home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Administracija aktuelnog predsednika Sjedinjenih Američkih Država želi da donese brojne regulative koje neće odgovarati Donaldu Trampu

Sa nešto manje od tri nedelje do dana inauguracije u SAD-u (20. januara), predsednik na odlasku Barak Obama žuri sa brojnin zakonima i propisima vezanih za automobilski sektor pre nego što Donald Tramp preuzme dužnost.

Iako je Tramp ostao relativno tih o svojim konkretnim stavovima u pogledu postojećeg zakonodavstva, može se pretpostaviti da će on imati nešto opušteniji pristup prema kompanijama koje lokalno proizvode (to je uostalom i bila jedna od tačaka njegovog programa prilikom kandidature), u ovom slučaju automobile.

Budući da nije veliki zagovornik ekološke regulative biznisa, verovatno će pokušati da ublaži propise koji se odnose na efikasnost potrošnje goriva novih modela vozila i čistoće izduvnih gasova.

U izjavi za Detroit News, viši saradnik za nezavisni Eno Centar za transport Jeff Davis rekao je da se čini da Obamina administracija ubrzava uvođenje novih propisa koji bi mogli da budu teško ukinuti kada krene Trampov boravak u Beloj kući.

Najočigledniji primer za to je federalna Environmental Protection Agency (Federalna agencija za zaštitu okolinu) i njeno traženje za smanjivanje prosečne potrošnje game novih vozila koja se prodaju u SAD-u. Pre tri nedelje je automobilski ad hoc savez koji se sastoji od Fiat-Chryslera America, GM-a, BMW-a, Jaguar/Land Rovera, Mercedes-Benza, Toyote i Volkswagena lobirao kod Trampa da poveća predložene brojke o potrošnji kad postane predsednik, a pridružio im se i Ford.

Osim toga, Barak Obama radi sa svojim Ministarstvom transporta na finalizovanju okvira za testiranje autonomnih vozila i regulacije za konektirana vozila. Mnogi nagađaju da bi Tramp takođe mogao da odluči da smanji propise koji se odnose na takve automobilske tehnologije i da tako ubrza njihov razvoj, ali i potencijalno ugrozi učesnike u saobraćaju.

Izvor: Tportal.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 914



Komentari

Ovaj samo gleda da izazove probleme. Nije očekivao da će na neke dripačke poteze pre odlaska i pokušaja zavade biti šmekerski matiran. :)
Sad pokušava ovo, ko zna šta će još slediti od očajničkih poteza.
"Demokrate" teško podnose poraz...

Autor P1 03 Jan 2017, 11:25

Ne postoje demokrate nego investitori. Naftna industrija je u vlasnistvu republikanaca. Budimo srecni sto se Lokhed npr zamerio Trampu, pa nema naznake ogromnih vojnih ulaganja, vec suprotno.

Autor Fordovac 03 Jan 2017, 13:00

Glavni problem je u tome sto Amerika jednostavno ne moze da prati Evropljane i Japance.
Ocigledno da su ovaj rat izgubili pa sad istrazuju metode kako da americki automobil ucine konkurentnim.
Papucicagejt i dizelgejt nisu vise fore jer su provaljene.

Najradije bi da zabrane Kinezima da rade to sto rade, ali to ce moci malo sutra.

Autor vojvoda 05 Jan 2017, 00:46

ford i gm su prosle godine imali profit od po $8 milijardi. koliko evropskih i japanskih firmi se mogu pohvaliti takvim uspehom?

i jos nesto: usporedi uvozni porez za nemacku, japan i ameriku. pa mi onda pricaj ko sta namesta.

Autor mile antena 05 Jan 2017, 01:03