home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

U Kazahstanu je počela proizvodnja nekoliko modela ruske Lade, među njima i modela Xray i Vesta.

Za proizvodnju Lada se u toj azijskoj zemlji brine kompanija Asia Auto, koja je danas pored Xraya i Veste počeda da pravi i Ladu Largus i Grantu liftback.

Još od ranije Asia Auto u fabrici u Ust-Kamenogorsku proizvodi Ladu 4x4, Grantu sedan i Kalinu karavan.

Inače, tokom 2015. godine Lada je u Kazahstanu prodala 24.500 vozila, što čini oko 28% svih prodatih putničkih vozila u toj državi.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1597



Komentari

Kupio bih ovu Ladu. Da li mogu da je uvezem iz Rusije?

Autor Vule 09 Dec 2016, 22:20

Kazakstan? Jel to behu neki naši prijatelji, zajedno sa Rusijom, gde već godinama ne možemo da izvezemo 5000 automobila 500L bez carine? Ni u reciprotitetu.

Autor B.M 10 Dec 2016, 15:51

B.M
Rusija i Katahstan jesu naši prijatelji, ali nisu prijatelji Italijana, koji su im uveli sankcije.
Znači, Fijat 500L je pod ruskim sankcijama. (na moju radost i žabarsku štetu)
Nisu Rusi mali da ne znaju da se u Kragujevcu šrafi, farba i lepi italijanski 100% proizvod. Da je bar taj lepak naš, pa ajde - ali nije :)

Autor Oktopod 10 Dec 2016, 16:42

Oktopod 16:42
Upravo tako.
Slažem se od reči do reči.
Takodje bih dodao, Rusi nisu prijatelji ni botova, zato B.M. negoduje...

Autor P1 10 Dec 2016, 17:13

Da su nam Rusi prijatelji dali bi nam Ladu bez carine a ja ne mogu da je kupim ni sa carinom. Sramota!

Autor Vule 10 Dec 2016, 18:54

Ali Rusija i prijateljstva... Rusija je zemlja koja stiti sopstvene interese, a mi od tog "prijateljstva", sem okupacije posle Drugog svetskog rata, i okupacije jezika (slavjanoserbski) nemamo apsolutno nista. Nit je EU tu da bilo sta pokloni Srbiji, niti Rusija. Da su toliko naivni, davno bi propali.

Elem, ova Lada je jedan od boljih sub-compact modela u zadnjh 10 godina, makar vizuelno. Dizajnirao Steve Mattin, odgovoran i za S-Class, M-Class, A-Class, SL, SLK mkII, SLR McLaren, Maybach Mercedes, Grand Sports Tourer, Volvo S60, V60, XC60... sve dobar dizajn.

Autor Fordovac 10 Dec 2016, 18:57

O čemu ti pričaš ?! 18:54
Pa carinu naplaćuje Srbija a ne Rusija.
Nego bi mi trebali da ukinemo carine na Ruske proizvode-automobile.
Pošto su to Ruski automobili.
Rusija ne bi trebala Fiatu da ukine carine, već da ih poveća, da se slaže uz sankcije...

Autor P1 10 Dec 2016, 18:58

@P1

Ne menja stvar.
Nego reci ti meni gde mogu ovu Ladu da kupim, ili zašto ne mogu?

Autor carobnjak 10 Dec 2016, 19:08

carobnjak
Ne znam.
Ako je nema kod nas, tek onda je licemerno tražiti ukidanje sankcija za Italijanski Fiat.
Licemerno je u svakom slučaju.
Ali držati sankcije na Ruske automobile a tražiti ukidanje Italijanskog Fiata čija matica je uvela sankcije Rusiji je drsko, suludo, imbecilno.
Zato ih i Putin onako lepo voza, okruglo pa na ćoše. :)))
Ne postoji razlog zašto bi Rusija ukinula carine Fiatu.
Treba ih samo podići.

Autor P1 10 Dec 2016, 19:24

@P1
Pusti ti Fiat, tema je Lada.
Jedan 500L kosta bar duplo od ove bazna Lade, plus sto taj kontigent od 5000 ili i 10000 ne bi nista promenio na trzistu.

Zasto se Lada UOPSTE ne prodaje kod nad, nevezano za carinu?

Autor carobnjak 10 Dec 2016, 19:32

@ Vule / carobnjak, ajde se odluči za jedno ime. Ne može više imena sa jedne IP adrese i na istoj temi. I nemoj priču o tome da isti kompjuter koriste i tvoj kolega/brat/kum/tašta...

Autor auto 10 Dec 2016, 19:43

Naši bi prvo trebali da ukinu carine na Ladu pre nego što uopšte pitaju Ruse za uslugu Fiatu.
Rusija ne treba da ukine carine Fiatu.
Ne pratim Ladu tako da ne mogu da komentarišem zašto se ne prodaje kod nas.
Ako je duplo jeftinija, onda bi neko trebao da počne da uvozi i da se ukinu carine.
Putin je fin mnogo, trebao bi još više da ih zeza sa carinama. :)
Recimo da im da nadu, pa onda da poveća carine. :)

Autor P1 10 Dec 2016, 19:46

Auto
Ne brinite, hteo sam promeniti nik ali mi telefon ne dozvoljava.
Hocu da budem kao moji sagovornici...:)

Autor carobnjak 10 Dec 2016, 19:46

@P1

Ti kao najveći rusofil ma blogu ne pratiš Ladu???
Pa to je neoprostivo! :)

P.S. slažem se da Rusija nema nijedan realan razlog da uvozi bilo čija vozila bez carine, ali to nije odgovor zašto se Lada ne prodaje kod nas, u "bratskoj" Srbiji...

Autor carobnjak 10 Dec 2016, 19:51

Inače nekoliko hiljada 500L su toliko bitni Fiatu, da se neće lako oporaviti od tih sankcija Rusije. Koje gluposti vi lupate. Deca ko deca.
I sam Vučić je priznao da se radi o političkom pitanju a ne ekonomskom.

Autor B.M 10 Dec 2016, 19:53

Ko želi Ladu, neka kupi Daciju. Lada ima osnov Dacija (one bolje Lade).
Suludo bi bilo kupovati Ladu zbog servisa i cene delova.

A što se 500L tiče, neće se ona navozati ruskih puteva. Ali neka italijanci budu u zabludi, da ako budu fini možda im Rusi i kupe koji komad .
Zašto samo nas da Italijani lažu. Imamo i mi konja za trku.
Ako budu dobri nek se nadaju...

Autor Oktopod 10 Dec 2016, 19:54

@Oktopod
Dok se prodavao Logan prve generacije kod nas se mogla kupiti Lada, plus što je tada bila i naša Z10, znači tri konkurenta za 7-8 hiljada.
Zašto sada nema Lade kod nas?

Autor carobnjak 10 Dec 2016, 19:57

carobnjak
A ko bi kupio Ladu, pored ovolike konkurencije? Dacija, 500L. Fobija i sl roba....
Ko bi za 500 potencijalnih automobila organizovao servisnu mrežu?

Autor Oktopod 10 Dec 2016, 20:00

@Oktopod
Tada se Lada solidno prodavala.
Misliš da iskrenih rusofila nema puno u Srbiji?

500L košta duplo više od te Lade, samim tim konkurentnost otpada! A opet je najprodavaniji model u Srbiji...:)))

Autor carobnjak 10 Dec 2016, 20:05

Znate li koliko na pr. ima firmi u Srbiji koje izvoze u Rusiju a gde su vlasnici stranci? Uglavnom svi vlasnici boljih firmi su sa zapada. Što njima Rusija ne uvede sankcije?
Znači uopšte nije stvar u tome već jednostavno ne daju Fiatu ulaz na njihovo tržište bez carine, a razloga ima više.
I što bi onda mi kupovali njihovu Ladu, ni ona nije 100% Ruska.

Autor B.M 10 Dec 2016, 20:08

carobnjak
Pa bio je i punto najprodavaniji.
Realno, da je 500L za DŽ, bilo bi mi muka da ga gledam i da klimam njime. Bruka. A usput, daleko da je jeftin. Ne razume ljude koji se odluče za 500L. To ej običlno neka naša "srednji" stalež ljudi, polupismenih - pismenih a koji o vozilima ne znaju ništa. Isti oni što su Punta kupovali.

Pre bi prihvatio Ladu. Ali, vlasnik Lade je Reno, a on ovo tržište pokriva Dacijom.

Autor Oktopod 10 Dec 2016, 20:11

B.M.
Pa ako im nije bitno, što onda toliko kukaju za carine u Rusiji ?
Iovako je 500L podbacio sa planiranim brojkama, debelo, tako da im par hiljada nije za baciti.

Autor P1 10 Dec 2016, 20:12

Ko kuka za carine? Fiat to ni ne pominje, al je zato redovna tema političara iz Srbije još od Tadića i Dinkića.

Autor B.M 10 Dec 2016, 20:18

B.M.
Pa oni su istureni zastupnici Fiata.
Zastupaju interese Fiata umesto da traže nešto korisno za Srbiju.
Srećom to Rusi znaju pa ih lade redovno.
I treba da nastave šegu jer zastupnici za bolje i nisu.
Važno je da Rusi daju povlašćene uslove za srpske proizvode, za razliku od EU "prijatelja".
A pošto 500L nije srpski proizvod, nema ukidanja carina, prosto ko pasulj.

Autor P1 10 Dec 2016, 20:24

B.M
Recite ovima iz FCA, da ako budu fini, ako se budu baš trudili, ako u Srbiji budu uveli još jedan model, koji neće biti gadan kao 500L, ako budu počeli da uzimaju bar srpski lepak za lepljenje, možda im Rusi kupe koji kontigent (tog novog modela).
Za sada nije trud dovoljan.

Zato,
keep trying don't give up !!!

Autor Oktopod 10 Dec 2016, 20:27

@Oktopod
Naravno da ne razumeš, kao ni većinu tema na blogu.
Sreća pa svako može da izduva šta mu na srcu leži :)))

Ne postoji auto na srpskom tržištu koji nudi više od 500L za isti novac. To ti je odgovor zašto je i najprodavaniji. Drugo, svuda u okolino a posebno na zapadu je znatno skuplji. Treće, ne postoji auto te veličine koji nudu više unutrašnjeg prostora, što je presudilo u mom slučaju.
Hoćeš još? Emocije nisam ni spomenuo, samo činjenice...:)

Autor carobnjak 10 Dec 2016, 20:27

Da bar Fiat plaća Srbiji poreze, doprinose itd, pa da tražimo od Rusa.
Ovako naši poltroni hoće da budu veći katolici od pape. Da se dodvore strancima a
Srbija nema ništa od toga.
Zato mi je drago što ih Rusi kuliraju.

Autor P1 10 Dec 2016, 20:32

@Oktopod
Eto i Moron i ja smo akademski gradjani pa vozimo 500L, verovatno smo polupismeni.
A Punto me sluzio 8 godina bez vecih problema, ostao u familiji, prodao ga stricu! :)))

Tvoje trućanje nema realnu osnovu, možda tamo u tvojim krajevima, ovde nisi za uzor.
A naši polupismenjaci više vole premijum nemca od bar 200 kkm ako nisi primetio...

Autor carobnjak 10 Dec 2016, 20:35

@Oktopod, Fiat kad bi čekao da mu Srbi naprave delove za 500L još nebi ni počela proizvodnja. Da znamo nešto Fiat nam nebi ni trebao, nego bi sami pravili automobile, kamione, autobuse, traktore i ostalo. Kad jedna Rusija il Kina neznaju da naprave automobil sta onda mi da se nadamo.
Isto se odnosi i na delove, i tu se danas traži tehnologija a velika je konkurencija pa za svakog dobavljača konkurišu po nekoliko firmi i sa zapada i sa istoka. Tu takodje nemamo sta da trazimo, mozda neki manje vazan deo, delić mozemo da napravimo, kao što i radimo.

Autor B.M 10 Dec 2016, 20:36

carobnjak
Po meni 500L je promašaj decenije.
Ako dizajn preskočimo, udobnost ergonomija, stabilnost,ravno nuli.
Samo što vredi to je 1,6 MJ.
Žao mi je što se Fiat opredelio za Low coast vozila, za Balkan i izbeglice i gastarbajtere. Nemaju oni više išta normalno da ponude. Na žalost.
Davno je to neko pametniji od mene, ovde to predvideo, da će Fijat pasti na nivo Dacije.

Uzgred, da nije Italije, 500L ne bi imao račun da se proiuzvodi.

Autor Oktopod 10 Dec 2016, 20:39

B.M
Zaboravio si da smo i pre fijata, za vreme Tita, i pre njega pravili vozila i kamione.
Od kada je Fijat došao, samo lepimo, šrafimo i farbamo.
Kad je Jugo izvožen u SAD, Fijat nije znao ni gde je to.
Eto, posle 35 godina, uđe Fijat na tržišpte SAD, i isto je tamo tema za sprdnju, kao što je JUgo bio pre 35 godina.

Elem, 500L bi bio "idealan" da ga uvale italijani na Rusko tržište.
Ali, hebi ga - uveli im sankcije, a Rusi znaju da je na 500L čak i lepak nesrpski. Kad se ušlo u projekat jednostavnog vozila - 500L, računalo se na veliko rusko tršte. Ali cvrc Milojka!

Autor Oktopod 10 Dec 2016, 20:46

Kako moze neko da kaze da nam Rusi nisu prijatelji, pomogli su nam '99 hvala im za to veliko... nego mi i nase kratko secanje...

Autor Orlo 10 Dec 2016, 20:51

500L je promasaj decenije...
Digao nasu industriju iz mrtvih, najrpodavaniji mali MPV u Evropi vec godinama. Jedini pristojan automobil za 10 hiljada. Nije tacno da je nestabilan, i nije tacno da je neudoban. Za to postoje sportski automobili i limuzine, ali ne postoje za 10 hiljada. Koliko je pouzdan, ostaje da se vidi, ali za sada obecava. Svakom gradjaninu Srbije, kao suvlasniku FAS nije u korist da ga blati, pogotovo kad tome mesta nema.

I zasto uopste uplitati 500l u diskusiju o Ladama, koje su, takodje adekvatni proizvodi. Meni se pogotovo dopada Vesta karavan. A cak ni konkurencija nisu. Bilo bi zanimljivo da se Lada uvozi, ili da isti dizan proizvodi i Dacia, sa odrzavanjem cena na nivou Sandera i Logana.

Autor Fordovac 10 Dec 2016, 20:53

Fordovac
Trebala je da padne trampa. Ove Lade za 500L.
Tako da su sudbinski vezano.
Što se stabilnosti za 500L tiče, kad stoji u mestu, jako je stabilan.
Sedišta su pravljena na bazi stolica iz kafane. Kad je veselje da stane što više zvanica, ako se potuku da šteta bude što manja i sl...

Autor Oktopod 10 Dec 2016, 21:00

@Oktopod, vidim da imas skromno znanje jer samo budala moze da izjednačava nekad i sad. Pominjes Tita i Yuga i sta je bilo pre 30 il 50 god. a niti ima vise Tita, niti zivimo u socijalizmu i zatvorenom trzistu, niti je tehnologija sta je nekad bila kad je svako pravio auto. O 500L takodje nemas poima, kritikujes kvalitet, a radi se u najmodernijoj fabrici gde sve vaznije operacije rade roboti. Farbara je automatizovana, čak ni to ne znaš, a ulazis u diskusiju o fabrici.

Autor B.M 10 Dec 2016, 21:02

" Kad jedna Rusija il Kina neznaju da naprave automobil sta onda mi da se nadamo."
Rusi prave funkcionalna vozila, mnogo sposobnija , prohodnija i robusnija nego što Fiat može da zamisli a kamoli napravi.
Orlo
A što bi oni trebali da nas brane od zapadnih "prijatelja" ?
EU, USA i NATO-a.
Barem nas nisu bombardovali.
Rusija onda i Rusija danas nije isto.
Iovako su sada Rusi veći Srbi od Srba, što i nije teško biti od marioneta zapada na vlasti.
Uostalom, što bi se Rusi lomili oko nas više nego mi sami ?

Autor P1 10 Dec 2016, 21:05

Sandero Stepway Prestige 0,9 TCE košta 10.290, tako da ga je ipak i cenovno moguće porediti sa "našim" 500L 1,4.
Neki dan sam vozio rent a car Stepway varijantu (mislim 1,2 sa 75 ks) oko 150 km. Imao je baš lepe alu felne. I kvake vrata sa kojih se saprala boja. Naravno, pola instrumenata nisam video od obruča volana (jer se ni sedište, ni volan, nisu podešavali). Malo je trošio, ali su me uzbrdo preticali i kamioni ... Mislim da je logan sa 75 ks ( ali 1,4 ) mnogo bolje "vukao".

Autor moron 10 Dec 2016, 21:09

B.M
Nekad su se smejali jUGU u SAD kao danas 500L. Šta tu nije jasno?
Eto, Zastava je 35 godina naprednija od Fijata.
Čista konstatacija.

Što se proizvodnih pogona tiče, staru fabriku je srušio NATO ( baš i italijanski bombarderi), a ovu novu je finansirala Srbija. Problem je što je proizvod iz tih pogona lošiji nego neki iz pogona starih i 30 godina. Evo kao ova Lada .... i mnogi drugi.
Ali treba se truditi, Rusko tržište se može dohvatiti, samo napred. Bolji model, jeftiniji, više delova iz Srbije su siguran recept...

Autor Oktopod 10 Dec 2016, 21:10

moron
Ta Dačija 1,2 75ks, bi "odrala" čarobnjakovog 500L 1,4, pri tome toši 30% manje.
Hebi ga, zato na autoputu, na usponima ima spora traka za takva vozila :)

Autor Oktopod 10 Dec 2016, 21:18

Oktopod
Sa prosecnom potrosnjom od 7.6, ja prezadovoljan.
170 ide jo id sale, doduse kad se zaleti...
Opet gnusne lazi sa tvoje strane!
Neudoban i nestabilan?
Ajd iskteno priznaj da li si ga vozio? :)

Autor carobnjak 10 Dec 2016, 21:24

@P1
Izgovori o Jeljcinu alkholicaru kao razlog zasto nam nisu pomogli '99 su nikakvi, brat ili prijatelj ti uvek pomogne, a floskula "uvek su nam pomgali" nema realnog osnova jer nisu, njihov narod cak nije demonstrirao zbog NATO agresije nad nama tada, toliko o bratskoj Rusiji... inace sukob na Kosovu je krenuo jos '98, izmedju policije/vojske i separatista i ni tada nam nisu pomogli, sto bi svakako sprecilo agresiju '99... no opet hvala im, ipak "nas oni nisu bombardovali", i to je nesto...

Autor Orlo 10 Dec 2016, 21:25

@Oktopod,
Staru fabriku je srusio NATO-rece i osta živ. A onda smo mi za nekoliko meseci napravili novu? A danasnji automobili su po tebi lošiji nego onih Zastavinih od pre 30 godina?
Jel si ti uopste svestan kakve gluposti pises? Stvcarno nemam vremena za tvoje glupost pa ne zaobidji. Uostalom neću više ni čitati šta pišeš, očigledno želiš da provociraš a takve odmah otkačim..

Autor B.M 10 Dec 2016, 21:26

Oktopod , da li je tebi hobi trolanje?

Moron , nema 1.2 motor u Steepway a bogami nema ni alu felne , već samo prelijepe ratkape koje simuliraju alu ;)

Autor Đorđe 10 Dec 2016, 21:31

Đorđe
"Časna pionirska", taj Stepway je imao alu felne. Bio sam ubedjen da su čelične sa onom lepom ratkapnom, ali sam video "alu ogrebotinu" na njima, pa sam u sumnji najpre udario nogom u njih, pa i opipao rukom. Aluminijum. Čudan Stepway paket, nije imao klima uredjaj. Vozilo je imalo 122 km "na satu", ne znam koje je godište. Imao je lep "Blaupunkt" radio. Pre 30 godina bih ubio za njega. Nisam gledao saobraćajnu, pretpostavljam da je 1,2 od 75 ks, nemoguće da 0,9 onako loše ide (vidi na sajtu "renault rent a car" na PG aerodoromu koji je tačno motor ). Ja uzbrdo "po gasu", ali, šipak ... No, baš malo troši, ni 10 litara na 150 km. Ali sam zaista bio ponižen od strane kamiona na relaciji PG-Cetinje. Sreća, pa ima traka za spora vozila :)

Autor moron 10 Dec 2016, 21:40

Čisto da se zna, sve važnije mašine su pre bombardovanja izvučene iz Zastave, i to ne samo Zastave Automobila već i ostalih celina. Zastava Automobili je i fabrika koja je najveci puta "promasena" pri bombardovanju, nadjite na netu.

Autor B.M 10 Dec 2016, 21:44

Đorđe
Greška, nije imao "122 km na satu", već "122 kkm na satu" :)

Autor moron 10 Dec 2016, 21:50

Moron , nije isključeno ni da je 0.9 , jer je i on prilično mlitav tj. moraš ga dobro zavrtiti da bi imao štogod sape...
A onda i troši ko pravi ;)

Autor Đorđe 10 Dec 2016, 22:10

Đorđe
Ja samo pričam fabulu istine.
Kako ne primećuješ druge trolove, B.M i sl ???

Tebi svaka čast. Nemam zamerki na tvoj rad.... Ja se malo šalim, malo ozbiljno mislim.

B.M
Ti ne možeš da shvatiš pojam "nekad" i "sad", i da ponderišeš vrednosti iz raznih perioda na jednu vrednost.
"Nekad" je Jugo bio kvaliteta kao "sad" Fiat 500L.
Razumeš??? Mada za ovo treba i nešto više od botovskog posla.

Autor Oktopod 10 Dec 2016, 22:11

0,9 tce u Daciji se lako prepozna. Ide kao nevreme.

Autor Oktopod 10 Dec 2016, 22:12

Orlo
Dovoljna je informacija da je Jeljcin bio kucni prijatelj sa Bedzetom Pacolijem (OMV). Rusi nam jesu prijatelji, generalno gledano, ali nisu ni svi Rusi isti. Tada im je bio los covek na vlasti. Los i za njih, a kamo li za nas. Nadali se Ameri da ce Putko slediti jeljcinovu politiku, ali su se grdno zahebali.
Ko kaze da nisu bile demonstracije. Bile su, samo se o tome malo pisalo. Cak je i jedna grupa Rusa dolazila na one mitinge-koncerte, koji su odrzavani pocetkom bombardovanja. Sad mi je zao sto tada nisam imao dovoljno praznih VHS kaseta da to sve snimam i prikazem mladjim generacijama...
Sto se tice Lade,
moguce je da postoji neki ugovor izmedju RenoLa i Avtovaza o tome na koja trzista ce se plasirati Lada na Renoovoj bazi. Moguce je da mi trenutno nismo u toj grupi zbog Dacije i blizine proizvodnje. Kod nas mogu da se kupe Granta, Kalina i 4x4 (Niva).

Autor Optimus Prime 11 Dec 2016, 07:42

Optimus prime
Gde mogu da se kupe???

Autor carobnjak 11 Dec 2016, 10:39

„Sve važnije mašine su pre bombardovanja izvučene iz Zastave, i to ne samo Zastave Automobila već i ostalih celina“.

Ovo ni po čemu ne odgovara istini, toliko da ozbiljno dovodi u pitanju sve što je autor napisao o toj fabrici.

Medijske kuće obišle su „Zastavu“ nakon bombardovanje, lično sam svojim očima video šta je pogođeno, a i britanski časopis „Autocar“ je u februaru 2008. potvrdio da se radilo o ogromnoj šteti.

Autor CaMIRO 11 Dec 2016, 11:09

carobnjak 11 Dec 2016, 10:39
Jel' ti to nekog hebes ili hiperventiliras? Zar je tesko ukucati "lada Srbija" u pretrazivac?
Evo ti link pa zovi, salji mejl, itd.
www.lada.co.rs/prodaja

Autor Optimus Prime 11 Dec 2016, 13:57

Optimus Prime
Iskuliraj, zar ti je tako tesko da odgovoris?
To je novi sajt koji ranije nije postojao, pre par meseci je bio neki stari, vise puta se diskutovalo na ovu temu, cak je i Auto dao informaciju da nema zvanicne prodaje...

Otkad se Niva zova samo 4x4?
Gde je cenovnik?

Autor carobnjak 11 Dec 2016, 14:09

Optimus Prime
Zasto na sajtu VG stoji da je prodato NULA komafa u 2017. ?

www.vrelegume.rs/barometar

Autor carobnjak 11 Dec 2016, 14:15

P1
Nisi razumeo, ja sam pitao zasto se uopste ne prodaje. Plus da bi trebalo da ide bez carine ako smo prijateljske zemlje zar ne?
Plus malo provokacije, malo...:)

Autor carobnjak 11 Dec 2016, 14:30

Otvorio sam link O.P. što je ostavio.
Modeli koji se prodaju kod nas nisu konkurentni, zastareli su.
Ali Vesta i Xray mogu da se prodaju.
Naravno treba ukinuti carine ako naši vlastodršci pričaju da su prijatelji Rusiji.

Autor P1 11 Dec 2016, 15:02

P1
Sutra dolazi Lavrov, mozda i Lada bude pod tackom razno... :)
U svakom slucaju podrzavam prodaju Lade kod nas, ima puno onih koji bi je kupili!

Autor carobnjak 11 Dec 2016, 15:08

@caMIRO, ne brukaj se, samo nekoliko meseci posle bombardovanja hale su rasčišćene i ponovo pocele da rade. Jel to bilo moguce ako je fabrika unistena?
Ja sam tad radio u Zastavi i ne trebaju mi medijske kuće da me obaveste sta je pogođeno. Zar ti mislis da smo mi budale pa smo im vazne masine ostavili na tacni da ih unište? Jos su unapred obavestavali sta ce i kad gadjati. Naravno da je bilo velike stete ali hale nije problem obnoviti, mnogo vaznije su masine. Šta god je moglo da se iznese a da vredi mi smo izneli.

Autor B.M 11 Dec 2016, 15:13

Lada ima da se kupi u Srbiji,Lada 4x4 tj Niva, Granta,Granta Liftback,Kalina hatchback,Kalina universal i Kalina Cross.Postoji sajt ko hoce da kupi lada.co.rs

Autor AvtovazExpert 11 Dec 2016, 20:50

Današnja niva zaista ima perfomanse za poštovanje ( 142 km/h, ubrzanje 17 sec, potrošnja 10,8 lit *(Rezultat po direktivi EEC 93/116 – ispitivanje na valjcima. Podatak služi samo za poredjenje.)

Autor moron 11 Dec 2016, 21:47

carobnjak
Za te podatke treba da pitas admina/GLODUR-a VG. Nisam zalazio u to odakle casopisi crpe informacije o prodajnim brojkama.
AvtovazExpert
Mani me Grante, Kaline universal, Kaline Cross, Kaline Kovacevic...u stvari, ova poslednja je ok.
Kad ce kod nas Vesta i Rendgen(X-ray)?
B.M
Ti spasavao masine u Zastavi, a sad svesrdno branis Fijat. Cudne su mi misli i namere tvoje. Zabrinucu se ako (ne dao Bog) budem u situaciji da me ti spasavas, mozda na kraju zavrsim kod robovlasnika, kao sto je zavrsila i nekada najveca fabrika automobila u Yu.
Orlicko
I ja smatram da vodje velikih sila gledaju samo svoje interese. Ali te vodje se sustinski razlikuju. Zapadni vodja ce da te prvo otruje, prebije i zapali, pa onda da ti ponudi da mu budes rob. Istocni vodja ce prvo da ti ponudi da budes rob, a ako ga izigras onda ce te prvo cusnuti, ukoliko nastavis sa izigravanjem onda ce te prebiti.
1999. nas je Jeljcin prodao za oko 4 milijarde dolara (to je samo od Amera), plus ko zna jos koliko od njegocog kucnog prijatelja, pumpadzije. Inace, Zjuganov je tada u dumi trazio da se SRJ pomogne bar sa S-300, ali je alkosova administracija to ignorisala.

Autor Optimus Prime 12 Dec 2016, 12:58