
Hyundai Motor Company je treći put za sedam godina rangiran kao najkvalitetniji brend. Nagrada je stigla od strane renomiranog nemačkog časopisa Auto Bilda i na taj način je Hyundai obezbedio sebi jednu od najpoželjnijih nagrada i priznanja kada je auto industrija u pitanju.
Hyundai Motor je još jednom uspeo da pobedi svoje konkurente koji dolaze iz Nemačke. Detaljna analiza i evaluacija kvaliteta i pouzdanosti, uključujući povratnu informaciju od kupaca, istraživanje potrošača i ankete, kao i opsežno testiranje svih brendova se sprovodi godišnje od strane nemačkog najprodavanijeg auto magazina.
Konačni rezultat je veoma pozitivan za Hyundai Motor. Hyundai je osvojio 2.14 bodova na skali od 5 mogućih.Hyundai je za sedam godina osvojio tri puta prvo mesto. Magazin je posebno bio impresioniran kada je reč o testiranim vozilima i njihovoj izdržljivosti. Hyundai i30 je tokom testa prešao 100.000 km i osvojio ocenu “1” što ja najbolje dodeljena ocena ikad kada je test izdržljivosti u pitanju.
Komentari Auto Bild članova žirija: “Hyundai može da bude ponosan na napredak koji su ostvarili tokom proteklih par godina. Dodatno, Tucson i i10 kao dosta popularna vozila kada se u pitanju flote, testirana su 30.000 km bez indikacije na bilo kakvu grešku.”
Thomas Schmidt, je rekao: “Kvalitet je ključni element Hyundai brend strategije, a ova nagrada predstavlja potvrda za iskustvo i tehnološki napredak kompanije i tako otkriva nameru da do 2020. godine postanemo broj jedan azijski brend u Evropi.
Auto Bild ocenjuje dugoročni kvalitet i pouzadnost vodećih automobilskih brendova u svom Izveštaju Kvaliteta od 2001. godine. Glavni i ključni element je zadovoljstvo kupaca sa datim vozilom. Magazin evaluira sve opozive i ispravke koji su se desile tokom godine kao i faktore koji su objavljeni u izveštajima TUV-a odnosno Direkcije za tehnički pregled. Krajnji rezultat obuhvata i test izdržljivosti od 100.000 km, kao i testove u radionicama. Drugi izvor podataka za analizu je količina primedbi od strane čitalaca i pokazuju stepen zadovoljstva kupovinom kod potrošača i služi kao jasan indikator otklonjenih kvarova. Istraživanje potrošača sprovedeno je na 8.575 vlasnika automobila od strane Forsa istraživačkog instituta. Na kraju Auto Bild evaluira trajanje i sadržaj garancije koja se nudi kupcima novih vozila.
Izvor: PR saopštenje Hyundai.ba / Klix.ba
Realno, 100.000 km i nije neka velika kilometraza da bi auto trebao da pokazuje neke nedostatke.
Damko
Bilo je u poslednjoj deceniji savremenih motora koji su u prvih 50-60 kkm imali kraći interval zamene seta razvoda, nego li motornog ulja ... Za njih je tih 100.000 km veoma "ozbiljna kilometraža".
Tako da je supertest od 100.000 km ipak pogodan da pokaže neke nedostatke.
Puni su forumi kako otkazuju lanac ili turbina kod famoznih TSI motora vec na 30 hiljada km!
I to se pogonski sklopovi vole raspadati u "premiuma"
Zadnje što sam uspio pročitati , BMW 216d na Auto Bildovom maraton testu , prolupala radilica na malo više od 30.000km...
@moron
Nekako mi neocekivano deluje neki veliki problemi da se jave na toj kilometrazi, mozda i poucen iskustvom sa Golfom IV kojeg sam vozio skoro 8 godina. Kupio ga 5 godina starog sa jedva 100.000 km na satu (pitanje je koliko je prava kilometraza, mada su majstori komentarisali kod menjanja diskova da su fabricki bili na njemu tako da mozda i jeste prava kilometraza), 280.000 km na satu kad sam promenio auto, uvek redovno servisiran, ulje i filteri uvek na 10.000 km zamenjeni (mada mu je redovan servis bio na 15.000 km i po bordu, ali obzirom na to da je ulje polusintetika koje sam sipao mislim da je ovih 10.000 km bilo taman) i nikad nikakvih problema vezano za motor niti je trosio ulje (mozda do pola litra od zamene do zamene ako je dosta voznje autoputem pri maksimalnoj mu brzini bilo, ali to je zanemarljiva potrosnja). Zato mi nerealno deluje da novim autima crkavaju neki bitni sklopovi ako se pravilno odrzava. E, sad, bilo je primera da se u ovlascenim servisima ne odradjuje servis kako bi trebalo, ne zameni se ulje vec samo dolije, a prikaze se na racunu da je zamenjeno (cini mi se za audi i bmw da je bilo par takvih slucajeva kod nas), to je vec neka druga prica.
Kupio sam sadasnji automobil sa nesto vise od 60.000 km na satu, jos 2 godine (od 4, koliko daje seat ili 120.000 km) fabricke garancije, ne ocekujem da ce biti bilo kakvih problema bar dok garancija traje.
Damko
Na žalost, sa kolima je često stvar sreće. Ako je imaš, menjaš godinama samo ulje i filtere - kao ti.
Ako je nemaš, onda je nemaš :)
Ti super testovi na 100.000 koje radi AB nisu baš toliko korisni svima koje možda interesuje kupovina u svetlu činjenice da 100.000 km obično predju za samo oko dve godine. A to je baš mladost. I nesaglasno uobičajenom ritmu eksploatacije na našim prostorima.
Negde sam pročitao komentar o KIA garanciji, da je čoveku posle dve godine "crkla" instrument tabla. I "sedmogodišnja garancija" ni to ne pokriva.