
ŠKODA Muzej u Mladoj Boleslavi je zabeležio rekordnu posećenost u 2016. godini. Sa istorijom brenda ŠKODA je došlo da se upozna više od 242.000 čeških i inostranih posetilaca.
Prostor muzeja ne privlači samo modernom izložbom već velikim brojem kulturnih događaja. ŠKODA Muzej u Mladoj Boleslavi nije samo izložba istorije fabrike ali i multifunkcionalni objekat za čitav niz kulturnih i društvenih događaja. 2016. godine muzej je imao rekordnu posećenost od 242.000 osobe, što je za 16,4% više nego prethodne.
„Auto industriju predstavljamo kroz modernu formu uz upotrebu multimedijalnih elemenata; trudimo se da organizujemo uvek nešto novo, bilo da su to kratke tematske izložbe ili atraktivna kuturna događanja“ komentariše rekordnu posećenost Andrea Fridlova, direktorka ŠKODA Muzeja.
Osim posetilaca iz Češke, sve je više inostranih gostiju i to iz Nemačke, Danske, Poljske ali i iz Kine, Australije i SAD.
Veliki uspeh u 2016. godini su imale kratke izložbe - 25 godina od spajanja sa koncernom VW, 20 godina od početka proizvodnje popularnog modela ŠKODA OCTAVIA, 70 godina od modela ŠKODA 1101 „Tudor“.
Za ovu godinu muzej planira čitav niz atraktivnih akcija – na primer tematsku izložbu posvećenu uspehu automobila ŠKODA na Rallye Monte Carlo 1977.godine ili 30-godišnjica premijere vozila ŠKODA FAVORIT.
Osim glavne izložbe ŠKODA Muzeja u starim proizvodnim halama firme Laurin & Klement, posetioci mogu pogledati atraktivni depo sa izloženim prototipovima ali i dogovoriti posetu aktuelnih prozvodnih pogona ŠKODA AUTO.
Posetu ŠKODA Muzeja moguće je kombinovati sa posetom Avio muzeja Metodija Vlaha na aerodromu u Mladoj Boleslavi i tehničkom muzeju u rodnoj kući Ferdinanda Porsche u Libercu.
Izvor: Skoda-auto.rs
Ne znam da li u muzeju postoji podatak u kojoj meri je i Škoda za vreme WW2 "morala" da sarađuje, kao što je njen sadašnji "usvojilac" to radio "slobodnom voljom"..:
http://www.blic.rs/vesti/ekonomija/ove-svetske-kompanije-su-saradivale-s-hitlerovim-nacistima/8gcv1ln
Priapus
Ne verujem, škoda nije takva, ona je garant radila samo za partizane. I na principu dobrovoljnosti. I NOO-a, sve na bazi zaključaka savetovanja u Stolicama od 26.09.1941. i kasnijih Fočanskih propisa ...
moron
I ja tako mislim. Da su kojim sličajem Čehoslovaci bili okupatori, Škoda bi bila srce pokreta otpora, kao dokazani altruista..
Znam da ovo nije tema, ali moram da spomenem da Zastava koji je NAŠ jedini domaći automobilski brend nema svoj muzej automobila što je ravno nacionalnoj sramoti. Nije tu reč samo o standardnim modelima već i o specijalnim primercima kao i prototipima. Prošlo je 3-4 godine, a još ništa nije urađeno po pitanju fizičke zaštite Zastavine istorije. I dok drugi u nedostatku svoje istorije izmišljaju istu da bi imali šta da pokažu, mi i ono što imamo, a što može da bude zanimljivo, barem kao muzej (i da se unovči na kraju krajeva), puštamo zaboravu.
http://www.novosti.rs/vesti/srbija.73.html:448377-quotStojadinquot-sanja-muzej