home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nepobediv kvalitet zimskog OMV MaxxMotion Dizela utkan je u njegovu specijalnu formulu i od sada ima još bolje performanse sa kojima se ističe čak i na vrlo niskim temperaturama, i to do -38°C*.

Ovaj vrhunski OMV MaxxMotion Dizel poboljšava performanse i produžava životni vek motora, zbog čega ga OMV preporučuje za korišćenje u svim zimskim uslovima. Premijum klasa goriva, OMV MaxxMotion, dostupna je potrošačima u Srbiji još od 2013. godine. Svake godine OMV konstantno poboljšava performanse zimskog OMV MaxxMotion Dizela koji njegovim korisnicima obezbeđuje, bolje performanse na putu, zaštitu motora i više pređenih kilometara.

Uz zimski OMV MaxxMotion Dizel izvanredne performanse motora dolaze do izražaja u svim zimskim uslovima i ono su što vlasnici vozila sa dizel motorima sada traže. Zimski OMV MaxxMotion Dizel sa svojom formulom i karakteristikama pruža svu neophodnu pažnju vozačima i njihovim vozilima, kako bi oni mogli da se posvete pouzdanoj vožnji i da bi obezbedili optimalno startovanje motora. Zimski OMV MaxxMotion Dizel je visokokvalitetno gorivo, koje je razvio ekspertski tim OMV iz Austrije i ima tačku stinjavanja (Cold Filter Plugging Point (CFPP)) do -38°C*. Njegova inovativna formula obezbeđuje čistoću motora i uklanja postojeće naslage i nečistoće, omogućujući ne samo izuzetno čisto sagorevanje, već samim tim i nisku emisiju gasova.

„OMV Srbija je oduvek imala fokus na kvalitetu goriva, tako je i ovog puta sa zimskim OMV MaxxMotion Dizelom -38°C*, koji je dokaz najvišeg kvaliteta. Prethodnih godina uspevali smo konstantno da unapređujemo zimski OMV MaxxMotion Dizel i bili smo jedini na tržištu koji smo svake zime dokazujući svoju lidersku poziciju uspevali da ponudimo nepobediv kvalitet zimskog OMV MaxxMotion Dizela“, rekao je tim povodom direktor maloprodaje OMV Srbija Decebal Tudor.

OMV je nastavio uspešnu višegodišnju saradnju sa nemačkim proizvođačem automobila visoke klase, Audijem, koji baš zbog svih svojih karakteristika, preporučuje korišćenje svih OMV MaxxMotion goriva, pa i ove njegove varijante, zimskog OMV MaxxMotion Dizela.

*- 38o C je CFPP vrednost prema SRPS EN 590 standardu. Prednosti koje zimski OMV MaxxMotion Dizel pruža variraju u zavisnosti od vozila, načina vožnje i tehničkog stanja motora i odnose se na poređenje sa gorivima bez aditiva, koja ispunjavaju minimalne lokalne standarde koji su u skladu sa EN 590.

PR saopštenje - OMV Srbija d.o.o.



čitanja : 2805



Komentari

Tesko djubre od goriva, ubedljivo najgore gorivo na omv-u , pricam i iz iskustvu a i sa razlogom jer mi je to struka.

Autor Stefan 08 Dec 2016, 21:24

Ja odavno ne tocim gorivo na OMV, i ubuduce necu, cak i da su najpovoljniji. Od mene Bedzet Pacoli nece dobiti novaca!

Autor Optimus Prime 08 Dec 2016, 21:44

@Stefan
Gde sipaš i gde preporučuješ da se sipa ?
Mnogi uzimaju od NIS-a tako da je svejedno gde sipaš otprilike.
Benzin još nije liberalizovan za uvoz, dizel jeste mada kod svih NIS-ove fakture...
Dizel je boljeg kvaliteta od benzina, benzin je očajnog kvaliteta...

Autor P1 08 Dec 2016, 21:53

Ja dizel samo NIS. Duže od decenije.

Autor moron 08 Dec 2016, 22:05

Svi sem mol-a uzimaju iz Nis-a. Dobar deo ove godine sam proveo radeci na terenu i u samoj rafineriji pa sam veoma upoznat sa situacijom. Omv ima ugovor sa gasprom njeft-om da kupuje velike kolicine i na duzi vremenski period tipa nekoliko god , samim tim dobili su znacajno nizu cenu goriva, ovu informaciju sam dobio jer sam pitao rukovodeci kadar kako to da rade u Nis-u a u kancelariji su im mape omv-a sa ucrtanim pumpama omv-a na karti. Inace omv je najbolji nisov kupac a njegove aditive koje navodno sipaju niko ne kontrolise. Gorivo na omv-u cesto je sumnjivog kvaliteta cak i gore Nis-a.

Pre par godina sam imao strucnu i mucnu raspravu sa menadzerom prodaje Omv-a Aleksandrom Markovicem koji je jedne zime odbio ogroman br reklamacija >50 jer je u gorivo tj evrodizela bilo svega i svasta cak i pah-ova, glicerola, fumarata i razlicitih organskih poliaromaticnih jed koja su strana sadrzaju goriva. On je tada mahao laznim rezultatima iz Jugoinspekta a rezultati analiziranih uzoraka iz rezervoara pokazivali su drugacije.

Tehnologija proizvodnje tj. prerade sirove nafte u Pancevu u raf. je dosta bolja nego pre 15 godina, ali pitanje je kvaliteta sirove nafte. Kvalitet sirove nafte koji pristize nije konstatno zadovoljavajuceg kvaliteta, i cesto varira. Inace obnovu rafinerije i modernizaciju proizvodnje smo platili svi mi gradjani Srbije, Rusi su samo uveli disciplinu, strogocu, pootpustali radnike i rasprodali mnogo toga. Gorivo iz rafinerije ima i jos jednu manu, njenu kontrolu. Odredjena kolicina testirana u avgustu je imala 10 puta vise sumpora, to je sve otislo u prodaju. Hocu reci da kvalitet kontrolise Jugoinspekt, Jugoinspekt je podlozan malverzacijama kako za gorivo tako i za obucu. Ako neverujete pogledajte po netu, malo po malo pa uhapse nekog iz Jugoinspekta.

Na trzistu najbolje gorivo ima Mol ( nije reklama) , koje pristize iz njihove rafinerije. Imao je i mol pehova, jer molovo gorivo prevozi klacka a kod klacke se cisterne ne peru, mulj se ne cisti , a cesto se desavalo posebno decembar 2011 kad su sipali pogresno gorivo u pogresan rezervoar - tada su naplatili autoodgovornost od osiguranja.
Na vecim pumpama od jednog pa sigurno do 5 sipanja goriva nece nastati problem sa autom ali konstantno sipanje goriva loseg kvaliteta hoce. Skoro sam radio servis na svom autu i bas sam zaostalo gorivo iz filtera sipao u flasu (mol-ovo gorivo) i u lab u kojoj radim testirao , minimalan procenat vode da se i ne primeti golim okom.

Ovo je moje misljenje na osnovu struke a i iskustva, svako ima pravo na svoj izbor i subjektivni osecaj kako mu se auto ponasa tokom voznje.

Autor Stefan 08 Dec 2016, 23:02

Stefan
Da, video sam da najviše hvale Mol.
Čuo sam čak da kod nas ona "bolja" goriva sa aditivima, ili 98 oktana benzin, da je isti onaj 95 samo ga prodaju po većoj ceni.
Znaš li da li je to istina ?
I da li je isti slučaj sa poboljšanim dizel gorivima ecto, avio itd.
ovo je greota što si napisao za Mol, da se tako prevozi i da zbog toga bude problem a gorivo dobro.
Ja sam malo skeptičan po pitanju kvaliteta goriva u Srbiji, koja god pumpa da je.
Kakav je kvalitet dizela, kakav benzina ?
Možeš li napisati redosledom gde je najbolje gorivo, dizel i benz, od većih pumpi, Nis, Mol, OMV, Eko, Knez itd.
Kakvo je gorivo u regionu ?

Autor P1 08 Dec 2016, 23:22

Stefan
Ima li kakvih realnih benefita kod dizela sa aditivima u odneosu na obican? Ili je samo marketing?

Autor ilijapaun 09 Dec 2016, 00:45

E ovako: 98 otkana jeste bolje od onog sto je 95 samo sto taj od 95 nema uvek 95 vec manje pa je samim tim bolje uzeti benzin koji je 98. U Srbiji opet cu reci nije reklama ali moj licni izbor je Mol ostali svi uzimaju iz Rafinerije u Pancevu samo sto se kod kneza ni u ludilu ne bih usudio da sipam gorivo. Sto se tice regiona makedonci manje vise skoro je kao kod nas samo sto su cene dosta jeftinije. A bosna nis i veci lanci jer mali privatnici muljaju 10000%. Hrvatska ima bolje gorivo jer njima Ina ne preradjuje naftu koja je loseg kvaliteta kao sto mi preradjujemo. Avio dizel sa Eko pumpi je obican dizel koji je navodno provucen i preciscen kroz avio filtere, da li dodaju aditive ne znam ali znam da na dizel ne idu avioni :D za one sto dodaju aditive - da kad se doda aditiv vozilo bolje radi ali ako je redovno odrzavano i ako sami sklopovi nisu amortizovani, sto znaci aditivi ce produziti trajanje ali zapusenje dizni, zapusenje egr ventila i sl. ce se kad tad desiti. E tu je samo glavno pitanje da li aditive sipaju u svaki rezervoar u kome lezi preradjeno gorivo i koliko, to ne mogu reci.

Autor Stefan 09 Dec 2016, 19:56