
Vlasnici modne marke BMN, čiji logo neodoljivo podseća na BMW-ov, moraće da nadoknade štetu Bavarcima.
Kina je ima dugu „tradiciju“ kopiranja razno-raznih brendova i suočavanja sa tužbama. Uglavnom im to prolazi, ali ovoga puta je sud u Šangaju presudio u korist BMW-a, koji je vodio spor sa dve kineske kompanije, koje su registrovale logo vrlo sličan čuvenom plavo-belom propeleru.
U svojoj presudi, Šangajski sud za zaštitu intelektualnih prva je saopštio da je izvesni Žu Legin regisstrovao kompaniju Deguo Baoma Group Holdings Limited in China, još 2008. godine. Naziv se prevodi kao German BMW Group Holdings Limited. Žu je zatim kupio i registrovao naziv „BMN“, kao i logo sličan BMW-ovom.
Sud je rekao da su Žu, Deguo Baoma i Čuangđija povredili BMW-ova prava u Kini i iskoristili reputaciju. Zbog toga će morati da plate nadoknadu od 3 miliona juana (oko 432.000 dolara) BMW-u.
Ranije u toku godine, Jaguar Land Rover je takođe pokrenuo kampanju protiv Jiangling Motora, čiji je Land Wind X7 SUV „bezobrazna“ kopija Range Rover Evoquea. BMW i od ranije ima iskustva sa kineskim kopijama, kada je lansiran Minijev klon Lifan, 2008. godine.
Izvor: Vrelegume.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / BMW