Hyundai opet otpustio šefa za Severnu Ameriku

Hyundai se u Severnoj Americi ponaša kao naši privatnici, što znači zaposliš, držiš malo, i optužiš ga za svoju nesposobnost i otpustiš.
Gospodin po imenu Dave Zuchowski je bio šef za Severnu Ameriku od 2014. godine, a Hyundai ga je, prema tvrdnji Automotive Newsa otpustio jer nije ispunio plan prodaje. Kao da neko može nekome nešto prodati ako na drugoj strani ima boljih proizvoda. Onaj što ga je otpustio trebalo bi na njegovo mesto, čisto eto da pokaže kako se to radi, ... pa da onda sam sebe otpusti.
Gospodin Dave će naći sebi posao, a ovaj koji je radio ... pa valjda je svestan da je bio privremen. Jer je i njegov prethodnik otpušten iz istog razloga.
Izvor: Automotosvijet.com
A što da ga ne otpuste kad nije ispunio plan prodaje. Dobar menadzer treba i da premaši plan. Menjati dok ne dođe sposoban.
"Kao da neko može nekome nešto prodati ako na drugoj strani ima boljih proizvoda."
zato je i postavljen da bude sef - da bi napravio bolji proizvod od konkurencije i samim tim povecao prodaju.
i nije ga otpustila jedna osoba vec ceo board of directives.
koji li je samo "novinar" pisao ovak tekst ... mozda bi bilo bolje da se drzi tekstova o tome kako je stanija objavila novu sliku.
Ne nego će da dobija debelu platu a rezultati nisu bitni. To može samo u državnoj službi i javnim preduzećima u Srbiji...
Hyundai i Kia su do juce bili 20% jeftiniji od konkurencije, a bili su 2x bolje opremljeni. Dokazali su da dodatna oprema ne mora da kosta koliko drugi naplacuju. A Danas Kia i Hyundai ne konkurisu cenom, jos se guraju u premijume. Kome prodati skup uvozni auto pored domaceg sa visedecenijskom reputacijom? Full Sportage kosta 41.000€, a BMW X1 kosta 39.000€
A što da ga ne otpuste kad nije ispunio plan prodaje. Dobar menadzer treba i da premaši plan. Menjati dok ne dođe sposoban.
Autor B.M 25 Dec 2016, 05:30
Isto primeniti na Fiat u Srbiji, šut karta.
Nakon prvobitnih obećanja od 200-300 hiljada godišnje, nema ni 100.
Dovesti neku ozbiljniju i pošteniju kompaniju.
Da, danas KIA i HYUNDAI već malo gube kompas sa cenom ...
Kad pomislim samo na 1.0 turbo u ceed-u, taj je skoro skuplji nego bilo šta slično u toj klasi.
A i njihov siledžijski marketing mi ide na živce, posebno u svetlu garancije. Imaju najkraću garanciju na koroziju "iznutra ka spolja" ( 7 godina ), ali tu garanciju u trajanju od 7 godina "prodaju" kao najdužu garanciju u Evropi
Sve sto je potrebno je da se pogleda 3-4 juznokorejska filma. Ta nacija ekstremno surova i u svadji s emocijama.
Jasno je da ce da ga otpuste ako mu je performansa slabija, posebno jer ovi menadzeri imaju po pravilu takve "zlatne padobrane", bonuse i uslove da se coveku sledi krv u zilama.
Ali celu ovu pricu treba posmatrati i sa dodatnog aspekta drzave iz koje Hyundai dolazi, a onda sve to dobija jedan malo siri aspekt - ta marketinska agresivnost ne dolazi iz M. Milankovica ili Slovenije, vec iz matice. I to onda racionalnom coveku uvek dozvoljava mogucnost sumnje u sve te razne "titule" koje Hyundai/KIA "osvajaju", u kombinaciji sa nestvarno agresivnim marketingom, sponzorstvima, donacijama.. ali to je vec pricca za neki drugi socio-psiholoski aspekt..