
Kada je ranije ove godine Škoda u SAD-u zaštitila nazive Superb, Octavia, Yeti i vRS, to je podstaklo glasine o mogućoj prodaji automobila ove marke na američkom tržištu.
Kako stvari sada stoje, od toga ipak neće biti ništa. Bar za sada... Jedan od članova VW borda je naime izjavio da oni možda jesu ludi ali ne toliko.
Ulazak na tako veliko tržište sa nepoznatim brendom, modelima fokusiranim na Evropu i nepostojećom dilerskom mrežom bi po njemu predatavljao čisto samoubistvo. Takođe, poslednje što Volkswagenu u SAD-u sada treba je kanibalizam unutar kompanije.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Hahaha. To je samoubistvo :D Reimenovati vec najprodavaniji ven i onda prodavati po 30% vecoj ceni bez ikakvih promena je pametno? Dovoditi svoj C segment auto na trziste sa dve godine zakasnjenja? Pametno? Postavljati se iznad konkurencije cenovno, a kvalitetom to ne opravdati(kad smo kod toga ni garancijom)? Pametno? Prodavati CC i Beetle bez provere kako vrata funkcionisu u zimskim uslovima. Pametno? Voditi kampanju za prodaju dizela kada su vec znali da su uhvaceni u prevari. Pametno? I najpametnije od svega ne prodavati mali kamionet, koji bi se pojavio pre konkurencije iz Honde i GMa. Ne zna se sta je bolje
Da se ne lazemo, prodaju se Skode tamo i sada, samo rebrendirane(Kodiaq i Atlas?)
Toliko o VW i samoubistvu u Severnoj Americi.