proizvodnih traka je sišao 28. novembra.

M4 GTS koji pokreće 3-litarski 6-cilindarski biturbo motor sa više od 500KS proizvodio se u istim pogonima iz kojih su izlazili trkački modeli M6 GT3 i M135i Cup, a oznaka GTS podrazumeva da su u M odeljenju na osnovi standardnog modela M4 uradili nekolicinu trikova nakon kojih je M4 GTS postao to što jeste: auto koji preferira dane na stazi, ali se može registrovati i voziti javnim putevima.

Po poslednjim informacijama, nekolicina primeraka još uvek se može pronaći kod pojedinih prodavaca BMW automobila, a poznavaoci prilika na tržištu ovakvih rariteta tvrde da bi kupovina BMW-a M4 GTS s protokom vremena trebalo da bude veoma dobra investicija.

Izvor: Klix.ba

Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW



čitanja : 958



Komentari

Lose je prevedeno, to ne zameram vama.
803 je proizvedeno i ponudjeno kupcima i jos 27 u promotivne svrhe. Vecina i tih ce biti pre ili kasnije prodato, ako ne svi. To je 830 a planirano 700.
Da stvar bude jos bolja.. M4 DTM Champion Edition je zapravo isti ovaj automobil u drugom odelu. Dakle, jos 50 komada.

Autor Petar 06 Dec 2016, 00:58

Ups, moja greska. Ne 50 nego jos 200 komada. :)

Autor Petar 06 Dec 2016, 01:00

Na stranu performanse, ali ovaj automobil u estetskom smislu je je živi užas u odnosu na standardni M4...
Pa jel moguće da ne postoji drugi način dobijanja aerodinamičkog pritiska osim ovog debilnog Fast&Furious krila , koje usput rečeno stoji mu kao piletu sise?!
Znao je to BMW u prošlosti puno bolje napraviti a najefikasnije riješenje je bilo na CSL e46.
Isto ovi točkovi , posebno sa ovom kombinacijom boja su promašaj za ovakav model...
Takođe i unutra , mogli su da se potrude da varovi roll bara na nešto liče , kad su ga već naglasili onom kičastom bojom... http://i66.tinypic.com/m75oaq.jpg

Autor Đorđe 06 Dec 2016, 01:55

Djordje
Kod GTS-a akcenat je na performansama i sve je u službi toga.
Sve ostalo je u drugom planu.
Ne bi se baš složio da je živi užas u odnosu na standardni.
Elegantniji je standardni, ali ovaj ni nije pravljen da bude najelegantniji i najlepši.
Slažem se za boju točkova, ciganija.
Spojler možda nije najlepši, ali je tu zbog funkcije.
Što se tiče roll barova, mogli su da ih ostave u crnoj boji, ovako "štrče" i bodu oči.
Mada opet i to nije od presudnog značaja, nećeš gledati njih nego napred kud voziš.

Autor P1 06 Dec 2016, 12:33

Pa i CSL-u je bio imperativ biti najbrži , nije bez razloga jedan od najboljih M-ova svih vremena , ali isto tako može ponijeti titulu i najljepšeg i u pravom svijetlu oslikava onu , manje je više...
Sa ovim se išlo , da se ističe pod svaku cijenu a napravili su kontrafekt...
Relno , ovom autu u odnosu na standardni M4, najjača značajka što je limitirana serija.
Jer za tu razliku u cijeni standardni M4 se može "apgrejdovat" da bude i jači i brži i definitivno ljepši...

Autor Đorđe 06 Dec 2016, 14:34

Ma sve to stoji , jeste napredniji u odnosu na standardni , ali nije duplo bolji kao što bi se po cijeni dalo zaključiti , ali to što je limitiran mu je najjača značajka , jer da se pravi u količinama kao i standardni ,ni u ludilu se ne bi mogao prodati po toj cijeni.
Jer kažem , realno za tu razliku u cijeni se standardni "apgrejduje" da bude "aždaja" za tog GTS-a , a usto da bude i prihvatljive estetike.

Autor Đorđe 06 Dec 2016, 15:30